[ A6 C5 2,5 TDI ] Sprzęgło wiskotyczne PRAWE !
[ A6 C5 2,5 TDI ] Sprzęgło wiskotyczne PRAWE !
Witam 
Miałem przyjemnosc osobiscie wymieniać sprzegło wiskotyczne oczywiście uprzednio zamawiajac nowe
W chwili montażu juz nowego sprzegła po chwili mocowania zorientowałem sie ze sa odwrotne gwinty
Stare oryginalne firmy BEHR ma gwint prawostronny
Moj zamiennik lewostronny
Jak twierdzi facet w sklepie motoryzacyjnym ze pierwszy raz spotyka sie z wiskiem prawostronnym
I teraz pytanie czy to taka abstrakcja ten prawostronny gwint, czy tylko oryginalnej firmy BEHR musze kupic i on bedize wowczas miał prawostronny gwint ? Czyzby na rynku nie było zadnego pawostronnego zamiennika? Conajmniej dziwne
A tak na koniec moze ktoś orientuje sie czy z regionu katowickiego jest jakis sklep dobrze wyposażony który posiadałby ową cześć
Pozdrawiam
			
			
													Miałem przyjemnosc osobiscie wymieniać sprzegło wiskotyczne oczywiście uprzednio zamawiajac nowe
W chwili montażu juz nowego sprzegła po chwili mocowania zorientowałem sie ze sa odwrotne gwinty
Stare oryginalne firmy BEHR ma gwint prawostronny
Moj zamiennik lewostronny
Jak twierdzi facet w sklepie motoryzacyjnym ze pierwszy raz spotyka sie z wiskiem prawostronnym
I teraz pytanie czy to taka abstrakcja ten prawostronny gwint, czy tylko oryginalnej firmy BEHR musze kupic i on bedize wowczas miał prawostronny gwint ? Czyzby na rynku nie było zadnego pawostronnego zamiennika? Conajmniej dziwne
A tak na koniec moze ktoś orientuje sie czy z regionu katowickiego jest jakis sklep dobrze wyposażony który posiadałby ową cześć
Pozdrawiam
					Ostatnio zmieniony 14 sie 2009, 10:23 przez gilusc, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- 
				
				grzessmolar
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 203
- Rejestracja: 22 maja 2008, 16:38
- Lokalizacja: chrzanów
Hmmmm samego tematunie znam czy pasuje do A8 czy nie
W kazdym razie moge Ci w własnego doświadczenia podpowiedizec abyś zamontował sprzęgło oryginalne
Gdy juz kupiłem sprzegło ( zamiennik za 177 zł ) z odpowiednim gwintem zamontowałem dosłownie 15 min , dalej mam buczenie w okolicach 1200 obr
Jak widac " kto mało płaci ten dwa razy płaci" w tym wypadku sie sprawdza
Pozdrawiam
			
			
									
									
						W kazdym razie moge Ci w własnego doświadczenia podpowiedizec abyś zamontował sprzęgło oryginalne
Gdy juz kupiłem sprzegło ( zamiennik za 177 zł ) z odpowiednim gwintem zamontowałem dosłownie 15 min , dalej mam buczenie w okolicach 1200 obr
Jak widac " kto mało płaci ten dwa razy płaci" w tym wypadku sie sprawdza
Pozdrawiam
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
grzessmolar,  Prośba jak to zrobić -mam w C5 2,5 TDI 150 KM do wymiany własnie to łozysko, tylko nie wiem jak je wypchnąc z tej aluminiowej obudowy>? Czy z całum tym kołnieżem dom ktorego wisko mocowane jest na 3 sroby? Czy tez oddzielnie. Wpierw ten kołnierz a potem łozysko? Pomorzesz bo stoje na kanale a cały ten element w salonie to koszt 900 zł i nie ma wymiany samego łożyska, dlatego taka niewiwdza jak to zrobić? A może ktoś z forum mi poomoże? A jakie tam łozysko szukac?
			
			
									
									Mundek
						Samego łożyska nie wymienisz. Jest ono jakby wprasowane w całe sprzęgło
Wymienaiłem to jakis czas temu
Wiec musisz najpierw posciagac obudowy plastikowe od rozrzadu wepchnac 2 klucze 24 i całe to sprzegło odkrecic
Po czym wykrecasz sprzegło od łopatek wentylatora ( 3 śruby )
Zakładasz nowe wkrecasz spowrotem i po sprawie
			
			
									
									
						Wymienaiłem to jakis czas temu
Wiec musisz najpierw posciagac obudowy plastikowe od rozrzadu wepchnac 2 klucze 24 i całe to sprzegło odkrecic
Po czym wykrecasz sprzegło od łopatek wentylatora ( 3 śruby )
Zakładasz nowe wkrecasz spowrotem i po sprawie
- Mundek2009
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 52
- Rejestracja: 05 sty 2009, 20:23
- Lokalizacja: Gdynia/pomorskie
Piotruś,  Hej  No własnie widzę, że prawidłowo opisałes moj problem.  I tu Cie zadziwię
 No własnie widzę, że prawidłowo opisałes moj problem.  I tu Cie zadziwię  . Na Allegro poznałem mechanika, który pracuje w Niemczech. Okiazuje sie, że tam taki detal mozna nabyć oddzielnie i założyc. Co prawda na Allegroi wystawiał łożysko troszke innne bo od 2,6  silnika V Audi ale montaz i demontaż wykonuje sie tak samo. Zadziwił mnie bo obecie robie rozrząd i wiadomo, chcąc zrobic wszsytko jak nalezy  wywalam wszystko co leci i cieknie. Pokrywy rozrzadów maja po 3 gniazda do wtrysków, które mocuje sie w gumowych uszczelkach tych otworów. W PL nie ma tych uszczelek oddzielnie i trzeba kupic całą pokrywe (koszt 480 zł jednej) a w Niemczech te gumki kupisz za  grosze. To samo z odmą. Tak wazny element w Vkach kupic w PL można tylko w salonie za 280 zł - dlaczego? Powiem inaczej. Technicy w salonach Audi nie wiążą wymiany rozrzadu w V-ce z wymiana odmy a przeciez to przez nia leca wałki. Mechanik u mnie  wycisnłą z tej aluminowej  obudowy łozysko z tym grzybkiem i teraz szukam łozyska zastepczego. Na pewno z poloneza nie założe :lol: To łożysko ma wyjątkowy kształt i wykończenie i nie chodzi tylko o walec ale i wystający trzonek, który przenosi przeciązenia. Może ktoś doradzi gdzie dostac takie łozysko? Mam co prawda namiar ale do poniedziałku nie dowiem sie, czy wymiary jego sa własciwe.
. Na Allegro poznałem mechanika, który pracuje w Niemczech. Okiazuje sie, że tam taki detal mozna nabyć oddzielnie i założyc. Co prawda na Allegroi wystawiał łożysko troszke innne bo od 2,6  silnika V Audi ale montaz i demontaż wykonuje sie tak samo. Zadziwił mnie bo obecie robie rozrząd i wiadomo, chcąc zrobic wszsytko jak nalezy  wywalam wszystko co leci i cieknie. Pokrywy rozrzadów maja po 3 gniazda do wtrysków, które mocuje sie w gumowych uszczelkach tych otworów. W PL nie ma tych uszczelek oddzielnie i trzeba kupic całą pokrywe (koszt 480 zł jednej) a w Niemczech te gumki kupisz za  grosze. To samo z odmą. Tak wazny element w Vkach kupic w PL można tylko w salonie za 280 zł - dlaczego? Powiem inaczej. Technicy w salonach Audi nie wiążą wymiany rozrzadu w V-ce z wymiana odmy a przeciez to przez nia leca wałki. Mechanik u mnie  wycisnłą z tej aluminowej  obudowy łozysko z tym grzybkiem i teraz szukam łozyska zastepczego. Na pewno z poloneza nie założe :lol: To łożysko ma wyjątkowy kształt i wykończenie i nie chodzi tylko o walec ale i wystający trzonek, który przenosi przeciązenia. Może ktoś doradzi gdzie dostac takie łozysko? Mam co prawda namiar ale do poniedziałku nie dowiem sie, czy wymiary jego sa własciwe. 
[ Dodano: 2010-04-20, 15:10 ]
Witam kolegów. Ja z takim łozyskiem przezyłem własny romans ale znalazłem fenomenalne i tanie wyjście. Opowiedzieć ? M Zamiast kupowac cały element w ASO za 900 zł to koszt samego łozyska to tylko 19 zł ha ha/ Polak potrafi a nowe łozysko polata dalsze 250 tys km.![Obrazek]() 
 ![Obrazek]()
			
			
									
									 No własnie widzę, że prawidłowo opisałes moj problem.  I tu Cie zadziwię
 No własnie widzę, że prawidłowo opisałes moj problem.  I tu Cie zadziwię  . Na Allegro poznałem mechanika, który pracuje w Niemczech. Okiazuje sie, że tam taki detal mozna nabyć oddzielnie i założyc. Co prawda na Allegroi wystawiał łożysko troszke innne bo od 2,6  silnika V Audi ale montaz i demontaż wykonuje sie tak samo. Zadziwił mnie bo obecie robie rozrząd i wiadomo, chcąc zrobic wszsytko jak nalezy  wywalam wszystko co leci i cieknie. Pokrywy rozrzadów maja po 3 gniazda do wtrysków, które mocuje sie w gumowych uszczelkach tych otworów. W PL nie ma tych uszczelek oddzielnie i trzeba kupic całą pokrywe (koszt 480 zł jednej) a w Niemczech te gumki kupisz za  grosze. To samo z odmą. Tak wazny element w Vkach kupic w PL można tylko w salonie za 280 zł - dlaczego? Powiem inaczej. Technicy w salonach Audi nie wiążą wymiany rozrzadu w V-ce z wymiana odmy a przeciez to przez nia leca wałki. Mechanik u mnie  wycisnłą z tej aluminowej  obudowy łozysko z tym grzybkiem i teraz szukam łozyska zastepczego. Na pewno z poloneza nie założe :lol: To łożysko ma wyjątkowy kształt i wykończenie i nie chodzi tylko o walec ale i wystający trzonek, który przenosi przeciązenia. Może ktoś doradzi gdzie dostac takie łozysko? Mam co prawda namiar ale do poniedziałku nie dowiem sie, czy wymiary jego sa własciwe.
. Na Allegro poznałem mechanika, który pracuje w Niemczech. Okiazuje sie, że tam taki detal mozna nabyć oddzielnie i założyc. Co prawda na Allegroi wystawiał łożysko troszke innne bo od 2,6  silnika V Audi ale montaz i demontaż wykonuje sie tak samo. Zadziwił mnie bo obecie robie rozrząd i wiadomo, chcąc zrobic wszsytko jak nalezy  wywalam wszystko co leci i cieknie. Pokrywy rozrzadów maja po 3 gniazda do wtrysków, które mocuje sie w gumowych uszczelkach tych otworów. W PL nie ma tych uszczelek oddzielnie i trzeba kupic całą pokrywe (koszt 480 zł jednej) a w Niemczech te gumki kupisz za  grosze. To samo z odmą. Tak wazny element w Vkach kupic w PL można tylko w salonie za 280 zł - dlaczego? Powiem inaczej. Technicy w salonach Audi nie wiążą wymiany rozrzadu w V-ce z wymiana odmy a przeciez to przez nia leca wałki. Mechanik u mnie  wycisnłą z tej aluminowej  obudowy łozysko z tym grzybkiem i teraz szukam łozyska zastepczego. Na pewno z poloneza nie założe :lol: To łożysko ma wyjątkowy kształt i wykończenie i nie chodzi tylko o walec ale i wystający trzonek, który przenosi przeciązenia. Może ktoś doradzi gdzie dostac takie łozysko? Mam co prawda namiar ale do poniedziałku nie dowiem sie, czy wymiary jego sa własciwe. [ Dodano: 2010-04-20, 15:10 ]
Witam kolegów. Ja z takim łozyskiem przezyłem własny romans ale znalazłem fenomenalne i tanie wyjście. Opowiedzieć ? M Zamiast kupowac cały element w ASO za 900 zł to koszt samego łozyska to tylko 19 zł ha ha/ Polak potrafi a nowe łozysko polata dalsze 250 tys km.
 
 
Mundek
						- Levuss
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
Praktycznie w każdym sklepie motoryzacyjnym. Owe łożysko pochodzi od Polonezajano19 pisze:Mundek2009, Mundek2009, Witam Kolego powiedz gdzie mozna dostac to łozysko w takiej cenie???
 nie pamiętam jaki model, ale powiedz, że chcesz wysokoobrotowe łożysko do Poloneza. Najlepiej jak wyprasujesz stare i pokażesz w sklepie jak powinno mniej więcej wyglądać. ÂŁożysko od Poloneza trzeba będzie lekko przerobić tokarką. Po przeróbce pasuje idealnie do obudowy. U mnie to już 5 miesięcy jeździ.
 nie pamiętam jaki model, ale powiedz, że chcesz wysokoobrotowe łożysko do Poloneza. Najlepiej jak wyprasujesz stare i pokażesz w sklepie jak powinno mniej więcej wyglądać. ÂŁożysko od Poloneza trzeba będzie lekko przerobić tokarką. Po przeróbce pasuje idealnie do obudowy. U mnie to już 5 miesięcy jeździ.Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
						Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
- 
				
				Yakuza1983zobacz
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 lis 2011, 20:41
- Lokalizacja: Gdańsk
 
							






 !!!! :mrgreen: pasuje idealnie łożysko z poloneza z pompy wodnej trzeba tylko obciąć troszkę trzpienia. Pozdrawiam wszystkich  :-D
!!!! :mrgreen: pasuje idealnie łożysko z poloneza z pompy wodnej trzeba tylko obciąć troszkę trzpienia. Pozdrawiam wszystkich  :-D



 
 
