A6C5 wezyk zbiorniczka wspomagania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
A6C5 wezyk zbiorniczka wspomagania
Witam potrzebuje pomocy odnosnie wymiany węzyka gumowego wychodzacego ze zbiorniczka wspomagania,węzyk poci sie, jest montowany na opaski zaciskowe zdjecie pogladowe ktore wrzucilem pokazuje z której strony jest wezyk,przewod idzie od zbiorniczka i schodzi w dól w kierunku chłodnicy,czy musze szukac orginalnego wezyka czy wystarczy kupic inny spelniajacy jakies parametry jezeli chodzi o przekrój ,moze ktoś doradzi i podpowie jaki kupić i czy da sie go wymienic bez odpowietrzania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W ASO ten wężyk kosztuje 100 zł, a opaski są po 5 zł za sztukę (potrzebne dwie). W razie czego jego numer to 4B0 422 891 B, a opasek N 102 555 01. Łączy on zbiorniczek z rurkami chłodzącymi płyn przy chłodnicy.
Możesz kupić inny wężyk, ale musiałbym zmierzyć średnicę obecnego. Oczywiście nowy musi być odporny na oleje itd.
Możesz kupić inny wężyk, ale musiałbym zmierzyć średnicę obecnego. Oczywiście nowy musi być odporny na oleje itd.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2018, 08:53 przez mat1324, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
bardzo Ci dziekuje mam nadzieje ze bedzie dostepny w aso jutro zadzwonie i sie dowiem,a wiesz czy da rade go wymienic bez odpowietrzania ukladu?mat1324 pisze:W ASO ten wężyk kosztuje 100 zł, a opaski są po 5 zł za sztukę (potrzebne dwie). W razie czego jego numer to 4B0 422 981 B, a opasek N 102 555 01. Łączy on zbiorniczek z rurkami chłodzącymi płyn przy chłodnicy.
Możesz kupić inny wężyk, ale musiałbym zmierzyć średnicę obecnego. Oczywiście nowy musi być odporny na oleje itd.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez rokob33, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Jak go zdemontujesz na zgaszonym silniku, to zleci tylko płyn ze zbiorniczka oraz z niego samego, więc po zamontowaniu zalej zbiorniczek do poziomu max i odpal auto. Możesz pokręcić trochę kierownicą, aby układ się szybciej odpowietrzył. Po zrobieniu krótkiej trasy sprawdź jeszcze ponownie stan i na tym koniec . Tylko nie odpalaj auta, gdy go wymontujesz, bo opróżnisz w kilka sekund cały układ .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
mat1324 pisze:Jak go zdemontujesz na zgaszonym silniku, to zleci tylko płyn ze zbiorniczka oraz z niego samego, więc po zamontowaniu zalej zbiorniczek do poziomu max i odpal auto. Możesz pokręcić trochę kierownicą, aby układ się szybciej odpowietrzył. Po zrobieniu krótkiej trasy sprawdź jeszcze ponownie stan i na tym koniec . Tylko nie odpalaj auta, gdy go wymontujesz, bo opróżnisz w kilka sekund cały układ .
bardzo dziekuje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Numer, który podałeś dotyczy powrotu z maglownicy .
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
ok juz wszystko czaje dzieki bardzo jeszcze razmat1324 pisze:Numer, który podałeś dotyczy powrotu z maglownicy .
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
[ Dodano: 2018-03-05, 08:34 ]
sorry ze truje ale dostalem taka odpowiedz z aso cyt.''Część o numerze katalogowym 4B0422981B nie występuje. Błędny numer.mat1324 pisze:Numer, który podałeś dotyczy powrotu z maglownicy .
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
N10255501 - 4,96zł brutto sztuka. Cześć do zamówienia. Termin realizacji 1-2 dni robocze"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
bardzo mi pomogles mam juz sprawe prawie zalatwiona Pozdrawiammat1324 pisze:Zawsze podaję zaokrąglone ceny, ponieważ kogo interesują grosze .
spytam jeszcze czy jak zaleje zbiorniczek plynem po wymianie przewodu a auto bedzie na podnosniku to kierownica poskrecac jeszcze przed odpaleniem silnika czy po?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga