A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Thx,
na gładkie tarcze kolega Lewian zaproponował rewelacyjną cenę! Sugerował również tarcze sportowe.
Miałem kiedyś sportowe EBC (turbo groove) - nacinane i nawiercane. Hamowały dość głośno...
Ma ktoś doświadczenie z tarczami sportowymi Zimmermana? Niektóre nawiercane lubią sobie popękać na długo przed zużyciem z powodu wytarcia...
na gładkie tarcze kolega Lewian zaproponował rewelacyjną cenę! Sugerował również tarcze sportowe.
Miałem kiedyś sportowe EBC (turbo groove) - nacinane i nawiercane. Hamowały dość głośno...
Ma ktoś doświadczenie z tarczami sportowymi Zimmermana? Niektóre nawiercane lubią sobie popękać na długo przed zużyciem z powodu wytarcia...
Ostatnio zmieniony 02 cze 2017, 12:00 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Weź zwykłe gładkie tarcze Zimmermanna i klocki Ferodo. Mówiłem, że kolega Lewian ma jedne z niższych cen, ponieważ jest dystrybutorem tej firmy, więc tylko on narzuca marżę, a nie kilka innych hurtowni. Na swoich tarczach kilkukrotnie hamowałem z większych prędkości do 90 km/h (wyprzedzające się ciężarówki na autostradzie ) i nie było żadnego problemu. Tarcze nadal proste i nie biją . Ogólnie tarcze nacinane czy tam nawiercane mi się nie podobają .
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
wystarczy kilka hamowań ze 180 do 40. Nie trzeba 280kph. Musze jednak przyznać, że "ori tarcze" w BMW naprawdę dawały radę.DariuszJob pisze:jezeli podróżjesz na wysokich predkosciach typu 220-280 to naprawde zwykle tarcze nawet ori idzie zajechac...
[ Dodano: 2017-06-06, 14:01 ]
Komplet założony
Będę delikatnie docierać przez kilka dni
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Nie miałem tyle czasu - może dziś w nocy zrobię kilka km? Wymagają serii hamowań ze 100kph do 50 mi ze 100 do 25 oraz chłodzenia 3 minuty po każdym. Zrobię tak dla swiętego spokoju i sprawdzenia, jak się będą tarcze sprawować? Dotąd układałem przez spokojna jazdę podczas pierwszych kilkuset km. Warto dobrze ułożyć hamulce, żeby później cieszyć się dobrym hamowaniem
Teraz jeszcze stuki z przodu (koszmar) i adaptacja skrzyni (plan na dzisiejszą noc)...
[ Dodano: 2017-06-07, 10:36 ]
Adaptacja skrzyni prawie się udała (adaptacja sprzęgieł się nie dokończyła, bo olej nagrzał się powyżej 60 stopni i procedura została przerwana).
Wyjazd z garażu na docieranie hamulców zakończył się w momencie, kiedy podbiegło do mnie kilku ludzi uzbrojonych w broń palną i "poprosili" mnie o opuszczenie auta... :shock:
Teraz jeszcze stuki z przodu (koszmar) i adaptacja skrzyni (plan na dzisiejszą noc)...
[ Dodano: 2017-06-07, 10:36 ]
Adaptacja skrzyni prawie się udała (adaptacja sprzęgieł się nie dokończyła, bo olej nagrzał się powyżej 60 stopni i procedura została przerwana).
Wyjazd z garażu na docieranie hamulców zakończył się w momencie, kiedy podbiegło do mnie kilku ludzi uzbrojonych w broń palną i "poprosili" mnie o opuszczenie auta... :shock:
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Ktoś doniósł Policji o człowieku kręcącym się przy aucie w garażu podziemnym o 2:30 w nocy i podłączającym auto do komputera, świecącym latarką....
Więc Policja zaczaiła się przed bramą.... i kiedy otworzyłem drugą - jeden wparował z boku, przystawił mi lufę do głowy i krzyczał "wysiadać" - a reszta stała z przodu celując we mnie... :shock:
Ja miałem auto na "drive", stopę na hamulcu i dylemat:
a) wyjść z auta, zwalniając hamulec i tym samym spowodować, by auto ruszyło a policjanci z przodu mieli powód do strzelania
b) trzymać nogę na hamulcu i nie wychodzić, tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania
c) sięgnąć po coś w głąb auta (by zmienić bieg na "Park") i tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania - Policjanci są w stresie, muszą liczyć się z tym, że złodziej może być uzbrojony
Którą bramkę wybierasz? Masz sekundę lub dwie do namysłu
Przeżyłem, ale w kajdankach leżąc na posadzce garażu lub później już stojąc spędziłem kilkadziesiąt minut
Muszę przyznać, że zatrzymanie było przeprowadzone bardzo sprawnie, szybko i dynamicznie. Tu jestem pozytywnie zaskoczony.
Później też było bardzo kulturalnie Tylko "obrączki" niewygodne i zimno
Więc Policja zaczaiła się przed bramą.... i kiedy otworzyłem drugą - jeden wparował z boku, przystawił mi lufę do głowy i krzyczał "wysiadać" - a reszta stała z przodu celując we mnie... :shock:
Ja miałem auto na "drive", stopę na hamulcu i dylemat:
a) wyjść z auta, zwalniając hamulec i tym samym spowodować, by auto ruszyło a policjanci z przodu mieli powód do strzelania
b) trzymać nogę na hamulcu i nie wychodzić, tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania
c) sięgnąć po coś w głąb auta (by zmienić bieg na "Park") i tym samym spowodować, by policjanci z przodu i z boku mieli powód do strzelania - Policjanci są w stresie, muszą liczyć się z tym, że złodziej może być uzbrojony
Którą bramkę wybierasz? Masz sekundę lub dwie do namysłu
Przeżyłem, ale w kajdankach leżąc na posadzce garażu lub później już stojąc spędziłem kilkadziesiąt minut
Muszę przyznać, że zatrzymanie było przeprowadzone bardzo sprawnie, szybko i dynamicznie. Tu jestem pozytywnie zaskoczony.
Później też było bardzo kulturalnie Tylko "obrączki" niewygodne i zimno
Ostatnio zmieniony 07 cze 2017, 14:30 przez damos, łącznie zmieniany 1 raz.
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Podobnie zrobiłem, ale trudno było ich przekrzyczeć. Na początku nie zajmowali się słuchaniem, tylko wydawaniem poleceń. Finalnie "na glebie" znalazłem się bardzo szybkomat1324 pisze:Od razu powiedziałbym, że jest to moje auto, a potem zmieniłbym lewarek na P.
Nie mogą również zabierać człowieka do toalety - po za zasięg kamer i razić go prądem, prawda? (Tak, jestem z TEGO Wrocławia )mat1324 pisze: Nie mogą od tak strzelać do ludzi
Starałem się zachować spokój, opanowanie, wykonywać ich polecenia i nie stawiać oporu. Wiedziałem, że prędzej, czy później sprawa się wyjaśni.
Najgroźniejsze były pierwsze sekundy - oni muszą być przygotowani na spotkanie z każdym rodzajem bandyty, również uzbrojonym - taka praca.
A ja musiałem jakoś wrzucić Park Udało się
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga