Jestem nowy na forum , liczę na pomoc w problemie
Kupiłem Audi Allroad 3,0tdi ASB 2008r przebieg mam 275 tys na bieżąco ASO serwis .
Kłopot polega na tym że po zdjęciu opon zimowych i założeniu letnich na te same felgii 18 pojawiły się dziwne wibracje całego auta im szybciej tym gorzej było ... +bicie w kierownicy ...
-wyważanie nie pomogło więc kupilem kpl nowych opon potenza ,i już było dużo dużo lepiej prawie super ale... pozostała jedna denerwujaca sprawa otóż gdy zbliżam się do prędkośći 100 zaczyna bić w kierownicy (tyka lewo prawo) na zimnym silniku najmocniej tyka bije jak sie rozgrzeje motor to mniej a czasami nic nie tyka ale czuć deliktane drżenie ale zdarza sie że też jest bicie nie ma reguły ..pow 105 przestaje i potem nawet do 220 jest ok oraz poniżej 90km/h tez ok tylko ten przedział predkości od 90(już coś czuć) do 105 km/h i potem ustaje ... mega to wkurza

Co sprawdziłem
-tarcze nowe ok
-wszystkie przeguby nasmarowane ok
-podpora walu ok
-zawieszenie bez luzów. ok
-felgi proste przód , jedna z tyłu delikatnie krzywa
Podejrzane są poduszki silnika bo faktyczne nawet na wybieraku tipa czuć lekkie wibracje mój mech mówi e sa out ale... nie powodują tego bicia tykania co je powoduje nie wie;-/
myśle o maglu bo na postoju jak krece lewo prawo słychać odłgosy pukania , oraz jadąc na polnej drodze słuchac puste stuki ..pytanie do was czy wyrobiony magiel powodowałby takie bicie tykanie



jeśli nic nie przychodzi wam do glowy to może znacie jakiegoś speca mega mózga od audi

mieszkam pomiedzy Poznaniem a Zieloną Górą
Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie