Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 02 cze 2017, 10:40

Thx,
na gładkie tarcze kolega Lewian zaproponował rewelacyjną cenę! <okok> Sugerował również tarcze sportowe.
Miałem kiedyś sportowe EBC (turbo groove) - nacinane i nawiercane. Hamowały dość głośno...
Ma ktoś doświadczenie z tarczami sportowymi Zimmermana? Niektóre nawiercane lubią sobie popękać na długo przed zużyciem z powodu wytarcia...
Ostatnio zmieniony 02 cze 2017, 12:00 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 02 cze 2017, 10:58

Lewian :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 cze 2017, 11:07

Weź zwykłe gładkie tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo. Mówiłem, że kolega Lewian ma jedne z niższych cen, ponieważ jest dystrybutorem tej firmy, więc tylko on narzuca marżę, a nie kilka innych hurtowni. Na swoich tarczach kilkukrotnie hamowałem z większych prędkości do 90 km/h (wyprzedzające się ciężarówki na autostradzie <uoee> ) i nie było żadnego problemu. Tarcze nadal proste i nie biją <okok> . Ogólnie tarcze nacinane czy tam nawiercane mi się nie podobają :| .

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 02 cze 2017, 12:46

mat1324 pisze:Weź zwykłe gładkie tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo.
Too late.
Już przelałem kasę za sporty. Cena również dobra, nie wiem, czy mogę podać :) Najwyżej po kilku tys. km podrzucę info - jak się sprawowały.
Znajomy w Mondeo pogiął tarcze Zimmermann Sport przed przebiegiem 2tys. km :(

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 02 cze 2017, 13:27

Przelana kasa o niczym nie świadczy. Jak zadzwonisz możesz zmienić zamówienie i najwyżej dostaniesz zwrot pieniędzy.

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 02 cze 2017, 13:41

mat1324 pisze:Przelana kasa o niczym nie świadczy. Jak zadzwonisz możesz zmienić zamówienie
zaryzykuję nawiercane :) Jak się nie sprawdzą - wsadzę zestaw StopTech :)

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 03 cze 2017, 08:00

Mnie też sugerowali nawiercane z uwagi na lepsza wentylacje , jezeli podróżjesz na wysokich predkosciach typu 220-280 to naprawde zwykle tarcze nawet ori idzie zajechac... ja mam sciagniety limit predkosci i max predkosci to 303km/h i niestety ori zajechane

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 06 cze 2017, 15:01

DariuszJob pisze:jezeli podróżjesz na wysokich predkosciach typu 220-280 to naprawde zwykle tarcze nawet ori idzie zajechac...
wystarczy kilka hamowań ze 180 do 40. Nie trzeba 280kph. Musze jednak przyznać, że "ori tarcze" w BMW naprawdę dawały radę.

[ Dodano: 2017-06-06, 14:01 ]
Komplet założony <okok>
Będę delikatnie docierać przez kilka dni

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 06 cze 2017, 20:40

Mi docieranie zajęło pół dnia :). Trasa 450 km zrobiła swoje :p .

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 07 cze 2017, 11:36

Nie miałem tyle czasu - może dziś w nocy zrobię kilka km? Wymagają serii hamowań ze 100kph do 50 mi ze 100 do 25 oraz chłodzenia 3 minuty po każdym. Zrobię tak dla swiętego spokoju i sprawdzenia, jak się będą tarcze sprawować? Dotąd układałem przez spokojna jazdę podczas pierwszych kilkuset km. Warto dobrze ułożyć hamulce, żeby później cieszyć się dobrym hamowaniem :)

Teraz jeszcze stuki z przodu (koszmar) i adaptacja skrzyni (plan na dzisiejszą noc)... <uoee>

[ Dodano: 2017-06-07, 10:36 ]
Adaptacja skrzyni prawie się udała (adaptacja sprzęgieł się nie dokończyła, bo olej nagrzał się powyżej 60 stopni i procedura została przerwana).
Wyjazd z garażu na docieranie hamulców zakończył się w momencie, kiedy podbiegło do mnie kilku ludzi uzbrojonych w broń palną i "poprosili" mnie o opuszczenie auta... :shock:

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 cze 2017, 11:42

A dlaczego?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 07 cze 2017, 14:00

Ktoś doniósł Policji o człowieku kręcącym się przy aucie w garażu podziemnym o 2:30 w nocy i podłączającym auto do komputera, świecącym latarką....
Więc Policja zaczaiła się przed bramą.... i kiedy otworzyłem drugą - jeden wparował z boku, przystawił mi lufę do głowy i krzyczał "wysiadać" - a reszta stała z przodu celując we mnie... :shock:
Ja miałem auto na "drive", stopę na hamulcu i dylemat:
a) wyjść z auta, zwalniając hamulec i tym samym spowodować, by auto ruszyło a policjanci z przodu mieli powód do strzelania
b) trzymać nogę na hamulcu i nie wychodzić, tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania
c) sięgnąć po coś w głąb auta (by zmienić bieg na "Park") i tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania - Policjanci są w stresie, muszą liczyć się z tym, że złodziej może być uzbrojony

Którą bramkę wybierasz? Masz sekundę lub dwie do namysłu ;p

Przeżyłem, ale w kajdankach leżąc na posadzce garażu lub później już stojąc spędziłem kilkadziesiąt minut :)
Muszę przyznać, że zatrzymanie było przeprowadzone bardzo sprawnie, szybko i dynamicznie. Tu jestem pozytywnie zaskoczony.
Później też było bardzo kulturalnie :) Tylko "obrączki" niewygodne i zimno :)
Ostatnio zmieniony 07 cze 2017, 14:30 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 cze 2017, 14:17

Chyba była jeszcze opcja czwarta, ponieważ żyjesz :p. Od razu powiedziałbym, że jest to moje auto, a potem zmieniłbym lewarek na P. Nie mogą od tak strzelać do ludzi <okok> .

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 07 cze 2017, 14:34

mat1324 pisze:Od razu powiedziałbym, że jest to moje auto, a potem zmieniłbym lewarek na P.
Podobnie zrobiłem, ale trudno było ich przekrzyczeć. Na początku nie zajmowali się słuchaniem, tylko wydawaniem poleceń. Finalnie "na glebie" znalazłem się bardzo szybko :)
mat1324 pisze: Nie mogą od tak strzelać do ludzi
Nie mogą również zabierać człowieka do toalety - po za zasięg kamer i razić go prądem, prawda? (Tak, jestem z TEGO Wrocławia :) )

Starałem się zachować spokój, opanowanie, wykonywać ich polecenia i nie stawiać oporu. Wiedziałem, że prędzej, czy później sprawa się wyjaśni.
Najgroźniejsze były pierwsze sekundy - oni muszą być przygotowani na spotkanie z każdym rodzajem bandyty, również uzbrojonym - taka praca.
A ja musiałem jakoś wrzucić Park <wysmiewacz> Udało się :)

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 07 cze 2017, 14:42

To miałes " mała " nocna impreze :)

Ale sasiedzi czujni :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga