Ścierające się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
- Imię: nikon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kongsberg
Ścierające się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe
Witam
Koledzy pomóżcie bo już nie mam pomysłu .Problem polega na tym że ścierają się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe (prawa i lewa strona) przy czym zewnętrzne są prawie nie tknięte .To juz drugi komplet klocków i tarcz .Wyczyściłem wszystko jak należy ,wymieniłem płyn hamulcowy, wymieniłem przewody elastyczne ,prowadnice idealnie wyczyszczone ... jaka może być jeszcze przyczyna ? tłoczek chyba nie ma nic z tym wspólnego ?
Koledzy pomóżcie bo już nie mam pomysłu .Problem polega na tym że ścierają się tylko wewnętrzne klocki hamulcowe (prawa i lewa strona) przy czym zewnętrzne są prawie nie tknięte .To juz drugi komplet klocków i tarcz .Wyczyściłem wszystko jak należy ,wymieniłem płyn hamulcowy, wymieniłem przewody elastyczne ,prowadnice idealnie wyczyszczone ... jaka może być jeszcze przyczyna ? tłoczek chyba nie ma nic z tym wspólnego ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Przeważnie zawsze tak jest, taka specyfika zacisków.
Wewnętrzne zjada o wiele szybciej...
Wewnętrzne zjada o wiele szybciej...
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Może smar na tulei prowadzącej zaschnięty masz?
Powinien być konsystencji lekkiego smarka
Powinien być konsystencji lekkiego smarka
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 30
- Rejestracja: 03 lip 2010, 00:07
- Imię: nikon
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kongsberg
Prowadnice tez były smarowane, to jest tez dziwne ze z obydwu stron tak samo tylko wewnętrzne. Wcześniej założyłem Bosch cały komplet z tarczami a teraz na Ate . Zadnej poprawy Chyba pozostanie mi kupywać zestawy klocków wewnętrznych jak by tak było można Ostatnia nadzieja to serwis .. już sam nie wiem ...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 840
- Rejestracja: 20 lut 2017, 20:07
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Pruszków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 29
- Rejestracja: 27 gru 2015, 17:35
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów śląski
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga