[A6 C5] 2.8 nie da się przeprowadzić adaptacji przepustnicy
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 82
- Rejestracja: 31 paź 2009, 18:21
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna
- Kontakt:
Skoro jesteśmy przy przepustnicach to mam jedno pytanko.
Czy jeśli wsciśniecie pedał gazu w podłogę to na vagu pokazuje Wam się 100% otwarcie przepustnicy.?
Bo u mnie adpatacja przebiega prawidłowo ale jak wcisne do dechy to Vag pokazyje max. 89%. (przepustnica czyszczona )dobrze tak jest??
Pozdrawiam
Czy jeśli wsciśniecie pedał gazu w podłogę to na vagu pokazuje Wam się 100% otwarcie przepustnicy.?
Bo u mnie adpatacja przebiega prawidłowo ale jak wcisne do dechy to Vag pokazyje max. 89%. (przepustnica czyszczona )dobrze tak jest??
Pozdrawiam
Nie wiem jak to jest dokładnie jak będę miał chwilkę to jutro zerknę.
Wracając do mojego tematu adaptacji przepustnicy, dziś założyłem drugą, którą kupiłem i też nie dało się przeprowadzić adaptacji, wyświetlało error. Jak wyjąłem ją na zewnątrz tzn odkręciłem od silnika to adaptację przechodziły obie bez problemowo.
Okazało się, że ktoś grzebał kiedyś przy lince od gazu i ją troszkę podciągnął. Wystarczy milimetr naciągnięcia i już cała procedura adaptacji o kant dupy szukałem sprawdzałem i tak oto wkońcu doszedłem
Wrażeniami z jazdy podziele się później (czy coś lepiej chodzi, czy ma to wpływ na skrzynię - adaptacja przepustnicy i czy w porównaniu do starej o innym numerze odczuwam jakąś zmianę ) jak poskladam całe auto w jeden kawałek.
Wracając do mojego tematu adaptacji przepustnicy, dziś założyłem drugą, którą kupiłem i też nie dało się przeprowadzić adaptacji, wyświetlało error. Jak wyjąłem ją na zewnątrz tzn odkręciłem od silnika to adaptację przechodziły obie bez problemowo.
Okazało się, że ktoś grzebał kiedyś przy lince od gazu i ją troszkę podciągnął. Wystarczy milimetr naciągnięcia i już cała procedura adaptacji o kant dupy szukałem sprawdzałem i tak oto wkońcu doszedłem
Wrażeniami z jazdy podziele się później (czy coś lepiej chodzi, czy ma to wpływ na skrzynię - adaptacja przepustnicy i czy w porównaniu do starej o innym numerze odczuwam jakąś zmianę ) jak poskladam całe auto w jeden kawałek.
Marek[a6], dzięki za info
feniulolo - jeśli masz dwie sprawne i podchodzą do mojego ALG, to czy mógłbyś jedną mi odsprzedać? Potrzebuję przepustnicę z oznaczeniem takim, jak pisał Marek, czyli:
078 133 063 G
078 133 063 AG
078 133 063 AM
Linkę wymienię na nową, tak profilaktycznie
[ Dodano: 2011-03-23, 09:15 ]
http://moto.allegro.pl/przepustnica-pow ... 87554.html
No, chyba, że "feniulolo" ma takie same i sprawdzone i jedną mi sprzeda
feniulolo - jeśli masz dwie sprawne i podchodzą do mojego ALG, to czy mógłbyś jedną mi odsprzedać? Potrzebuję przepustnicę z oznaczeniem takim, jak pisał Marek, czyli:
078 133 063 G
078 133 063 AG
078 133 063 AM
Linkę wymienię na nową, tak profilaktycznie
[ Dodano: 2011-03-23, 09:15 ]
Marek, znalazłem taką (w opisie jest "AH", ale gość sie machnął, bo na obudowie jest "AM") Ten kruciec to jest to zaślepione tym niebieskim gumowym kapturkiem???marek [a6] pisze:witam. nie podejdą bo do ciebie jest przepustnica z dodatkowym wyjściem podciśnienia a w tych które podałeś w linkach takiego nie mają .pozdro
http://moto.allegro.pl/przepustnica-pow ... 87554.html
No, chyba, że "feniulolo" ma takie same i sprawdzone i jedną mi sprzeda
Moje Kochanie:)
Jasne, jutro zerknę jaki ona ma numer bo już mam tak namieszane i namotane tymi numerami i częściami, że nie jestem pewien. Jest na 100% sprawna i do tego juz przeczyszczona i zakonserwowana preparatem do konserwacji potencjometrów.
Linki nie musisz wymieniać chodzi tylko i wyłącznie o jej naciąg tam na gumce jest regulacja
Linki nie musisz wymieniać chodzi tylko i wyłącznie o jej naciąg tam na gumce jest regulacja
- krychu30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
- Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie
A zakładał już ktoś przepustnice o końcówce AM, zamiast G ?marek [a6] pisze:witam. Feniulolo do naszych aut przychodzi przepustnica 078 133 063 G ale osobiście zmieniłem na 078 133 063 AG i śmiga bez problemu łącznie z adaptacją ale zanim zdecydujesz się na wymianę posprawdzaj przewody czy nie są uszkodzone a sama cena używanej nie jest taka straszna ja za swoją zapłaciłem z przesyłką 150 pln .pozdro
mam problem własnie z przepustnicą a dokładnie z adaptacją, mam błąd przepustnicy i nie mogę przeprowadzić w ogóle adaptacji. Dodatkowo po wyczyszczeniu przepustnicy wolne obroty wzrosły mi do 1200 obr/min. na ciepłym silniku.
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
[ A6 C5+Lpg]
Witam wszystkich.
Dzisiaj czyściłem przepustnicę i po wszystkim nie da się zrobić adaptacji. Komputer pokazuję kilka błędów i nie da się wcisnąć przez chwilę gazu po zmianie biegu na niskich obrotach bo jest potężne szarepnięcie. na wyższych obrotach jest wszystko dobrze. Przy próbie adaptacji w grupie 098 w czwartym polu tam gdzie powinno pokazać się ADAPT OK wyświetla się napis AVAILABLE. a błędy to:
17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1165 Jednostka sterująca przepustnicy -J338
różnica dorególowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś może mi to wyjaśnić i pomóc w rozwiązaniu problemu
Dzisiaj czyściłem przepustnicę i po wszystkim nie da się zrobić adaptacji. Komputer pokazuję kilka błędów i nie da się wcisnąć przez chwilę gazu po zmianie biegu na niskich obrotach bo jest potężne szarepnięcie. na wyższych obrotach jest wszystko dobrze. Przy próbie adaptacji w grupie 098 w czwartym polu tam gdzie powinno pokazać się ADAPT OK wyświetla się napis AVAILABLE. a błędy to:
17967 Regulator wolnych obrotów - ustawienia pierwotne
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17973 Regulator przepustnicy - dolna granica nie osiągnięta
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
1165 Jednostka sterująca przepustnicy -J338
różnica dorególowania - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
sygnał za mały - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY
Czy ktoś może mi to wyjaśnić i pomóc w rozwiązaniu problemu
- krychu30
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 15 kwie 2010, 11:07
- Lokalizacja: Turek/Wielkopolskie
A więc przyszła do mnie przepustnica, o numerkach 078 133 063 G (czyli taka jaka powinna być), lecz problem ciągle jest taki sam, czyli wyskakuje błąd przy kalibracji.
link do aukcji przepustnicy
Oraz w odczycie błędów błąd przepustnicy (błąd przy osiągnięciu dolnej granicy krańcowej):
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower stop not Reached
P1565 - 35 -00 - -
Jutro jeszcze posprawdzam kabelki od przepustnicy do sterownika, jedyne co dziś zauważyłem jedna jak i druga przepustnica ma następującą charakterystykę oporową pomiędzy stykiem 5 i 7 podczas otwierania przepustnicy opór jest następujący:
- przy zamkniętej około 1360om, przy otwieraniu na początku trochę wzrasta tak do 1400om, a następnie maleje do 860om przy maksymalnym otwarciu. Jak myślicie taka charakterystyka jest poprawna ?
czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie charakterystykę oporową ?
link do aukcji przepustnicy
Oraz w odczycie błędów błąd przepustnicy (błąd przy osiągnięciu dolnej granicy krańcowej):
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower stop not Reached
P1565 - 35 -00 - -
Jutro jeszcze posprawdzam kabelki od przepustnicy do sterownika, jedyne co dziś zauważyłem jedna jak i druga przepustnica ma następującą charakterystykę oporową pomiędzy stykiem 5 i 7 podczas otwierania przepustnicy opór jest następujący:
- przy zamkniętej około 1360om, przy otwieraniu na początku trochę wzrasta tak do 1400om, a następnie maleje do 860om przy maksymalnym otwarciu. Jak myślicie taka charakterystyka jest poprawna ?
czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie charakterystykę oporową ?
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
http://picasaweb.google.pl/krychu30/Audi80#
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
http://picasaweb.google.pl/krychu30/AudiA628V630V#
Marek, nie uwierzysz... Zabralem się za wymianę i po odkręceniu płytki z zaworami spojrzałem na przepustnicę - ta zamontowana ma jedno wyjście na podciśnienie a metalowy trzpień zamontowany na kółeczku od linki nie jest połączony z żadną "gruchą/miechem", ponieważ tego czegoś nie ma w moim samochodzie <szok> <szok> <szok> . Co jest grane? Mogę nie mieć tej czarnej gruchymarek [a6] pisze:witam. nie podejdą bo do ciebie jest przepustnica z dodatkowym wyjściem podciśnienia a w tych które podałeś w linkach takiego nie mają .pozdro
Moje Kochanie:)
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
Cześć,
078 133 063 AM - ta jest do zamontowania dziś po zaślepieniu jednego krućca, a numer tej, która jest w niuńce podam wieczorem - jak ją wykręcę. Nie mam tempomatu. Etka nie poda nam informacji, czy "czarna grucha" to standard w niuńkach?
[ Dodano: 2011-05-11, 12:55 ]
Cześć,
078 133 063 AM - ta jest do zamontowania dziś po zaślepieniu jednego krućca, a numer tej, która jest w niuńce podam wieczorem - jak ją wykręcę. Nie mam tempomatu. Etka nie poda nam informacji, czy "czarna grucha" to standard w niuńkach?
078 133 063 AM - ta jest do zamontowania dziś po zaślepieniu jednego krućca, a numer tej, która jest w niuńce podam wieczorem - jak ją wykręcę. Nie mam tempomatu. Etka nie poda nam informacji, czy "czarna grucha" to standard w niuńkach?
[ Dodano: 2011-05-11, 12:55 ]
Cześć,
078 133 063 AM - ta jest do zamontowania dziś po zaślepieniu jednego krućca, a numer tej, która jest w niuńce podam wieczorem - jak ją wykręcę. Nie mam tempomatu. Etka nie poda nam informacji, czy "czarna grucha" to standard w niuńkach?
Moje Kochanie:)
Sprawdziłem przed chwilą w ETCE, przepustnica do silnika 2.8 ACK ze skrzynią automatyczną:
078 133 063 AH
078 133 063 AN wycofano dnia 01.01.2007 i zastąpiono 078 133 063 AP
078 133 063 AH
078 133 063 AN wycofano dnia 01.01.2007 i zastąpiono 078 133 063 AP
Ostatnio zmieniony 13 maja 2011, 11:41 przez pancurski, łącznie zmieniany 1 raz.