Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nowa pompa zf i dalej brak wspomagania ?!?

Układ kierowniczy
jacek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2015, 21:15
Lokalizacja: Slask

Nowa pompa zf i dalej brak wspomagania ?!?

Post autor: jacek28 » 16 wrz 2015, 17:50

Witam wszystkich
Koledzy mam taki problem, dzis zalozylem nowke sztuke pompe zf, i dalej lipa wspomagania brak, pompa cicha zassala plyn w sekunde ale nic wiecej,oprocz tego ciut piany w zbiorniczku ale raczej wszystko szczelne wiec z czasem moze sie odpowietrzy
Ma ktos jakis pomysl ????? Prosze

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 16 wrz 2015, 18:29

jacek28 pisze:...wszystko szczelne wiec z czasem moze sie odpowietrzy
Prędzej ją zarżniesz niż sama się "może" odpowietrzy :shock:

Na forum jest opis w jaki sposób bezpiecznie odpowietrza się pompę wspomagania.
Lektor.

jacek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2015, 21:15
Lokalizacja: Slask

Post autor: jacek28 » 11 paź 2015, 12:16

Juz ok, pompa sie odpowietrzyla ale nadal brak wspimagania.
Naprawde nikt nie ma pomyslu o co chodzi ???

[ Dodano: 2015-10-11, 12:16 ]
moze ma któs pomysł na.... autko zimne to wspomaganie działa jak w nówce przejede ok.2 km i słabnie moze nie do konca go nie ma ale czuc różnice ????? <stres> juz nie mam pomysłów o co moze chodzic,magiel suchy,lekko pracuje na podniesionych kołach,zero stuków itd,pompa zf nówka (niemcy) wiec.... o co chodzi ;) ???

michalwruszak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: michalwruszak » 11 paź 2015, 19:57

Jak masz servotronic to może zwarcie jest na przewodzie , jaki płyn zalewałeś ?

jacek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2015, 21:15
Lokalizacja: Slask

Post autor: jacek28 » 13 paź 2015, 18:55

Nie mam serwa i plyn mam febi zielony

[ Dodano: 2015-10-13, 18:55 ]
A jak sprawdzic czy jest servotronic, bo powiedzialem ze nie mam ale teraz juz nie jestem pewny ???

michalwruszak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 124
Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie

Post autor: michalwruszak » 16 paź 2015, 12:27

Kabelek elekryczny powinien wychodzic na maglownicy lub w aucie powinien być przekaźnik odpowiadający własnie za servotronic

jacek28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 lip 2015, 21:15
Lokalizacja: Slask

Post autor: jacek28 » 08 sty 2016, 21:09

jesli kogos zainteresuje a moze i sie przyda..... febi zielony zachwalany do audi,vw itd---- poraszka rzadki jak woda :(, zmieniłem na stp i ten jest faktycznie mineralny (tłusty) i wspomaganie wróciło <radocha>

Xandr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 26 cze 2015, 22:27
Lokalizacja: DZIAŁDOWO/WARSZAWA /ŁOWICZ

Post autor: Xandr » 14 lut 2016, 20:21

a to dobre ja zmieniłem jak audi kupiłem na Febi zielony i się pogorszyło. Jak mam na maksa skręconą kierownicę, to obroty skaczą jak nienormalne 500 / 750 tak szybko wcześniej falowały 700/750 :( wina oleju, odpowietrzałem 1000 razy już układ, mam zamiar kupić też nową pompę.
Jak jest z nową pompą ZF chodzi lekko kierownica jak w nowych autach, czy ciężkawo, bo nie wiem, czy jest sens zmieniać, czy wystarczy olej jedynie zmienić na inny ??

kompas9
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 13 mar 2013, 16:52
Lokalizacja: łódź

Post autor: kompas9 » 15 lut 2016, 17:03

Świadomie zalałem czerwony ATF pomimo wszystkich ostrzeżeń o absolutnej destrukcji układu wspomagania, mijają 3 miesiące pompa chodzi ciszej a kierownica kręci się zdecydowanie bardziej płynnie <okok>

Xandr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 26 cze 2015, 22:27
Lokalizacja: DZIAŁDOWO/WARSZAWA /ŁOWICZ

Post autor: Xandr » 02 mar 2016, 18:07

No właśnie :)
Dzwoniłem dziś do AUTO-SERVO-LUK regenerują pompy nasze.
Rozmawiałem z mechanikem i kazał płukanie robić ATF em i zostawić ATF A w układzie.
Powiedział że ATF ma lepsze właściwości smarujące i niby kolumny maglowniczej nie uszkodzi taki zabieg a będę miał lepsze wspomaganie <lol>

[ Dodano: 2016-03-02, 18:07 ]
Potwierdzam zmianę oleju. Wyszło mi to na dobre wspomaganie działa jak należy.

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 03 mar 2016, 11:38

i bardzo dobry krok zrobiłeś z tym czerwonym płynem atf
zwykłe febi zielone i inne tego typu specyfiki powodują korozję w układzie

natomiast atf nigdy <brawo>

yogi818
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 23 paź 2014, 23:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: yogi818 » 03 mar 2016, 16:53

A marka ma znaczenie czy byle był ATF?

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 03 mar 2016, 18:45

shell np
byle unikać najtańszego

yogi818
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 23 paź 2014, 23:02
Lokalizacja: Poznań

Post autor: yogi818 » 03 mar 2016, 19:37

A ma być DII czy DIII ?

Np. Mobi ATF 220 czy 320

Awatar użytkownika
Frugo1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 434
Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn

Post autor: Frugo1 » 03 mar 2016, 20:12

Xandr pisze:No właśnie :)
Dzwoniłem dziś do AUTO-SERVO-LUK regenerują pompy nasze.
Rozmawiałem z mechanikem i kazał płukanie robić ATF em i zostawić ATF A w układzie.
Powiedział że ATF ma lepsze właściwości smarujące i niby kolumny maglowniczej nie uszkodzi taki zabieg a będę miał lepsze wspomaganie <lol>

[ Dodano: 2016-03-02, 18:07 ]
Potwierdzam zmianę oleju. Wyszło mi to na dobre wspomaganie działa jak należy.
Kupowałem tam pompę :) gościu też mi polecił wymianę oleju na Atf czerwony zwykły z orlenu. Mówił, że jeździł na jakieś " targi" "badania" nie pamiętam dokładnie i olej czerwony we wszystkich parametrach przebija ten zielony i lać tylko atf. Jeździłem na nim chwile i nic się nie działo. Od zawsze jednak mam taki objaw, że po rozgrzaniu przy kręceniu w miejscu obroty spadają i pompa troszeczkę wyje.. zastanawiam się czy nie kupić na próbę valvoline do układów kierowniczych <uoee> stosował ktoś może valvolina albo motula?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga