Wymieniłem 2 dni temu u siebie płyn od wspomagania , kod na zbiorniku G002000 (only minerał ) . Kupiłem w auto cześciach zamiennik Febi 6162 zielony 2l do przepłukania . Kupiłem strzykawkę i wyciągałem ze zbiornika tyle ile się dało ( niestety naruszyłem sitko ale po jakimś czasie udało mi się włożyć ale nie wiem czy poprawni , niby się nie rusza . Tak przy okazji jak by ktoś miał zdjęcie jak powinno ono być zamontowane to proszę o wrzucenie ) Wracając do problemu . Zalałem tym płynem i odpaliłem auto , pokręciłem parę razy w lewo do oporu i w prawo do oporu parę razy . Znów strzykawką wyciągnąłem i znowu odpaliłem auto i kręciłem aż poszły 2 litry . Jednak płyn pozostał bardzo ciemny , może tylko rzadszy bo świeżego płynu wlałem . Ale z dnia na dzień wspomaganie chodzi coraz ciężej a pompa wyje bardzo głośno , zwłaszcza przy mocnych skrętach . Podczas jazdy nie jest tak źle ale gdy dziś chciałem przestawić tylko auto , to musiałem kręcić dwiema rękoma bo wspomaganie chodziło tak ciężko . Oczywiście przeczytałem mnóstwo postów o wspomaganiu ale każdy ma inne zdanie . Jak poprawnie wymienić ten płyn ? Sciągnąć wąż powrotny ? Tylko gdzie on jest ? Czy to jest wina wlania złego płynu ? Powinien być jeżeli już zamiennik to Febi 6161 zielony syntetyk ? Czy po prostu źle wymieniłem ten płyn ? Proszę Was o pomoc bo nie chcę uszkodzić pompy o ile już to się nie stało
