Witam wszystkich klubowiczów.
Od jakiegos czasu zmagam sie ze zbyt dużym spalaniem jest to ok 17l w mieście i nie mniej niż 10 l na trasie przy jezdzie do 100 km/h. Ciągle wyskakuje bład 561 mówiący o zbyt bogatej mieszance. Ostatnio wymienilem przepływomierz i czyścilem przepustnice. silnik na postoju różnie pracuje jak jest włączona klimatyzacja raz lekko wibruje a raz cichnie. prosze o pomoc.
[ A6 C5+Lpg] ciągle wyskakuje błąd 561 w audi a6 1.8t aeb
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
- Lokalizacja: Elbląg
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
- Lokalizacja: Elbląg
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Skoro jest też na Pb, to LPG się teraz nie zajmuj.
Skasuj adaptację i pojeździj na Pb, po ok 150-200km sprawdź STFT i LTFT.
Sprawdź też działanie sondy, jak stoi na ubogo, to auto będzie paliło jak głupie, no i w końcu wyskoczy poza zakres adaptacji i zapali checka, IMO na 99% sonda, ale trzeba to zweryfikować.
Skasuj adaptację i pojeździj na Pb, po ok 150-200km sprawdź STFT i LTFT.
Sprawdź też działanie sondy, jak stoi na ubogo, to auto będzie paliło jak głupie, no i w końcu wyskoczy poza zakres adaptacji i zapali checka, IMO na 99% sonda, ale trzeba to zweryfikować.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
- Lokalizacja: Elbląg
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
STFT i LTFT to Short/Long Term Fuel Trim (czyli korekty krótko i długoterminowe).studentpwsz pisze:o mozesz wyjasnic co to jest stift i lift oraz jak mam skasowac adaptacje.
gazownik powiedzial ze sonda ladnie pracuje a jak podlaczam vaga to widze jak oscyluje od 0 do 1
Adaptację skasujesz kasując błędy z ECU, nawet jeśli ich tam nie ma.
Jeśli gazownik powiedział że sonda ładnie pracuje, ale czy tak jest w całym zakresie CL??, to niech ustawi Ci auto na korekty i będzie po problemie, bo w takim układzie wszystko wskazuje na to, że gazownik dupa

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 lip 2011, 18:37
- Lokalizacja: Elbląg
bylem na diagnostyce bosch i tam diagnosta powiedzial ze sa dwie mozliwosci pompa paliwa wytwarza za niskie cisnienie badz nieszczelnosc na dolocie. mozecie napisac jak te rzeczy sprawdzic??
[ Dodano: 2011-08-02, 17:12 ]
diagnosta powiedzial ze silnik przeszedl w tryb awaryjny i dlatego takie jest spalanie. gdzies tam na komputerze mial wartosc 10,1% a jesli jest powyzej 10% to jest tryb awaryjny. Czy to prawda??
[ Dodano: 2011-08-02, 17:12 ]
diagnosta powiedzial ze silnik przeszedl w tryb awaryjny i dlatego takie jest spalanie. gdzies tam na komputerze mial wartosc 10,1% a jesli jest powyzej 10% to jest tryb awaryjny. Czy to prawda??