Wszystkie wpisy zsumujemy w pierwszym poście czyniąc treść łatwo dostępną dla poszukujących pomocy

Tutaj nie pytamy jakie mogą być przyczyny i co błąd oznacza - jedynie nasza trafna diagnoza i rozwiązanie

Nadesłane przez hemiV8

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent - Błąd zapisał się w sterowniku xenon-ów
Błąd, który może wskazywać na uszkodzony/niesprawny lub stary akumulator może on świadczyć o problemach z alternatorem lub może dotyczyć problemu z zasilaniem samego sterownika, w którym się zapisał.
Prace, jakie wykonałem:
- sprawdzenie akumulatora choć (wymieniałem 4 lata temu) aku Varta Silver Dynamic
- czyszczenie styków sterownika świateł
- czyszczenie klem akumulatora wraz z połączeniem kabla masowego aku do nadwozia
- sterownik silnika (złącze J248) darowałem sobie wcześniej tam zaglądałem nie było wilgoci więc odpuściłem
- czyszczenie złącza przepływomierza
- można sprawdzić złącze alternatora ja ten etap pominąłem (przy wymianie rozrządu regenerowałem alternator i wtedy wszystko czyściłem)
- sprawdziłem/wyczyściłem połączenia kabla masowego łączącego silnik z nadwoziem i….
I tutaj zaskoczenie <szok> podczas próby odkręcenia, (choć raczej było to tylko delikatne położenie) klucza na śrubie kabla/masy od mocowania do łapy poduszki silnika…
Ku mojemu zaskoczeniu efekt w/w czynności można zobaczyć na poniższych zdjęciach radzę zwrócić uwagę na ten element podczas czyszczenia, chociaż chcę wierzyć, że to odosobniony przypadek.
Po wykonaniu wymienionych czynności błędu brak.
Powodzenia i pozdrawiam,
Grzegorz hemiV8

Â