Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Problem po wymianie klocków tylnych

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Problem po wymianie klocków tylnych

Post autor: kenzi » 09 lis 2017, 17:01

Siemanko,
Po wymianie klocków brak możliwości powrotu zacisków VCDSem,wywaliło kilka błedów dotyczących przerwy w obwodzie obu zacisków,błędy wykasowałem ale jeden został:
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
Prawy silnik działa z przycisku P lewy nie.
Sprawdziłem przejście od wtyczki silnika zacisku do wtyczki od modułu hamulca jest ok na obu przewodach, zdjąłem silniczek połączyłem pod prostownik działa wraz z przekładnią, założyłem silniczek na zacisk podłączyłem prostownik działa w obie strony.I jeszcze błąd w ABS:
00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540): No Signal/Communication
Pytanie czy padł moduł???

[ Dodano: 2017-11-09, 17:01 ]
Już jest ok.Po temacie.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 09 lis 2017, 17:45

Mógłbyś napisać co było przyczyną? Moduł <mysli> .

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 09 lis 2017, 22:22

Miałem wymieniać moduł, ale dzisiaj wsiadłem pojeździłem pohamowałem dość ostro i najpierw przestała migać kontrolka na przycisku hamulca, zatrzymałem się , wcisnąłem przycisk hamulca ręcznego i oba zaciski dojechały do końca, błędy na fisie zgasły i wszystko hula jak złoto. Niepotrzebnie moduł zamówiłem(jutro będzie)ale na szczęście nie duży koszt.
Jestem tylko ciekawy co było ?

romek102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 72
Rejestracja: 29 sty 2016, 18:44
Lokalizacja: Bielawa

Post autor: romek102 » 10 lis 2017, 11:28

Po wymianie klocków trzeba zrobić kalibracje w vcdsie, wtedy zaciski zamkną się 3 razy i otworzą.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 10 lis 2017, 12:06

Dokładniej, to po wymianie trzeba zamknąć zaciski i wykonać test, który je trzykrotnie otworzy/zamknie :).

kenzi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:35
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: kenzi » 11 lis 2017, 09:23

Panowie, wiem co trzeba zrobić po wymianie klocków. VCDSem nie dało kompletnie nic zrobić tzn. Zamknąć, otworzyć, zrobić test,skasować błąd . Poza tym jak pisałem wcześniej, prawy zacisk działał z przycisku to lewy też powinien.

yarowsc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1354
Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
Imię: Jarek
Rocznik: 2016
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie
Kontakt:

Post autor: yarowsc » 12 lis 2017, 10:04

czasami tak się dzieje, jak ktoś nie używa hamulca ręcznego. przy wymianie klocków zaciski otworzą się, a zamknać się nie chcą z powodu "oporów w działaniu". wystarczy lekko przytarty mechanizm zacisku, wyższy pobór prądu i sterownik odcina zasilanie zacisku. tak tłumacząc po prostu "organ nie używany, zamiera" - nie jeden taki przypadek miałem

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl