[ A6 C6] nieudana wyiana tylnych klocków.
[ A6 C6] nieudana wyiana tylnych klocków.
Witam. Dzisiaj postanowiłem wymienić klocki z tyłu wszystko było ok aż do czasu kiedy trzeba było wbić głębiej tłoczek... mianowicie po długich mękach i kombinacjach mój tata wpadł na pomysł, żeby zablokować tłoczek, włączyć ręczny a następne cofnie się samo... niestety w połowie manewru wyskoczyło mi Breake manuf... coś tam w każdym radzie awaria ale to nie najgorsze, bloczek wypadł i tłoczek dalej się wypychał... zatrzymał się dopiero po tym jak tłoczek wraz z płynem wyleciały No i teraz pytanie czy taki manewr mógł uszkodzić hamulec na stałe czy jakieś siłowniki pilnują aby przy jakimś tam nacisku zablokować się? I czy ktoś wie jak włożyć z powrotem ten tłoczek? mianowicie chodzi mi o tą blaszkę na gwincie - czy ma być wkręcona? czy ważne jest aby byłą wkręcona na "X" gwintów?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1889
- Rejestracja: 11 sie 2009, 09:15
- Imię: MaTyS
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Iława
neimaD
Na forum tyle czasu i nie czytałeś tutoriala
https://a6klub.pl/a6-c6-klocki-tylne-tutorial-mojej-produkcji-vt16188.htm?highlight=wymiana+klock%F3w
Na forum tyle czasu i nie czytałeś tutoriala
https://a6klub.pl/a6-c6-klocki-tylne-tutorial-mojej-produkcji-vt16188.htm?highlight=wymiana+klock%F3w
A jak ma je teraz cofnąc skoro już wypadłyjakos78 pisze:A powinniście wpaść na pomysł aby cofnąć tłoczki VCDSneimaD pisze: mianowicie po długich mękach i kombinacjach mój tata wpadł na pomysł
Teraz proponuje podłączyć VCDS - zobaczyć jakie błędy wyskakują i ew. próbować cofnąć tłoczki programem
Ja bym próbował zapodać napięcie na silnik [bezpośrednio z aku]hamulca ręcznego i postarać się wkręcić z powrotem tłoczek na mięjsce .Zwracając przy tym szczególną uwagę na uszczelniacz tłoczka.
Jest RS7 Plus PERFOR 4.0 V8 TFSI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga