[A6 C5] Regulacja wspomagania kierownicy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
[A6 C5] Regulacja wspomagania kierownicy
Panowie czy w C5 po lifcie był w ogóle serwotronic ? U mojego ojca w C6 jest takie cudo i po mieście jeździ się fantastycznie. Natomiast u mnie kierownica chodzi jakby trochę za ciężko. Na trasie jest super ale w mieście przydałoby się lepsze wspomaganie. W moim drugim B4 wspomaganie chodzi o wiele lżej i jak się przesiadam do a6 to trochę mi to przeszkadza. Słyszałem kiedyś, że servotronic się da jakoś regulować przez vag'a. Zna ktoś temat?
Immagiel ma wiekszy przelot tym sie staje bardziej toporny.
W c5 niema raczej regulacji sily wspomagania.
Na siłe wspomagania wpływa takze szerokosc opon wysokosc zawieszenia i cisnienie w kolach. Od tego bym zaczal w porownywaniu do b4 a potem "realny" przelot.
W c5 niema raczej regulacji sily wspomagania.
Na siłe wspomagania wpływa takze szerokosc opon wysokosc zawieszenia i cisnienie w kolach. Od tego bym zaczal w porownywaniu do b4 a potem "realny" przelot.
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA
Plus DVD, ALU 17" z chrom
i bla bla 
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA

Plus DVD, ALU 17" z chrom


- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 892
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
a to nie jest samoodpowietrzajacy się? pokrecić kierą max w lewo i prawo na trawie powiedzmy z wiadomych względów? tak sie robiło przy wymianie płynu w oplu (vectra/calibra) lub uzupełnieniu jakiś braków by odpowietrzyc szybciej.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Nie no zapowietrzony nie jest na pewno, chodzi po prostu trochę ciężej niż w moim B4. Nie ma znaczenia na jakich oponach czy lato 225 czy zima 205 - kręci się prawie tak samo. W B4 też mam 205 ale auto lżejsze o 350kg. Po prostu nie mam serwotronika. Jechałem jakiś czas temu A4 B8 2.0TDI i też bez serwotronika chodziła tak samo jak u mnie. Szkoda bo to świetny bajer podnoszący mocno komfort. W następnym musowo będę szukał z serwotronikiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 487
- Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
- Imię: Rafał
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
a kiedy plyn zmieniany i na jaki , moze pompa juz nie ma takiej wydajnosci , ja tez mam do porównania 2 układy bliźniacze moja audiczka i passat B5 w pasku chodzi lżej ale to wydjae mi sie zasluga o wiele weższych opon 245 kontra 195LOQ pisze:Nie no zapowietrzony nie jest na pewno, chodzi po prostu trochę ciężej niż w moim B4. Nie ma znaczenia na jakich oponach czy lato 225 czy zima 205 - kręci się prawie tak samo. W B4 też mam 205 ale auto lżejsze o 350kg. Po prostu nie mam serwotronika. Jechałem jakiś czas temu A4 B8 2.0TDI i też bez serwotronika chodziła tak samo jak u mnie. Szkoda bo to świetny bajer podnoszący mocno komfort. W następnym musowo będę szukał z serwotronikiem.