Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ścierające się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe

Układ hamulcowy
djnikon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
Imię: nikon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kongsberg

Ścierające się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe

Post autor: djnikon » 06 sty 2018, 22:05

Witam
Koledzy pomóżcie bo już nie mam pomysłu .Problem polega na tym że ścierają się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe (prawa i lewa strona) przy czym zewnętrzne są prawie nie tknięte .To juz drugi komplet klocków i tarcz .Wyczyściłem wszystko jak należy ,wymieniłem płyn hamulcowy, wymieniłem przewody elastyczne ,prowadnice idealnie wyczyszczone ... jaka może być jeszcze przyczyna ? tłoczek chyba nie ma nic z tym wspólnego ?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 07 sty 2018, 00:35

Klocki luźno są w zaciskach? Nie raz miałem tak że musiałem delikatnie zeszlifować mocowanie klocka żeby miał trochę luzu na jarzmie.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

djnikon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
Imię: nikon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kongsberg

Post autor: djnikon » 07 sty 2018, 08:39

Klocki siedzą luzno i dobrze chodzą w jarzmie. Sprawdzałem przed zalozeniem sprezyny zacisku hamulcowego ,takze to odpada ... :|

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 07 sty 2018, 15:15

Przeważnie zawsze tak jest, taka specyfika zacisków.
Wewnętrzne zjada o wiele szybciej...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 07 sty 2018, 15:47

remont5, może i zjada szybciej ale nie ma takiego rozjazdu że zewnętrzny prawie nie tknięty, 3-4mm różnicy może się zdarzyć ale bez przesady.

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 07 sty 2018, 16:12

Może smar na tulei prowadzącej zaschnięty masz?
Powinien być konsystencji lekkiego smarka :)
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

djnikon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
Imię: nikon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kongsberg

Post autor: djnikon » 07 sty 2018, 19:11

Prowadnice tez były smarowane, to jest tez dziwne ze z obydwu stron tak samo tylko wewnętrzne. Wcześniej założyłem Bosch cały komplet z tarczami a teraz na Ate . Zadnej poprawy :| Chyba pozostanie mi kupywać zestawy klocków wewnętrznych jak by tak było można <zalamka> Ostatnia nadzieja to serwis .. już sam nie wiem ... <mysli>

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 07 sty 2018, 19:43

Załóż nowe prowadnice z gumkami
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

maciekpkow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 840
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
Imię: Maciek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: maciekpkow » 07 sty 2018, 20:03

Ewidentny problem z przesuwem zacisku. Na prowadnicy nie może być żadnego smaru bo w połączeniu z pyłem/brudem tworzy coś w rodzaju gliny i nie ma ruchu.

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 07 sty 2018, 20:52

A ja proponuję rzucić okiem na tłoczki znam przypadek gdzie wlasnie one byly winowajca.Wyciag je i sprawdz czy nie maja wzerów .

Juicer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 14 gru 2017, 10:38
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Juicer » 08 sty 2018, 16:55

oprócz prowadnic cięzko wymyśleć cokolwiek innego. Zacisk nie ma ruchu

djnikon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
Imię: nikon
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kongsberg

Post autor: djnikon » 08 sty 2018, 17:05

Ok ,dzięki za odpowiedzi i sugestie. Spróbuje jeszcze z zestawem naprawczym i zobaczę co będzie się działo. Pozdrawiam

Wandej

Post autor: Wandej » 29 sty 2018, 21:26

Jaki masz zacisk? 320mm ATE? Krzywe prowadnice albo krzywo zamontowane tłoczki(tak można :) )

zigler1212
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 27 gru 2015, 17:35
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów śląski

Post autor: zigler1212 » 18 lut 2018, 17:44

Mam ten sam problem zużywają śię tylko wewnętrzne klocki wymieniłem nowe i to samo co może być powodem?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 18 lut 2018, 18:48

Ja przy zmianie klocków zawsze szlifuję mocowanie klocków aby było luźno w prowadnicach. Nie raz wchodzą na styk i nie mają luzu. Zawsze tak robię i nie mam problemu. Jeśli prowadnice nasmarowane to może warto spróbować.
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga