Cześć,
przymierzam się do zmiany hamulców na większe tj. z
-A6 C8 przód: 375 mm , tył: 330 mm
bądz z
-SQ7 przód 400 mm , tył 350 mm
Aktualnie posiadam 345 mm przód i 330 mm tył.
Jak to wygląda ( czy w/w zestawy podejdą P&P bez zbednych przeróbek ? jeśli nie to proszę o jakieś szczególy bym mógł się wcześniej przygotować ? ) pytam tych co już to robili, bądz znają się na rzeczy ?
Dzięki!
A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
Można też zastosować swap z SQ5 385 mm przód i tył 330, zakładają też RS4 B9 375 mm 6tłok.
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
Dzięki! Pytanie brzmi czy w/w zestawy ( SQ7, SQ5, C8, bądź RS4) podejdą P&P bez zbednych przeróbek ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
Zacisk od Sq5 na pewno pasuje p&p. Niestety koszt tarcz jest większy niż do innego setupu. Ten zacisk chyba też występuje w A8.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 cze 2022, 11:03
- Imię: Grzesiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
Podbiję temat bo właśnie jestem na etapie zmiany.
Wybrać zestaw:
400mm od S6 C7
czy może
390mm od RS6 C7?
Bo z tego co widzę więcej o dziwo jest tarcz 390 niż 400 i stąd pytanie co jest lepsze w A6 co ma ponad 470 koni- pewnie moc też jest ważna...
Z góry dzięki za podpowiedź.
Moze jest ktoś na forum co robi takie zestawy?
Wybrać zestaw:
400mm od S6 C7
czy może
390mm od RS6 C7?
Bo z tego co widzę więcej o dziwo jest tarcz 390 niż 400 i stąd pytanie co jest lepsze w A6 co ma ponad 470 koni- pewnie moc też jest ważna...
Z góry dzięki za podpowiedź.
Moze jest ktoś na forum co robi takie zestawy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 532
- Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
- Imię: Kamil
- Rocznik: 2017
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: LUB
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
Najtańsza opcja to 6tłok z rs4 b9 375 mm. Można kupić zestawy gotowe do założenia. Zostaje też jeszcze swap z SQ5 lub A8 na 380 mm. Natomiast 390 i 400 mm to najdroższe opcje.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 01 cze 2022, 11:03
- Imię: Grzesiek
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
Re: A6 C7 - Zmiana hamulców na wieksze - 400 mm 375 mm ?
No tak wiem, że jest to drogie rozwiązanie.
Wychodzę jednak z założenia, że nie warto robić czegoś kilka razy i raczej chcę porządnie hamujący zestaw.
Zastanawiam się tylko nad dostępnością tarcz 400mm bo jak widzę (a mogę się mylić), że jest naprawdę mało dobrych tarcz perforowanych w tym rozmiarze.
I czy czasem nie lepiej wejść w 390mm gdzie w mojej ocenie jest większy wybór w lepszej cenie.
Dobrze myślę czy te 400mm można sensownie stosować i nie będzie większego problemu z dostępnością sensownych tarcz?
Wychodzę jednak z założenia, że nie warto robić czegoś kilka razy i raczej chcę porządnie hamujący zestaw.
Zastanawiam się tylko nad dostępnością tarcz 400mm bo jak widzę (a mogę się mylić), że jest naprawdę mało dobrych tarcz perforowanych w tym rozmiarze.
I czy czasem nie lepiej wejść w 390mm gdzie w mojej ocenie jest większy wybór w lepszej cenie.
Dobrze myślę czy te 400mm można sensownie stosować i nie będzie większego problemu z dostępnością sensownych tarcz?