A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Już piszę:palec85 pisze:Witam. Czy koleg damos moglby napisac cos o nawiercanych zimmermannach jak doswiadczenia?za 2 tyg bede wymienial komplet przod i tyl
zrobiłem ok. 30 tys. km i jestem zadowolony.
Jest odrobinę głośniej, ale nie tak, jak na EBC Turbo Groove w innym aucie.
Hamują dobrze, wystarczają do codziennej, w miarę dynamicznej jazdy. Hamowania z 200 do 70 się nie boją.
Spokojnie mogę polecić zestaw sugerowany przez kolegę mat1324! On wie, co mówi i te tarcze z tymi klockami spisują się dobrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Ja juz zamowilem wczoraj komplet na tyl i przod. Tarcze zimmermann nawiercane i klocki ferodo. Za tydzien wymiana🙂
[ Dodano: 2018-08-31, 18:52 ]
Mi juz tatcze i klocki doszly ale mam pytanie odnosnie docierania. Czy obowiazkowo trzeba wykknac te 30 hamowan i nie zatrzymywac sie calkowicie podczas stygniecia tarcz pomiedzy kolejnymi hamowaniami?nie mozna jakos inaczej tego zrobic?
[ Dodano: 2018-08-31, 18:52 ]
Mi juz tatcze i klocki doszly ale mam pytanie odnosnie docierania. Czy obowiazkowo trzeba wykknac te 30 hamowan i nie zatrzymywac sie calkowicie podczas stygniecia tarcz pomiedzy kolejnymi hamowaniami?nie mozna jakos inaczej tego zrobic?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
1. Przyspieszenie do prędkości A.
2. Delikatne hamowanie do prędkości B.
3. Przyspieszenie do prędkości A.
4. Chłodzenie hamulców przez minutę.
5. Pięciokrotne powtórzenie punktów 2-4.
Powyższe instrukcje wykonujesz dla prędkości:
a) A = 60 km/h, B = 20 km/h
b) A = 100 km/h, B = 40 km/h
Po takich seriach możesz już odważniej używać hamulca . Ważne, aby nie hamować do zera i pozwolić hamulcom schłodzić się między hamowaniami.
2. Delikatne hamowanie do prędkości B.
3. Przyspieszenie do prędkości A.
4. Chłodzenie hamulców przez minutę.
5. Pięciokrotne powtórzenie punktów 2-4.
Powyższe instrukcje wykonujesz dla prędkości:
a) A = 60 km/h, B = 20 km/h
b) A = 100 km/h, B = 40 km/h
Po takich seriach możesz już odważniej używać hamulca . Ważne, aby nie hamować do zera i pozwolić hamulcom schłodzić się między hamowaniami.
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2018, 12:13 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
No to juz bardziej realne do zrobienia🙂dzieki bardzo🙂
[ Dodano: 2018-09-03, 10:45 ]
mat1324 a te chlodzenie to po kazdym hamowaniu czy po serii hamowan dopiero chlodzenie?bo trafilem akurat na artykul o docieraniu i tam bylo napisane o podobnych seriach hamowan x5 lub x10 i po tym czas na schlodzenie. Moze byc czuc smrod klockow ale to normalne. Przeszperalem temat i na innych stronach tez jest napisane podobnie. To ktora szkola lepsza?🙂
[ Dodano: 2018-09-03, 10:45 ]
mat1324 a te chlodzenie to po kazdym hamowaniu czy po serii hamowan dopiero chlodzenie?bo trafilem akurat na artykul o docieraniu i tam bylo napisane o podobnych seriach hamowan x5 lub x10 i po tym czas na schlodzenie. Moze byc czuc smrod klockow ale to normalne. Przeszperalem temat i na innych stronach tez jest napisane podobnie. To ktora szkola lepsza?🙂
od s6 C7 na allegro tylko zaciski tylko przód za 5700 zł ale znalazłem zestaw od S8 D4 W12 - https://allegro.pl/audi-s8-a8-d4-w12-za ... ml#thumb/3
Jak na komplet to chyba dobra cena ? i jeszcze raz pytanie do was czy myślicie czy jest gra warta świeczki jeżeli docelowo będzie coś ponad 400 km ? Czy seryjne zaciski w zestawie z zimmermannem i ferodo wystarczy ?
Jak na komplet to chyba dobra cena ? i jeszcze raz pytanie do was czy myślicie czy jest gra warta świeczki jeżeli docelowo będzie coś ponad 400 km ? Czy seryjne zaciski w zestawie z zimmermannem i ferodo wystarczy ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
U mnie juz zamontowane. Mi sie nawiercane podobaja na aucie🙂jeszcze troche zaciski przeszlifowalem wiec w miare srebrne sie spowrtoem zrobily i wyglada to fajnie. Docieralem w miare instrukcji wyzej.
[ Dodano: 2018-09-22, 19:31 ]
Pare kilometrow juz zrobilem i powiem dla chcacych zamontowac nawiercane tarcze,ze wcale glosniej to nie hamuje🙂dla mnie wrazenia akustyczne w porownaniu z poprzednimi tarczami sa takie same. Hamuje fajnie,dotarlo sie dobrze i jestem zadowolony. Takze,nie bac sie "nawiertow"🙂
[ Dodano: 2018-09-22, 19:31 ]
Pare kilometrow juz zrobilem i powiem dla chcacych zamontowac nawiercane tarcze,ze wcale glosniej to nie hamuje🙂dla mnie wrazenia akustyczne w porownaniu z poprzednimi tarczami sa takie same. Hamuje fajnie,dotarlo sie dobrze i jestem zadowolony. Takze,nie bac sie "nawiertow"🙂
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga