Siemanko,
Po wymianie klocków brak możliwości powrotu zacisków VCDSem,wywaliło kilka błedów dotyczących przerwy w obwodzie obu zacisków,błędy wykasowałem ale jeden został:
02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282)
Prawy silnik działa z przycisku P lewy nie.
Sprawdziłem przejście od wtyczki silnika zacisku do wtyczki od modułu hamulca jest ok na obu przewodach, zdjąłem silniczek połączyłem pod prostownik działa wraz z przekładnią, założyłem silniczek na zacisk podłączyłem prostownik działa w obie strony.I jeszcze błąd w ABS:
00473 - Control Module for Elect. Park/Hand Brake (J540): No Signal/Communication
Pytanie czy padł moduł???
[ Dodano: 2017-11-09, 17:01 ]
Już jest ok.Po temacie.
Problem po wymianie klocków tylnych
Miałem wymieniać moduł, ale dzisiaj wsiadłem pojeździłem pohamowałem dość ostro i najpierw przestała migać kontrolka na przycisku hamulca, zatrzymałem się , wcisnąłem przycisk hamulca ręcznego i oba zaciski dojechały do końca, błędy na fisie zgasły i wszystko hula jak złoto. Niepotrzebnie moduł zamówiłem(jutro będzie)ale na szczęście nie duży koszt.
Jestem tylko ciekawy co było ?
Jestem tylko ciekawy co było ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1354
- Rejestracja: 10 sie 2017, 23:32
- Imię: Jarek
- Rocznik: 2016
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lubuskie
- Kontakt:
czasami tak się dzieje, jak ktoś nie używa hamulca ręcznego. przy wymianie klocków zaciski otworzą się, a zamknać się nie chcą z powodu "oporów w działaniu". wystarczy lekko przytarty mechanizm zacisku, wyższy pobór prądu i sterownik odcina zasilanie zacisku. tak tłumacząc po prostu "organ nie używany, zamiera" - nie jeden taki przypadek miałem