[ A6 C6] Płyn od wspomagania- PYTANIE
[ A6 C6] Płyn od wspomagania- PYTANIE
Witam
Musze dolac plyn do ukladu wspomagania audi A6C6 3.0 TDI i mam pytanie.Czy plyn od wspomagania oryginalny VW, Audi jest taki sam co plyn firmy FEBI ? i czy oryginalnie ma on kolor ZIELONY ?
pozdrawiam
Musze dolac plyn do ukladu wspomagania audi A6C6 3.0 TDI i mam pytanie.Czy plyn od wspomagania oryginalny VW, Audi jest taki sam co plyn firmy FEBI ? i czy oryginalnie ma on kolor ZIELONY ?
pozdrawiam
- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
Re: Płyn od wspomagania- PYTANIE
sim0n pisze:Witam
Musze dolac plyn do ukladu wspomagania audi A6C6 3.0 TDI i mam pytanie.Czy plyn od wspomagania oryginalny VW, Audi jest taki sam co plyn firmy FEBI ? i czy oryginalnie ma on kolor ZIELONY ?
pozdrawiam
Było o tym niedawno. Polecam zalać oryginalnym płynem G00 400 0M2 (kolor zielony) w ASO dostaniesz go za ~50zł/Litr.
Co do odpisywania na zapytanie, a nawet moge powiedziec szybkie zapytanie bo potrzebowalem odpowiedzi na "gwalt", "poszukaj sobie bo bylo o tym milion tematow i postow", uwazam ze w takim waznym temacie jak plyny eksploatacyjne do samochodu nie spadnie nikomu korona z glowy jak odpiszecie szybko i zwiezle na pytanie, moga wychodzic nowe produkty, nowe plyny, nowe oleje, z nowsza technologia, bardziej wydajne lub po prostu tansze, niz w poruszonym temacie na forum rok czy dwa lata temu, ba! nawet pol roku temu. Wiem ze podobne watki byly i chcialem sie upewnic czy nic sie nie zmienilo. 

- UneeK
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 477
- Rejestracja: 14 kwie 2011, 12:48
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnośląskie
I bardzo dobrze. Mnie również czeka wymiana - płyn hydrauliczny ma już kolor słabej herbatki. Pozdro.sim0n pisze:zdecydowalem sie na oryginalny 46,50zl/1 litr w VW Bursiak w lodzi, Febi natomiast mialem za 36zl/1,5 litra. Facet z serwisu standardowo odradzil Febiroznica w cenie niewielka a czlowiek jest spokojniejszy
Wita,. Wczoraj mi mechanik zalał syntetyk na chwile mi przestalo przy skrecie przy ruszaniu buczek, po przejechaniu 30km znowu buczenie się nasiliło. Kupiłem teraz olej mineralny, odciągnałem strzykawka ten stary nałałem troche swieżego i znowu odciagnałem by pozbyc się tego brudnego koloru, ile razy tak trzeba robić by kolor wkoncu był czysty taki jak powinien byc?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Przeczytaj ten wątek od początku, a zwłaszcza mój wpis na końcu -> płyn wspomagania, powinieneś znaleźć odpowiedź
.

Płyn do wspomagania Audi A6 C6 2.4 2004 rok
Czytałem tydzień fora na temat odpowiedniego oleju - płynu do wspomagania.rclmati pisze:To juz czytałem i w sumie znalazłem odpowiedz![]()
1. Nie warto robić dolewki bo to ryzyko !
2. Wymiana jest błyskawiczna.
3. Nie sugerować się katalogami itd... tylko korkiem na zbiorniku.
Jak jest mineralny zakupić 2 litry mineralnego raz przepłukać układ prawie litr wchodzi i wywalić, i zalać na nowo (wiadomo odpowietrzanie w międzyczasie kierownica lewo prawo)
Jak syntetyk to zalać syntetyk.
Kolory to barwniki - nie pisać czerwony zły zielony lepszy a żółty to to itd.... heh:-)
A. Serwis VAG (Siedlce Volkwagen) ma mineralny do Audi (kolor żółtawo lekki brąz ponoć pełen minerał) Litr za 150 zł

Ja przepłukałem układ i zalałem Mobil ATF 220 Dexron II pełen mineralny czerwony.
Przejeździłem 300 kilometrów wspomaganie działa zobaczymy co dalej będzie jak sie rozsypie to napiszę posta.