Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5+Lpg] ciągle wyskakuje błąd 561 w audi a6 1.8t aeb

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
studentpwsz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
Lokalizacja: Elbląg

[ A6 C5+Lpg] ciągle wyskakuje błąd 561 w audi a6 1.8t aeb

Post autor: studentpwsz » 27 lip 2011, 18:47

Witam wszystkich klubowiczów.
Od jakiegos czasu zmagam sie ze zbyt dużym spalaniem jest to ok 17l w mieście i nie mniej niż 10 l na trasie przy jezdzie do 100 km/h. Ciągle wyskakuje bład 561 mówiący o zbyt bogatej mieszance. Ostatnio wymienilem przepływomierz i czyścilem przepustnice. silnik na postoju różnie pracuje jak jest włączona klimatyzacja raz lekko wibruje a raz cichnie. prosze o pomoc.

pavliq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 19 kwie 2011, 15:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pavliq » 28 lip 2011, 12:43

Jaka instalacja gazowa?

Do gazownika z reklamacją - u mnie się skończyło na wymianie połowy klamotów i było okej. Jeżeli masz wtryski Valtek'a to masz odpowiedź :)
disco to dla mnie wszystko :)

studentpwsz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: studentpwsz » 28 lip 2011, 13:14

mam chyba stag ale ten blad wyskakuje rowniez na benzynie

[ Dodano: 2011-07-28, 13:15 ]
a jaka masz teraz instalacje?? mam niebieskie wtryski

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 28 lip 2011, 14:27

Skoro jest też na Pb, to LPG się teraz nie zajmuj.
Skasuj adaptację i pojeździj na Pb, po ok 150-200km sprawdź STFT i LTFT.
Sprawdź też działanie sondy, jak stoi na ubogo, to auto będzie paliło jak głupie, no i w końcu wyskoczy poza zakres adaptacji i zapali checka, IMO na 99% sonda, ale trzeba to zweryfikować.

studentpwsz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: studentpwsz » 28 lip 2011, 16:46

o mozesz wyjasnic co to jest stift i lift oraz jak mam skasowac adaptacje.
gazownik powiedzial ze sonda ladnie pracuje a jak podlaczam vaga to widze jak oscyluje od 0 do 1

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 29 lip 2011, 09:33

studentpwsz pisze:o mozesz wyjasnic co to jest stift i lift oraz jak mam skasowac adaptacje.
gazownik powiedzial ze sonda ladnie pracuje a jak podlaczam vaga to widze jak oscyluje od 0 do 1
STFT i LTFT to Short/Long Term Fuel Trim (czyli korekty krótko i długoterminowe).
Adaptację skasujesz kasując błędy z ECU, nawet jeśli ich tam nie ma.

Jeśli gazownik powiedział że sonda ładnie pracuje, ale czy tak jest w całym zakresie CL??, to niech ustawi Ci auto na korekty i będzie po problemie, bo w takim układzie wszystko wskazuje na to, że gazownik dupa :( i LPG źle wystrojone.

studentpwsz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: studentpwsz » 02 sie 2011, 17:10

bylem na diagnostyce bosch i tam diagnosta powiedzial ze sa dwie mozliwosci pompa paliwa wytwarza za niskie cisnienie badz nieszczelnosc na dolocie. mozecie napisac jak te rzeczy sprawdzic??

[ Dodano: 2011-08-02, 17:12 ]
diagnosta powiedzial ze silnik przeszedl w tryb awaryjny i dlatego takie jest spalanie. gdzies tam na komputerze mial wartosc 10,1% a jesli jest powyzej 10% to jest tryb awaryjny. Czy to prawda??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl