[A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
[A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
Witam. Padła mi przekładnia ,wymieniłem na servotronic i mam problem jak podłączyć przekażnik nr.605 4D0 907 307 A
wiem że jest to banalnie proste podłączenie ale nie chcę spalić przekażnika .Stąd moje pytanie czy ktoś z kolegów posiada jakiś schemat elektryczny servotronic .Z góry dięki.
wiem że jest to banalnie proste podłączenie ale nie chcę spalić przekażnika .Stąd moje pytanie czy ktoś z kolegów posiada jakiś schemat elektryczny servotronic .Z góry dięki.
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
Kolego, podłączyłeś ten servotronic?siwy' pisze:Witam. Padła mi przekładnia ,wymieniłem na servotronic i mam problem jak podłączyć przekażnik nr.605 4D0 907 307 A
wiem że jest to banalnie proste podłączenie ale nie chcę spalić przekażnika .Stąd moje pytanie czy ktoś z kolegów posiada jakiś schemat elektryczny servotronic .Z góry dięki.
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
Jeżeli potrzebujesz rozpiski podłączenia servotronica to prosze: FOTA--RaDeK-- pisze:Kolego, podłączyłeś ten servotronic?
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
Znalzałem podłaczenie w schematach elektrycznych które są u nas na forum. tamten jest prostszy. tego powiem Ci szczerze, że nie rozumiem za bardzo. ciekawe czy elektromechanik będzie wiedział o co kaman:)kot919 pisze:Jeżeli potrzebujesz rozpiski podłączenia servotronica to prosze: FOTA--RaDeK-- pisze:Kolego, podłączyłeś ten servotronic?
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
Elektromechanik powinien zrozumieć bez problemu, ale na wszelki wypadek:--RaDeK-- pisze:Znalzałem podłaczenie w schematach elektrycznych które są u nas na forum. tamten jest prostszy. tego powiem Ci szczerze, że nie rozumiem za bardzo. ciekawe czy elektromechanik będzie wiedział o co kaman:)
Ciebie interesuje głównie lewa strona tego schematu - sterownik J236. Należy go podłączyć tak:
-styk 2 - do styku nr 2 zaworu w maglownicy
-styk 4 - do licznika na konektor 3 w niebieskim 32pin złączu (sygnał prędkości)
-styk 5 - do styku nr 1 zaworu w maglownicy
-styk 6 - zasilanie po stacyjce
-styk 8 - do GND
i to właściwie powinno wystarczyć, aby servotronik zadziałał prawidłowo.
Tak więc jak widzisz podłączenie nie jest takie skomplikowane
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
jak tego nie opanuje to zmien mechanika--RaDeK-- pisze:Znalzałem podłaczenie w schematach elektrycznych które są u nas na forum. tamten jest prostszy. tego powiem Ci szczerze, że nie rozumiem za bardzo. ciekawe czy elektromechanik będzie wiedział o co kaman:)kot919 pisze:Jeżeli potrzebujesz rozpiski podłączenia servotronica to prosze: FOTA--RaDeK-- pisze:Kolego, podłączyłeś ten servotronic?
2 kable zasilanie
2 zawor w maglownicy
1 sygnal predkosci do regulacji zaworu (sily wspomagania)
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Re: [A6 C5]Jak podłączyć Servotronic ?
kurde, to nie jest takie trudne:Dkot919 pisze:Elektromechanik powinien zrozumieć bez problemu, ale na wszelki wypadek:--RaDeK-- pisze:Znalzałem podłaczenie w schematach elektrycznych które są u nas na forum. tamten jest prostszy. tego powiem Ci szczerze, że nie rozumiem za bardzo. ciekawe czy elektromechanik będzie wiedział o co kaman:)
Ciebie interesuje głównie lewa strona tego schematu - sterownik J236. Należy go podłączyć tak:
-styk 2 - do styku nr 2 zaworu w maglownicy
-styk 4 - do licznika na konektor 3 w niebieskim 32pin złączu (sygnał prędkości)
-styk 5 - do styku nr 1 zaworu w maglownicy
-styk 6 - zasilanie po stacyjce
-styk 8 - do GND
i to właściwie powinno wystarczyć, aby servotronik zadziałał prawidłowo.
Tak więc jak widzisz podłączenie nie jest takie skomplikowane
Moze samemu mi się uda to podłączyć?
Sorki zę pytam, ale za bardzo nie znam się na fachowym nazewnictwie elektrycznych części.Mianowicie:
styk nr 4 --> co to konektor 3??
styk nr 6 zasilanie skąd wziąć najlepiej??
styk nr 8 co to GND? jakiś skrót który pewnie znam, ale??
Sorki, że tak tępo pytam, ale do końca nie jestem pewien co i jak.
Nie krytykujcie mnei w ten sposób, ze jak nie umiesz to nie ruszaj. Właśnie chcę spróbować, bo czerpię z tego ogromną satysfakcję. Czzekam kolego na odpowiedÂź z niecierpliwością.
[ Dodano: 2013-03-24, 21:00 ]
ok już wiem. konektor to po prostu złączka a GND to masa:)
pozostaje pytanie na temat styku 6:)
[ Dodano: 2013-03-28, 13:55 ]
Panowie, gdzie powinien znajdować się sterownik servotronika?? PrzekaÂźnik 605 znajduj się nad nogami kierowcy.--RaDeK-- pisze:kurde, to nie jest takie trudne:Dkot919 pisze:Elektromechanik powinien zrozumieć bez problemu, ale na wszelki wypadek:--RaDeK-- pisze:Znalzałem podłaczenie w schematach elektrycznych które są u nas na forum. tamten jest prostszy. tego powiem Ci szczerze, że nie rozumiem za bardzo. ciekawe czy elektromechanik będzie wiedział o co kaman:)
Ciebie interesuje głównie lewa strona tego schematu - sterownik J236. Należy go podłączyć tak:
-styk 2 - do styku nr 2 zaworu w maglownicy
-styk 4 - do licznika na konektor 3 w niebieskim 32pin złączu (sygnał prędkości)
-styk 5 - do styku nr 1 zaworu w maglownicy
-styk 6 - zasilanie po stacyjce
-styk 8 - do GND
i to właściwie powinno wystarczyć, aby servotronik zadziałał prawidłowo.
Tak więc jak widzisz podłączenie nie jest takie skomplikowane
Moze samemu mi się uda to podłączyć?
Sorki zę pytam, ale za bardzo nie znam się na fachowym nazewnictwie elektrycznych części.Mianowicie:
styk nr 4 --> co to konektor 3??
styk nr 6 zasilanie skąd wziąć najlepiej??
styk nr 8 co to GND? jakiś skrót który pewnie znam, ale??
Sorki, że tak tępo pytam, ale do końca nie jestem pewien co i jak.
Nie krytykujcie mnei w ten sposób, ze jak nie umiesz to nie ruszaj. Właśnie chcę spróbować, bo czerpię z tego ogromną satysfakcję. Czzekam kolego na odpowiedÂź z niecierpliwością.
[ Dodano: 2013-03-24, 21:00 ]
ok już wiem. konektor to po prostu złączka a GND to masa:)
pozostaje pytanie na temat styku 6:)
[ Dodano: 2013-04-28, 22:51 ]
Serwotronik zamontowany;) ale jeszce coś jest nie tak.
Na postoju i podczas jazdy do 30 km/h wszystkjo jesat OK, tak jak powinno, ale jak przekroczę 30 i chcęskręcić w prawo, to serwotronik sięjakby blokował, i kierownicę idzie skrecićjakby z przełamaniem, i poÂźniej jest OK. Jeżeli zwolniędo 30 to znów jest OK. Moim zdaniem winą jest złe podłączenie gali bno podłaczyłem pod wycieraczki.
Jutro odepnę sygnał prędkości, i zobacze co siędzieje.
Maglownica jest najprawdopodobniej dobra, boi na postoju jest wsyzstko OK. I do 30 KM/H tezjest OK.
Trzeba będzie chyba znaleśćinny sygnał, bo winą jest napewno elektronika.
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Podepnę się pod temat J236 to ten przekaźnik? czy przekaźnik jest osobno. Wymieniłem maglownice i mam z servotroniciem ale nie mam elektroniki do servo i nie wiem jak to podłączyć. Po założeniu maglownicy, wspomaganie chodziło tak lekko jak by auto w powietrzu było a teraz tak jak w poprzedniej przekładni. Jak działa taki servotronic? jest możliwość że np. podczas jazdy nagle zablokuje się kierownica itp... ? czy to działa tylko przy małych prędkościach i przy większych działa tak jak zwykła maglownica czy jednak np przy 100 km/h dalej pracuje sterownik i zmniejsza siłę wspomagania? Co dodatkowo potrzebuje do montażu ?
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Hej, pytanie penwie nie do mnie ale też się kiedyś tym interesowałem i podłączyłem . Zrobiłem poradnik viewtopic.php?t=61473 zamieściłem tu wszytko co znalazłem.dandek24 pisze:witam cię kolego czytałem i widzę że masz pojęcie o podłączeniu servotronica a mianowicie mam a6 na części w której jest servotronic i chce przełożyć to do swojej która niema tego posiadasz może jakiś schemat co kolwiek?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
Panowie jakiś czas temu założyłem u siebie magiel z servotronikiem i od tego czasu mam problem który zimą się jeszcze bardziej nasilił.
otóż po odpaleniu zimnego auta wspomaganie w lewo działa "normalnie" jak by servotronika nie było,w prawo kierownica aż chce sama skręcać wiec domyślam się ze servotronik działa ale nie wyłącza się tzn jadąc np 80km/h i skręcając w prawo kierownica chodzi bardzo lekko,jest to trochę niebezpieczne.jak juz auto się nagrzeje a raczej płyn we wspomaganiu to jest powiedzmy ze normalnie,wtedy tez zaczyna wyć pompa ale to odrębny temat.
jak myślicie coś z maglem nie tak czy źle kable podłączyłem??
otóż po odpaleniu zimnego auta wspomaganie w lewo działa "normalnie" jak by servotronika nie było,w prawo kierownica aż chce sama skręcać wiec domyślam się ze servotronik działa ale nie wyłącza się tzn jadąc np 80km/h i skręcając w prawo kierownica chodzi bardzo lekko,jest to trochę niebezpieczne.jak juz auto się nagrzeje a raczej płyn we wspomaganiu to jest powiedzmy ze normalnie,wtedy tez zaczyna wyć pompa ale to odrębny temat.
jak myślicie coś z maglem nie tak czy źle kable podłączyłem??
- Frugo1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 434
- Rejestracja: 28 paź 2011, 21:20
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów/Tyczyn
Ale masz tylko magiel czy podłączyłeś też całą elektrykę od servotronika? Dziwna sprawa, u mnie się tak działo ale zaraz po montażu gdy układ nie był dobrze odpowietrzony, występowało takie zjawisko, że kierownica sama praktycznie skręcała, wystarczyło naprawdę malutko siły. Po wymianie płynu tj też porządnym odpowietrzeniu układu do dzisiaj jest ok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga