Jestem świeżo upieczonym nabywcą A6 C5 i dzisiaj zauważyłem, że jest bardzo słaby skręt. ÂŻeby zawrócić w uliczce to muszę na osiem razy. W zakręt 90 stopni wchodzę tak, że znajduje się na przeciw ległym pasie.
Czy jest jakaś regulacja w maglownicy, która odpowiada za skręt?
Słaby skręt czy to normalne?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 190
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 20:21
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: Słaby skręt czy to normalne?
Czym wcześniej jeździłeś? Skręt ma w miarę dobry, ale A6 jest długa.odbiorca pisze:Jestem świeżo upieczonym nabywcą A6 C5 i dzisiaj zauważyłem, że jest bardzo słaby skręt. ÂŻeby zawrócić w uliczce to muszę na osiem razy. W zakręt 90 stopni wchodzę tak, że znajduje się na przeciw ległym pasie.
Czy jest jakaś regulacja w maglownicy, która odpowiada za skręt?
Co do regulacji to nie ma...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 266
- Rejestracja: 27 lis 2012, 17:18
- Imię: Dawid
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
odbiorca, koła odpowiadają za skręcanie.
A tak poważniej. Jedź na parking i sprawdź promień skrętu.
Możesz sobie jeszcze to poczytać
viewtopic.php?p=356667
A tak poważniej. Jedź na parking i sprawdź promień skrętu.
Możesz sobie jeszcze to poczytać
viewtopic.php?p=356667
Robtoy pisze: promien skretu to o ile dobrze pamietam to jest to lekko ponad 11m
podpinam sie do tematu
Wymieniałem przegub ale okazało się ze moja półoś jest ponoć chińszczyzna i przegub zew. jest zabity i nie da sie zdemontować.
Trzeba było zamówić nową półoś która miała wiecej zębów niz ta chińska, ale tak miało być.
Po wymianie okazało się ze skręcając max w lewo( i ta półoś była wymieniona) przeskakuje mi koło jak bym miał giga bombla na oponie. Mechanik zasugerował ze moze ogranicznik skrętu jest z tamtej osi, a na tej jest za duzy skręt. Obecnie skręt w prawo jest mniejszy niz w lewo. Czy da sie to wyregulować? czy to wina złego montażu lub diboru półosi.
Bicie tylko na max skręcie, deko cofnę i jest ok.
Wymieniałem przegub ale okazało się ze moja półoś jest ponoć chińszczyzna i przegub zew. jest zabity i nie da sie zdemontować.
Trzeba było zamówić nową półoś która miała wiecej zębów niz ta chińska, ale tak miało być.
Po wymianie okazało się ze skręcając max w lewo( i ta półoś była wymieniona) przeskakuje mi koło jak bym miał giga bombla na oponie. Mechanik zasugerował ze moze ogranicznik skrętu jest z tamtej osi, a na tej jest za duzy skręt. Obecnie skręt w prawo jest mniejszy niz w lewo. Czy da sie to wyregulować? czy to wina złego montażu lub diboru półosi.
Bicie tylko na max skręcie, deko cofnę i jest ok.