[A6 C6] Problem z hamulcem ręcznym - silniczek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
[A6 C6] Problem z hamulcem ręcznym - silniczek.
Witam!
Stałem się posiadaczem Audi A6 C6 i mam taki problem:
Jak kupowałem samochód to na Fisie świecił się alarm od hamulca postojowego (żółte P), ale hamulec działał jak należy.
Wróciłem do domu i następnego dnia chciałem pojechać, a to zonk. Hamulec nie odpuszcza.
Poruszałem przewodami przy kołach i hamulec puścił. Pomyślałem, że zrobię nastawy hamulca, żeby zginał błąd z Fisa.
Po wejściu w grupę 07 lewy zacisk pracował, a prawy nie. W sterowniku pojawił się błąd od nastaw i zasilania prawego zacisku. Dobrałem się do zacisku naprawiłem przewody, ale nie mogę skasować błędów ze sterownika.
Udało mi się usunąć błąd od nastaw, ale są jeszcze błędy od napięcia zasilania prawego i lewego zacisku i jakiś błąd resistance ... (zostawiłem telefon w samochodzie i nie mam przy sobie zdjęć błędów, później zobaczę dokładnie).
Próbując wykonać nastawy silniczki nie pracują, Podając na nie napięcie kręcą.
Wszystkie przewody idące ze sterownika do zacisków mają po 0,8Ohma. Z wpiętą wtyczką do silniczków rezystancja wynosi 1,2Ohma (lewa i prawa strona).
Wchodząc w nastawy i grupę 07 jest 0.0A 8 0.0A 8 i nic się nie dzieje (cokolwiek to znaczy).
Czy muszę szukać nowego sterownika czy jest jeszcze jakiś inny pomysł.
Na chwilę obecną tylko wymiana mi przychodzi do głowy.
Co o tym sądzicie?
Stałem się posiadaczem Audi A6 C6 i mam taki problem:
Jak kupowałem samochód to na Fisie świecił się alarm od hamulca postojowego (żółte P), ale hamulec działał jak należy.
Wróciłem do domu i następnego dnia chciałem pojechać, a to zonk. Hamulec nie odpuszcza.
Poruszałem przewodami przy kołach i hamulec puścił. Pomyślałem, że zrobię nastawy hamulca, żeby zginał błąd z Fisa.
Po wejściu w grupę 07 lewy zacisk pracował, a prawy nie. W sterowniku pojawił się błąd od nastaw i zasilania prawego zacisku. Dobrałem się do zacisku naprawiłem przewody, ale nie mogę skasować błędów ze sterownika.
Udało mi się usunąć błąd od nastaw, ale są jeszcze błędy od napięcia zasilania prawego i lewego zacisku i jakiś błąd resistance ... (zostawiłem telefon w samochodzie i nie mam przy sobie zdjęć błędów, później zobaczę dokładnie).
Próbując wykonać nastawy silniczki nie pracują, Podając na nie napięcie kręcą.
Wszystkie przewody idące ze sterownika do zacisków mają po 0,8Ohma. Z wpiętą wtyczką do silniczków rezystancja wynosi 1,2Ohma (lewa i prawa strona).
Wchodząc w nastawy i grupę 07 jest 0.0A 8 0.0A 8 i nic się nie dzieje (cokolwiek to znaczy).
Czy muszę szukać nowego sterownika czy jest jeszcze jakiś inny pomysł.
Na chwilę obecną tylko wymiana mi przychodzi do głowy.
Co o tym sądzicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 01 lut 2015, 11:03
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
Witam nie chce nowego tematu zakładać podepnę się pod temat zeszłym roku wymieniałem hamulce i od strony pasażera tył silniczek słabo chodził jak by siły nie miał ale u dało się cofnąć i założyć ostatnim czasie nie mogłem ręcznego popuścić zapaliła się informacja i wykrzyknik czerwony ale udało sie a przed wczoraj znowu dzisiaj podłączyłem były dwa błędy jeden skasowałem lewe kolo problem z napięciem silniczka zbyt małe coś tam nie wiem dokładnie ale usunięty a jednego nie idzie usunąć .. obstawiam ze silniczek siada nie ma siły już wypychać i wsuwać ani blokować
[ Dodano: 2015-06-06, 15:04 ]
![Obrazek]()
Oczywiście jak wszedłem w dział hamulec ręczny
[ Dodano: 2015-06-06, 15:04 ]
Oczywiście jak wszedłem w dział hamulec ręczny
jest 3.0 tdi bmk s-line i to co zawsze mi się marzyło quattro
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
licznik q7 2014 wersji PL
zmiana klimatronika
było 2.0 tdi blb
mody
licznik q7 2011r.
zmiana dekorów
s-line wewnętrzne
zmiana wewnątrz na led
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Panowie u mnie problem rozwiązał się sam. Na jednym z forum dostałem poradę, aby dać odpocząć elektronice i tak też zrobiłem.
Następnego dnia po powstaniu problemu poszedłem do samochodu i ... niespodzianka. Zaciągnąłem hamulec, odpuściłem i wszystko zaczęło działać. Pozostało tylko skasowanie błędów. Po podpięciu pod komputer na Fisie czysto i hamulce działają już miesiąc.
Następnego dnia po powstaniu problemu poszedłem do samochodu i ... niespodzianka. Zaciągnąłem hamulec, odpuściłem i wszystko zaczęło działać. Pozostało tylko skasowanie błędów. Po podpięciu pod komputer na Fisie czysto i hamulce działają już miesiąc.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 156
- Rejestracja: 04 kwie 2014, 19:49
- Imię: patryk
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Somonino/Borcz
zimek811 pisze:Witam, również nie chcę nowego tematu zakładać.
Wymieniłem wtyczki, sprawdziłem silniczki, nawet odpinałem sterownik i wysterowywałem osobnym napięciem silniczki, w końcu wymieniłem moduł i dalej pojawia się błąd 02432 - napięcie zasilania lewego silniczka ... 10,3V![]()
Jakieś pomysły na taki problem ?
normalna rzecz ,po prostu zaciera ci się już silniczek .
Polecam jedyną porządna firmę ze Sztum jeśli chodzi o regenerację elektrycznych zacisków ,
dla naszego warsztatu korzystaliśmy już kilkanaście razy i ich zaciski są na bardzo wysokim poziomie , nie jak zaciski ze śląska od partaczy którzy nam na warsztat dla naszego klienta regenerowali zaciski do AUDI A8 ,VW B6 i CC
padały one średnio po kilku tygodniach -najdłużej działający podziałał aż 3 miesiące ,klienci składali kilka reklamacji z czego każdą uznawali za bezzasadną bo twierdzili ze gwarancję dają tylko na mechanizmy a nie na czujniki Hall które po prostu powodowały błędy w sterownikach hamulca i ręczny przestawał działać ,.Ww jednym zaś nastąpił wyciek płynu hamulcowego co zniszczyło silniczek czego oczywiście też nie uznali .więc tylko w Sztumie teraz zaciski zamawiamy i nie ma żadnych problemów z ich działaniem .
wrzucam link do ich strony gdzie mają setki polubień i pozytywnych opinii swoich klientów .
https://web.facebook.com/VW-B6-B7-CC-Ti ... 2446/?_rdr