Pompa czy wspomaganie maglownicy... buczy
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Pompa czy wspomaganie maglownicy... buczy
Cześć Wam...
Mam dziwny problem.
Zmieniłem maglownicę 3 lata temu. Również zmieniłem pompę wspomagania, nową, nie oryginalną również 3 lata temu odnośnie warsztatu www.carseb.pl .
Dzisiaj ( również przez tydzień / 2 tygodnie ) po odpaleniu silnika, przejechaniu się, małych skrętów kierownicy (bo jest niby ok) słyszę ok 3, 4 sekundy dość głośno buczenie, piszczenie ... taki "ciężki, głuchy" dźwięk. Przez chwilę.
Cholera jasna co to może być? Zmienić olej wspomagania? Co prawda kolor prawie czarny, ale zmieniałem również 3 lata temu Febi zielony.
Wkurza mnie to. Nie ma żadnego problemu poza buczeniem, ale serio nie zawsze.
Mam dziwny problem.
Zmieniłem maglownicę 3 lata temu. Również zmieniłem pompę wspomagania, nową, nie oryginalną również 3 lata temu odnośnie warsztatu www.carseb.pl .
Dzisiaj ( również przez tydzień / 2 tygodnie ) po odpaleniu silnika, przejechaniu się, małych skrętów kierownicy (bo jest niby ok) słyszę ok 3, 4 sekundy dość głośno buczenie, piszczenie ... taki "ciężki, głuchy" dźwięk. Przez chwilę.
Cholera jasna co to może być? Zmienić olej wspomagania? Co prawda kolor prawie czarny, ale zmieniałem również 3 lata temu Febi zielony.
Wkurza mnie to. Nie ma żadnego problemu poza buczeniem, ale serio nie zawsze.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2017, 03:14 przez Doc, łącznie zmieniany 4 razy.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Ehh. Zmieniłem płyn. Dalej to samo.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Auris1986, dzięki.
Ziomek, chodzi o to? Zawór zupełnie podczas węża z pompą?
(załącznik). Co prawda nie nasza pompa 1.8T, ale wygląda podobnie.
Powiem Wam jeszcze... że słyszę właśnie (czasami) z bardzo wolnym przyśpieszeniu, hamowaniu lub np. małych obrotach z wstecznym biegu... nie całe 2/minx1000.
Ziomek, chodzi o to? Zawór zupełnie podczas węża z pompą?
(załącznik). Co prawda nie nasza pompa 1.8T, ale wygląda podobnie.
Powiem Wam jeszcze... że słyszę właśnie (czasami) z bardzo wolnym przyśpieszeniu, hamowaniu lub np. małych obrotach z wstecznym biegu... nie całe 2/minx1000.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Ok.jutro podpytam go co i jak.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
No to podpytałem i nie wiem czy go dobrze zrozumiałem ale tłumaczył to w ten sposób że ori wąż od pompy miał zgrubienie niedaleko niej, zakuty był prosty i strzelał na wylot, oryginalny w miejscu zgrubienia miał zawór. Silnik też 1.8T. Tylko jemu wyła pompa tak że przez zamknięte szyby ją słyszałem. Po wymianie węża na ori spokój. Tak się właśnie czy takie losowe wycie to nie przycinanie tego zaworu.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Dzięki Andrzeju.
ps.
Pytanko... aby zmienić pompę wspomagania (1.8T) trzeba "wywalić" zderzak podczas roboty/zmiany?
ps.
Pytanko... aby zmienić pompę wspomagania (1.8T) trzeba "wywalić" zderzak podczas roboty/zmiany?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2017, 22:01 przez Doc, łącznie zmieniany 1 raz.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Ziomek (Andrzeju), powiedz mi jeszcze abym wiedział na 101% "osohozi" ... ten zawór (niby 'śruba' / próbka), to jest to prawda?
...dalej wąż do maglownicy, tak?
Tak to wygląda całe:
Ps.
Wiesz co... faktycznie może być coś nie tak z tym wężem do maglownicy.
Przecież od 98r (320 000km) do dzisiaj. Maglownicę zmieniłem, ale wąż ten sam.
...dalej wąż do maglownicy, tak?
Tak to wygląda całe:
Ps.
Wiesz co... faktycznie może być coś nie tak z tym wężem do maglownicy.
Przecież od 98r (320 000km) do dzisiaj. Maglownicę zmieniłem, ale wąż ten sam.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Nie wiem dokładnie bo się na tym nie znam ale jak dla mnie ta pierwsza śruba to pewnie nie jest zawór tylko służy do montażu i jest pusta w środku. A zawór o którym pisałem to pewnie to zgrubienie na wężu. Masz takie u siebie? Bo też z zamiennikami różnie bywa..
Podsumowując. Jeśli świta przez tą śrubę to to nie jest zawór a służy tylko do przykręcenia węża do maglownicy/pompy.
Podsumowując. Jeśli świta przez tą śrubę to to nie jest zawór a służy tylko do przykręcenia węża do maglownicy/pompy.
- Doc
- Administrator
- Posty: 2836
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Rozumiem Andrzeju... dzięki.
Rozmawiałem z Sebastianem... www.carseb.pl .
Zmienimy pompę i zobaczymy na węża.
Rozmawiałem z Sebastianem... www.carseb.pl .
Zmienimy pompę i zobaczymy na węża.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją.