Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Regulacja wspomagania kierownicy

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

[A6 C5] Regulacja wspomagania kierownicy

Post autor: LOQ » 14 cze 2012, 22:10

Panowie czy w C5 po lifcie był w ogóle serwotronic ? U mojego ojca w C6 jest takie cudo i po mieście jeździ się fantastycznie. Natomiast u mnie kierownica chodzi jakby trochę za ciężko. Na trasie jest super ale w mieście przydałoby się lepsze wspomaganie. W moim drugim B4 wspomaganie chodzi o wiele lżej i jak się przesiadam do a6 to trochę mi to przeszkadza. Słyszałem kiedyś, że servotronic się da jakoś regulować przez vag'a. Zna ktoś temat?

Pioman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 24 lip 2012, 15:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pioman » 29 paź 2012, 16:47

Immagiel ma wiekszy przelot tym sie staje bardziej toporny.

W c5 niema raczej regulacji sily wspomagania.

Na siłe wspomagania wpływa takze szerokosc opon wysokosc zawieszenia i cisnienie w kolach. Od tego bym zaczal w porownywaniu do b4 a potem "realny" przelot.
Tuningi:
Tiptronic kodowanie 33 :D (zrób to sam, efekt bezcenny)
H&R -40 plus Sachs Sports & MTS - Taczka BEZCENNA :)
Plus DVD, ALU 17" z chrom :) i bla bla :)

jmm

Post autor: jmm » 29 paź 2012, 22:27

U mnie jest w C5 servotronic, chyba był w opcji. Więc tym bardziej w polifcie powinien być. Bardzo przyjemna sprawa, jest tak jak w C6 Twojego ojca, na parkingu to jednym palcem moja żona sobie kręci.

imm3

Post autor: imm3 » 29 paź 2012, 22:28

Może zapowietrzony układ jest?

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 30 paź 2012, 18:55

a to nie jest samoodpowietrzajacy się? pokrecić kierą max w lewo i prawo na trawie powiedzmy z wiadomych względów? tak sie robiło przy wymianie płynu w oplu (vectra/calibra) lub uzupełnieniu jakiś braków by odpowietrzyc szybciej.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 31 paź 2012, 11:06

Nie no zapowietrzony nie jest na pewno, chodzi po prostu trochę ciężej niż w moim B4. Nie ma znaczenia na jakich oponach czy lato 225 czy zima 205 - kręci się prawie tak samo. W B4 też mam 205 ale auto lżejsze o 350kg. Po prostu nie mam serwotronika. Jechałem jakiś czas temu A4 B8 2.0TDI i też bez serwotronika chodziła tak samo jak u mnie. Szkoda bo to świetny bajer podnoszący mocno komfort. W następnym musowo będę szukał z serwotronikiem.

raftor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 487
Rejestracja: 11 gru 2011, 11:47
Imię: Rafał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie

Post autor: raftor » 01 lis 2012, 23:14

LOQ pisze:Nie no zapowietrzony nie jest na pewno, chodzi po prostu trochę ciężej niż w moim B4. Nie ma znaczenia na jakich oponach czy lato 225 czy zima 205 - kręci się prawie tak samo. W B4 też mam 205 ale auto lżejsze o 350kg. Po prostu nie mam serwotronika. Jechałem jakiś czas temu A4 B8 2.0TDI i też bez serwotronika chodziła tak samo jak u mnie. Szkoda bo to świetny bajer podnoszący mocno komfort. W następnym musowo będę szukał z serwotronikiem.
a kiedy plyn zmieniany i na jaki , moze pompa juz nie ma takiej wydajnosci , ja tez mam do porównania 2 układy bliźniacze moja audiczka i passat B5 w pasku chodzi lżej ale to wydjae mi sie zasluga o wiele weższych opon 245 kontra 195

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga