Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

Pompa czy wspomaganie maglownicy... buczy

Układ kierowniczy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Pompa czy wspomaganie maglownicy... buczy

Post autor: Doc » 24 kwie 2017, 03:55

Cześć Wam...

Mam dziwny problem.
Zmieniłem maglownicę 3 lata temu. Również zmieniłem pompę wspomagania, nową, nie oryginalną również 3 lata temu odnośnie warsztatu www.carseb.pl .

Dzisiaj ( również przez tydzień / 2 tygodnie ) po odpaleniu silnika, przejechaniu się, małych skrętów kierownicy (bo jest niby ok) słyszę ok 3, 4 sekundy dość głośno buczenie, piszczenie ... taki "ciężki, głuchy" dźwięk. Przez chwilę.

Cholera jasna co to może być? Zmienić olej wspomagania? Co prawda kolor prawie czarny, ale zmieniałem również 3 lata temu Febi zielony.

Wkurza mnie to. Nie ma żadnego problemu poza buczeniem, ale serio nie zawsze.
:/
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, 03:14 przez Doc, łącznie zmieniany 4 razy.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 26 kwie 2017, 02:53

Ehh. Zmieniłem płyn. Dalej to samo.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 26 kwie 2017, 10:19

Doc pisze:Ehh. Zmieniłem płyn. Dalej to samo.
Jeżeli przy mocnych skrętach jest to ,,buczenie" a płyn został wymieniony to 90 % pompa. :(

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 26 kwie 2017, 21:13

Nie miałem takiego przypadku ale coś kiedyś kumpel mówił że pompa mu wyła jak miał problem z zaworkiem zwrotnym w wężu. Może on Ci się przycina?

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 26 kwie 2017, 21:38

Auris1986, dzięki.
Ziomek, chodzi o to? Zawór zupełnie podczas węża z pompą?
(załącznik). Co prawda nie nasza pompa 1.8T, ale wygląda podobnie.

Powiem Wam jeszcze... że słyszę właśnie (czasami) z bardzo wolnym przyśpieszeniu, hamowaniu lub np. małych obrotach z wstecznym biegu... nie całe 2/minx1000.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 26 kwie 2017, 22:17

Andrzeju zabij-nie wiem, tak mi się coś przypomniało bo też zmieniał pompę na zamiennik i jemu nowy zamiennik buczał, oddał do sklepu, zakupił na szrocie ori wąż(wcześniejszy miał zakuty na mieście) wsadził starą pompę i spokój do tej pory, jutro podpytam go co i jak.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 26 kwie 2017, 22:44

jutro podpytam go co i jak.
Ok. <mysli> <okok>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 27 kwie 2017, 18:29

No to podpytałem i nie wiem czy go dobrze zrozumiałem ale tłumaczył to w ten sposób że ori wąż od pompy miał zgrubienie niedaleko niej, zakuty był prosty i strzelał na wylot, oryginalny w miejscu zgrubienia miał zawór. Silnik też 1.8T. Tylko jemu wyła pompa tak że przez zamknięte szyby ją słyszałem. Po wymianie węża na ori spokój. Tak się właśnie czy takie losowe wycie to nie przycinanie tego zaworu.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 28 kwie 2017, 17:46

Dzięki Andrzeju.

ps.
Pytanko... aby zmienić pompę wspomagania (1.8T) trzeba "wywalić" zderzak podczas roboty/zmiany?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2017, 22:01 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 kwie 2017, 21:40

Ziomek (Andrzeju), powiedz mi jeszcze abym wiedział na 101% "osohozi" ;)... ten zawór (niby 'śruba' / próbka), to jest to prawda?
Obrazek

...dalej wąż do maglownicy, tak?
Obrazek


Tak to wygląda całe:

Obrazek

Ps.
Wiesz co... faktycznie może być coś nie tak z tym wężem do maglownicy.
Przecież od 98r (320 000km) do dzisiaj. Maglownicę zmieniłem, ale wąż ten sam.
<mysli>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 29 kwie 2017, 22:20

Nie wiem dokładnie bo się na tym nie znam ale jak dla mnie ta pierwsza śruba to pewnie nie jest zawór tylko służy do montażu i jest pusta w środku. A zawór o którym pisałem to pewnie to zgrubienie na wężu. Masz takie u siebie? Bo też z zamiennikami różnie bywa..
Podsumowując. Jeśli świta przez tą śrubę to to nie jest zawór a służy tylko do przykręcenia węża do maglownicy/pompy.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2836
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 29 kwie 2017, 22:31

Rozumiem Andrzeju... dzięki.
Rozmawiałem z Sebastianem... www.carseb.pl .
Zmienimy pompę i zobaczymy na węża. <okok>
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl