Witam wszystkich klubowiczów.
Od jakiegos czasu zmagam sie ze zbyt dużym spalaniem jest to ok 17l w mieście i nie mniej niż 10 l na trasie przy jezdzie do 100 km/h. Ciągle wyskakuje bład 561 mówiący o zbyt bogatej mieszance. Ostatnio wymienilem przepływomierz i czyścilem przepustnice. silnik na postoju różnie pracuje jak jest włączona klimatyzacja raz lekko wibruje a raz cichnie. prosze o pomoc.
			
			
									
									
						[ A6 C5+Lpg] ciągle wyskakuje błąd 561 w audi a6 1.8t aeb
- 
				
				studentpwsz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 9
 - Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
 - Lokalizacja: Elbląg
 
- 
				
				studentpwsz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 9
 - Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
 - Lokalizacja: Elbląg
 
- Zagór
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1236
 - Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
 - Imię: Piotr
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T APU 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
Skoro jest też na Pb, to LPG się teraz nie zajmuj.
Skasuj adaptację i pojeździj na Pb, po ok 150-200km sprawdź STFT i LTFT.
Sprawdź też działanie sondy, jak stoi na ubogo, to auto będzie paliło jak głupie, no i w końcu wyskoczy poza zakres adaptacji i zapali checka, IMO na 99% sonda, ale trzeba to zweryfikować.
			
			
									
									
						Skasuj adaptację i pojeździj na Pb, po ok 150-200km sprawdź STFT i LTFT.
Sprawdź też działanie sondy, jak stoi na ubogo, to auto będzie paliło jak głupie, no i w końcu wyskoczy poza zakres adaptacji i zapali checka, IMO na 99% sonda, ale trzeba to zweryfikować.
- 
				
				studentpwsz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 9
 - Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
 - Lokalizacja: Elbląg
 
- Zagór
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 1236
 - Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
 - Imię: Piotr
 - Rocznik: 1998
 - Moje auto: A6 C5
 - Nadwozie: Limuzyna
 - Silnik: 1.8T APU 150KM
 - Napęd: FWD
 - Skrzynia: Manual
 - Paliwo: Benzyna
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
STFT i LTFT to Short/Long Term Fuel Trim (czyli korekty krótko i długoterminowe).studentpwsz pisze:o mozesz wyjasnic co to jest stift i lift oraz jak mam skasowac adaptacje.
gazownik powiedzial ze sonda ladnie pracuje a jak podlaczam vaga to widze jak oscyluje od 0 do 1
Adaptację skasujesz kasując błędy z ECU, nawet jeśli ich tam nie ma.
Jeśli gazownik powiedział że sonda ładnie pracuje, ale czy tak jest w całym zakresie CL??, to niech ustawi Ci auto na korekty i będzie po problemie, bo w takim układzie wszystko wskazuje na to, że gazownik dupa
- 
				
				studentpwsz
 - Forum Audi A6 / A7

 - Posty: 9
 - Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
 - Lokalizacja: Elbląg
 
bylem na diagnostyce bosch i tam diagnosta powiedzial ze sa dwie mozliwosci pompa paliwa wytwarza za niskie cisnienie badz nieszczelnosc na dolocie. mozecie napisac jak te rzeczy sprawdzic?? 
[ Dodano: 2011-08-02, 17:12 ]
diagnosta powiedzial ze silnik przeszedl w tryb awaryjny i dlatego takie jest spalanie. gdzies tam na komputerze mial wartosc 10,1% a jesli jest powyzej 10% to jest tryb awaryjny. Czy to prawda??
			
			
									
									
						[ Dodano: 2011-08-02, 17:12 ]
diagnosta powiedzial ze silnik przeszedl w tryb awaryjny i dlatego takie jest spalanie. gdzies tam na komputerze mial wartosc 10,1% a jesli jest powyzej 10% to jest tryb awaryjny. Czy to prawda??
							








