Nowa pompa zf i dalej brak wspomagania ?!?
Nowa pompa zf i dalej brak wspomagania ?!?
Witam wszystkich
Koledzy mam taki problem, dzis zalozylem nowke sztuke pompe zf, i dalej lipa wspomagania brak, pompa cicha zassala plyn w sekunde ale nic wiecej,oprocz tego ciut piany w zbiorniczku ale raczej wszystko szczelne wiec z czasem moze sie odpowietrzy
Ma ktos jakis pomysl ??? Prosze
Koledzy mam taki problem, dzis zalozylem nowke sztuke pompe zf, i dalej lipa wspomagania brak, pompa cicha zassala plyn w sekunde ale nic wiecej,oprocz tego ciut piany w zbiorniczku ale raczej wszystko szczelne wiec z czasem moze sie odpowietrzy
Ma ktos jakis pomysl ??? Prosze
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Juz ok, pompa sie odpowietrzyla ale nadal brak wspimagania.
Naprawde nikt nie ma pomyslu o co chodzi ?
[ Dodano: 2015-10-11, 12:16 ]
moze ma któs pomysł na.... autko zimne to wspomaganie działa jak w nówce przejede ok.2 km i słabnie moze nie do konca go nie ma ale czuc różnice ??? juz nie mam pomysłów o co moze chodzic,magiel suchy,lekko pracuje na podniesionych kołach,zero stuków itd,pompa zf nówka (niemcy) wiec.... o co chodzi ?
Naprawde nikt nie ma pomyslu o co chodzi ?
[ Dodano: 2015-10-11, 12:16 ]
moze ma któs pomysł na.... autko zimne to wspomaganie działa jak w nówce przejede ok.2 km i słabnie moze nie do konca go nie ma ale czuc różnice ??? juz nie mam pomysłów o co moze chodzic,magiel suchy,lekko pracuje na podniesionych kołach,zero stuków itd,pompa zf nówka (niemcy) wiec.... o co chodzi ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2015, 22:27
- Lokalizacja: DZIAŁDOWO/WARSZAWA /ŁOWICZ
a to dobre ja zmieniłem jak audi kupiłem na Febi zielony i się pogorszyło. Jak mam na maksa skręconą kierownicę, to obroty skaczą jak nienormalne 500 / 750 tak szybko wcześniej falowały 700/750 wina oleju, odpowietrzałem 1000 razy już układ, mam zamiar kupić też nową pompę.
Jak jest z nową pompą ZF chodzi lekko kierownica jak w nowych autach, czy ciężkawo, bo nie wiem, czy jest sens zmieniać, czy wystarczy olej jedynie zmienić na inny
Jak jest z nową pompą ZF chodzi lekko kierownica jak w nowych autach, czy ciężkawo, bo nie wiem, czy jest sens zmieniać, czy wystarczy olej jedynie zmienić na inny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 26 cze 2015, 22:27
- Lokalizacja: DZIAŁDOWO/WARSZAWA /ŁOWICZ
No właśnie
Dzwoniłem dziś do AUTO-SERVO-LUK regenerują pompy nasze.
Rozmawiałem z mechanikem i kazał płukanie robić ATF em i zostawić ATF A w układzie.
Powiedział że ATF ma lepsze właściwości smarujące i niby kolumny maglowniczej nie uszkodzi taki zabieg a będę miał lepsze wspomaganie
[ Dodano: 2016-03-02, 18:07 ]
Potwierdzam zmianę oleju. Wyszło mi to na dobre wspomaganie działa jak należy.
Dzwoniłem dziś do AUTO-SERVO-LUK regenerują pompy nasze.
Rozmawiałem z mechanikem i kazał płukanie robić ATF em i zostawić ATF A w układzie.
Powiedział że ATF ma lepsze właściwości smarujące i niby kolumny maglowniczej nie uszkodzi taki zabieg a będę miał lepsze wspomaganie
[ Dodano: 2016-03-02, 18:07 ]
Potwierdzam zmianę oleju. Wyszło mi to na dobre wspomaganie działa jak należy.
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Kupowałem tam pompę gościu też mi polecił wymianę oleju na Atf czerwony zwykły z orlenu. Mówił, że jeździł na jakieś " targi" "badania" nie pamiętam dokładnie i olej czerwony we wszystkich parametrach przebija ten zielony i lać tylko atf. Jeździłem na nim chwile i nic się nie działo. Od zawsze jednak mam taki objaw, że po rozgrzaniu przy kręceniu w miejscu obroty spadają i pompa troszeczkę wyje.. zastanawiam się czy nie kupić na próbę valvoline do układów kierowniczych stosował ktoś może valvolina albo motula?Xandr pisze:No właśnie
Dzwoniłem dziś do AUTO-SERVO-LUK regenerują pompy nasze.
Rozmawiałem z mechanikem i kazał płukanie robić ATF em i zostawić ATF A w układzie.
Powiedział że ATF ma lepsze właściwości smarujące i niby kolumny maglowniczej nie uszkodzi taki zabieg a będę miał lepsze wspomaganie
[ Dodano: 2016-03-02, 18:07 ]
Potwierdzam zmianę oleju. Wyszło mi to na dobre wspomaganie działa jak należy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga