

bardzo Ci dziekuje mam nadzieje ze bedzie dostepny w aso jutro zadzwonie i sie dowiem,a wiesz czy da rade go wymienic bez odpowietrzania ukladu?mat1324 pisze:W ASO ten wężyk kosztuje 100 zł, a opaski są po 5 zł za sztukę (potrzebne dwie). W razie czego jego numer to 4B0 422 981 B, a opasek N 102 555 01. Łączy on zbiorniczek z rurkami chłodzącymi płyn przy chłodnicy.
Możesz kupić inny wężyk, ale musiałbym zmierzyć średnicę obecnego. Oczywiście nowy musi być odporny na oleje itd.
mat1324 pisze:Jak go zdemontujesz na zgaszonym silniku, to zleci tylko płyn ze zbiorniczka oraz z niego samego, więc po zamontowaniu zalej zbiorniczek do poziomu max i odpal auto. Możesz pokręcić trochę kierownicą, aby układ się szybciej odpowietrzył. Po zrobieniu krótkiej trasy sprawdź jeszcze ponownie stan i na tym koniec. Tylko nie odpalaj auta, gdy go wymontujesz, bo opróżnisz w kilka sekund cały układ
.
ok juz wszystko czaje dzieki bardzo jeszcze razmat1324 pisze:Numer, który podałeś dotyczy powrotu z maglownicy.
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
sorry ze truje ale dostalem taka odpowiedz z aso cyt.''Część o numerze katalogowym 4B0422981B nie występuje. Błędny numer.mat1324 pisze:Numer, który podałeś dotyczy powrotu z maglownicy.
Układ jest taki: pompa -> maglownica -> rurki chłodzące -> zbiorniczek -> pompa...
Według Twojego opisu poci Ci się połączenie między rurkami a zbiorniczkiem, a podałeś numer węża między przekładnią a rurkami, który nie ma kontaktu ze zbiorniczkiem.
bardzo mi pomogles mam juz sprawe prawie zalatwiona Pozdrawiammat1324 pisze:Zawsze podaję zaokrąglone ceny, ponieważ kogo interesują grosze.