Komplet ATE
Komplet ATE
Cześć, kompletuje zestaw ATE, czy mozecie sie wypowiedzieć na poniższy set : Czy dobry wybór, podpowiedzieć tarcze na tył i gdzie najlepiej kupić.
Tarcze przód: 24.0130-0222.1
Klocki przód: 13.0460-2765.2
Tarecze tył: ?
klocki tył: 13.0460-2770.2
Dzięki za pomoc.
Tarcze przód: 24.0130-0222.1
Klocki przód: 13.0460-2765.2
Tarecze tył: ?
klocki tył: 13.0460-2770.2
Dzięki za pomoc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Podaj VIN (albo wyślij mi na PW), to dobiorę po VINie i napiszę oryginalne numery oraz oznaczenia ATE
.
[ Dodano: 2018-07-16, 14:44 ]
W serwisie dobierali na podstawie VINu, czy modelu, silnika itp.?
[ Dodano: 2018-07-16, 15:13 ]
PRZÓD (PR-1LJ; 345 mm):
- tarcza: 4G0 615 301 -> 4G0 615 301 G -> 4G0 615 301 Q -> 4G0 615 301 AF -> ATE 24.0130-0222.1
- klocki: 4G0 698 151 D -> 4G0 698 151 L -> 4G0 698 151 AA -> ATE 13.0460-2765.2 / ATE Ceramic 13.0470-2765.2
TYŁ (PR-2EA; 330 mm):
- tarcza: 4H0 615 601 H -> 4H0 615 601 K -> 4H0 615 601 Q -> ATE 24.0122-0272.1
- klocki: 4G0 698 451 A -> 4G0 698 451 J -> ATE 13.0460-2770.2 / ATE Ceramic 13.0470-2770.2
Zestaw ze zwykłymi klockami powinien kosztować ok. 1600-1650 zł, a z ceramicznymi klockami ok. 1780-1820 zł. Ceramiczne klocki nie polepszają hamowania, ale mniej pylą
.
Wszystko możesz kupić u forumowego kolegi
.
profiles/32658.htm

[ Dodano: 2018-07-16, 14:44 ]
W serwisie dobierali na podstawie VINu, czy modelu, silnika itp.?
[ Dodano: 2018-07-16, 15:13 ]
PRZÓD (PR-1LJ; 345 mm):
- tarcza: 4G0 615 301 -> 4G0 615 301 G -> 4G0 615 301 Q -> 4G0 615 301 AF -> ATE 24.0130-0222.1
- klocki: 4G0 698 151 D -> 4G0 698 151 L -> 4G0 698 151 AA -> ATE 13.0460-2765.2 / ATE Ceramic 13.0470-2765.2
TYŁ (PR-2EA; 330 mm):
- tarcza: 4H0 615 601 H -> 4H0 615 601 K -> 4H0 615 601 Q -> ATE 24.0122-0272.1
- klocki: 4G0 698 451 A -> 4G0 698 451 J -> ATE 13.0460-2770.2 / ATE Ceramic 13.0470-2770.2
Zestaw ze zwykłymi klockami powinien kosztować ok. 1600-1650 zł, a z ceramicznymi klockami ok. 1780-1820 zł. Ceramiczne klocki nie polepszają hamowania, ale mniej pylą

Wszystko możesz kupić u forumowego kolegi

profiles/32658.htm
- once5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 18 paź 2013, 15:00
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Ja ostatnio wrzuciłem do siebie takie klocki https://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-ate-13047027692,0-3-13047027692-1408168.html#100030 od ATE właśnie i jestem bardzo z nich zadowolony. Wiadomo, że są nowe ale auto od razu zaczęło inaczej hamować także z czystym sumieniem mogę Ci polecić 

Hej,
Czy możecie pomóc z klockami?
Mam audi A6 2018 Avant 2.0 TDI 190 KM 2015
Zgodnie z wydrukiem z Audi potrzebuje te klocki
Przód: 4G0 698 151 AA
Tył: 4G0 698 451 H
Przeczytałem ze oryginalne są produkcji ATE.
Na stronach internetowych znalazłem iż odpowiednikiem na przód są ATE 13.0470-2765.2. Czy poprawne dobrałem? Nie znalazłem żadnych ATE na tył.
Teraz nie będę teraz wymieniać tarcz bo mam tylko 60 tys km ale wolałbym wiedzieć jaki zestaw potem kupić. Jakie tarcze na tył i przód?
Czy możecie pomóc z klockami?
Mam audi A6 2018 Avant 2.0 TDI 190 KM 2015
Zgodnie z wydrukiem z Audi potrzebuje te klocki
Przód: 4G0 698 151 AA
Tył: 4G0 698 451 H
Przeczytałem ze oryginalne są produkcji ATE.
Na stronach internetowych znalazłem iż odpowiednikiem na przód są ATE 13.0470-2765.2. Czy poprawne dobrałem? Nie znalazłem żadnych ATE na tył.
Teraz nie będę teraz wymieniać tarcz bo mam tylko 60 tys km ale wolałbym wiedzieć jaki zestaw potem kupić. Jakie tarcze na tył i przód?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15142
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
PRZÓD (PR-1LA 320 mm):
- klocki: 4G0698151D » 4G0698151AA -> ATE 13.0460-2765.2
- tarcza: 8R0615301 » 8R0615301D » 8R0615301F -> ATE 24.0130-0221.1
TYŁ (PR-1KW 300 mm):
- klocki: 4G0698451 » 4G0698451H -> ATE 13.0460-2769.2
- tarcza: 8K0615601B » 8K0615601J » 8K0615601M -> ATE 24.0112-0178.1
Kolega przesłał mi VIN na PW
. Pytałeś się o ATE, więc podałem numery dla ATE. Osobiście jeżdżę na Zimmermann (tarcze) + Ferodo (klocki) i sobie chwalę
.
- klocki: 4G0698151D » 4G0698151AA -> ATE 13.0460-2765.2
- tarcza: 8R0615301 » 8R0615301D » 8R0615301F -> ATE 24.0130-0221.1
TYŁ (PR-1KW 300 mm):
- klocki: 4G0698451 » 4G0698451H -> ATE 13.0460-2769.2
- tarcza: 8K0615601B » 8K0615601J » 8K0615601M -> ATE 24.0112-0178.1
Kolega przesłał mi VIN na PW


- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Kolego mat1324, ja też używam zestawu Zimmerman, mam tarcze i klocki tego producenta. Przy aktywnej funkcji Autohold gdy auto rusza z miejsca jest słyszalne jak klocki hamulcowe tra o tarczę, jest takie naprężenie jakby słyszalne. Zastanawiam się czy wymiana na miękkie klocki firmy Ferodo poradzi sobie z tym problemem i auto zacznie bezgłośnie ruszać z miejsca.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Miejsce to wyczyscilem papierem ściernym i posmarowalem pastą miedzianą, nie jest wypolerowane ale wydaje mi się że jest ok. Zazdroszczę mojej żonie jak w Citroenie C1 używa hamulca, jakby niw wciskala i puszczała to za każdym razem jest błoga cisza.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
- adrian1000
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 22 wrz 2017, 09:43
- Imię: Adrian
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: ZGY
- tobi71
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 668
- Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
- Imię: Bogdan
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Germany
Na zimnym silniku tarcie jest słyszalne o 100% jeszcze większe. Co masz na myśli z cofaniem powietrza do filtra powietrza?
[ Dodano: 2019-01-04, 08:11 ]
Wymieniłem klocki hamulcowe na zestaw FERODO FDB4044 i po ułożeniu się klocków do tarczy hamulcowej chciałem stwierdzić że każdego dnia jest lepiej. Hamulce o wiele rzadziej wydawają jakieś głuche naprężenia. Jestem zadowolony z zestawu Zimmerman i FERODO. Jestem pewien że będzie jeszcze lepiej.
[ Dodano: 2019-01-22, 10:04 ]
Koledzy, tak jak pisałem wcześniej że strasznie szorują hamulce z przednie osi to chciałem powiedzieć że po wymianie kompletnego sprzęgła w aucie jest błoga cisza. Auto staje jak i rusza w 100% bezgłośnie, z przedniej ośi nie słychać żadnego szorowania okładzin hamulcowych. A wszystko to po wymianie sprzęgła w którym tarcze były na tyle już cienkie że swobodnie biegały w środku i podczas ruszania generowało ten dzwięk który był przenoszony za pomocą półosi napędowej. Układ hamulcowy działa jak należy. Do wymiany sprzęgła które musiałem wymienić mogę powiedzieć że w gratisie dostałem sprawne hamulce, stawanie jak i ruszanie autem doprowadzało mnie do szaleństwa, stawiałem na tarcze, klocki, wyrobione jarzmo, tłoczek a okazało się że to ze skrzyni biegów wydobywał się ten dźwięk. Radość z jazdy C7 wróciła ponownie.
[ Dodano: 2019-01-04, 08:11 ]
Wymieniłem klocki hamulcowe na zestaw FERODO FDB4044 i po ułożeniu się klocków do tarczy hamulcowej chciałem stwierdzić że każdego dnia jest lepiej. Hamulce o wiele rzadziej wydawają jakieś głuche naprężenia. Jestem zadowolony z zestawu Zimmerman i FERODO. Jestem pewien że będzie jeszcze lepiej.
[ Dodano: 2019-01-22, 10:04 ]
Koledzy, tak jak pisałem wcześniej że strasznie szorują hamulce z przednie osi to chciałem powiedzieć że po wymianie kompletnego sprzęgła w aucie jest błoga cisza. Auto staje jak i rusza w 100% bezgłośnie, z przedniej ośi nie słychać żadnego szorowania okładzin hamulcowych. A wszystko to po wymianie sprzęgła w którym tarcze były na tyle już cienkie że swobodnie biegały w środku i podczas ruszania generowało ten dzwięk który był przenoszony za pomocą półosi napędowej. Układ hamulcowy działa jak należy. Do wymiany sprzęgła które musiałem wymienić mogę powiedzieć że w gratisie dostałem sprawne hamulce, stawanie jak i ruszanie autem doprowadzało mnie do szaleństwa, stawiałem na tarcze, klocki, wyrobione jarzmo, tłoczek a okazało się że to ze skrzyni biegów wydobywał się ten dźwięk. Radość z jazdy C7 wróciła ponownie.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm
Witam
Mam A6 c7 3.0 272 PS .Jadąc z uk do Pl przegrzalem hamulce z przodu hamujac z ponad 200 .Nie wiem jakie są na aucie bo 3msc temu je kupiłem. Widać, że okladziny sporo tam jest ale z dużych prędkości hamują słabo już wiec czas na zmianę.Ori czy ate ? Nie chce ceramiki wolę żeby pylily i dobrze hamowaly pytanie czy ori /ate dadzą radę na autobanie?
Ori mogę mieć za 565 sztuke i klocki za 600 komplet po rabacie od dilera z Rzeszowa a jak ktoś ma taniej to mogę tu zakupić za pobraniem. Jeśli kupię ori to z jakiej firmy to będę bo wiadomo że audi nie produkuje ?Czy to beda jurid?
Z góry dzięki.
Mam A6 c7 3.0 272 PS .Jadąc z uk do Pl przegrzalem hamulce z przodu hamujac z ponad 200 .Nie wiem jakie są na aucie bo 3msc temu je kupiłem. Widać, że okladziny sporo tam jest ale z dużych prędkości hamują słabo już wiec czas na zmianę.Ori czy ate ? Nie chce ceramiki wolę żeby pylily i dobrze hamowaly pytanie czy ori /ate dadzą radę na autobanie?
Ori mogę mieć za 565 sztuke i klocki za 600 komplet po rabacie od dilera z Rzeszowa a jak ktoś ma taniej to mogę tu zakupić za pobraniem. Jeśli kupię ori to z jakiej firmy to będę bo wiadomo że audi nie produkuje ?Czy to beda jurid?
Z góry dzięki.