Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6] miga hamulec ręczny i wyświetla się zółte p

Układ hamulcowy
solo36
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 sty 2011, 16:18
Lokalizacja: nowy sącz

[ A6 C6] miga hamulec ręczny i wyświetla się zółte p

Post autor: solo36 » 23 mar 2011, 09:46

Witam
mam problem przy włożeniu kluczyka do stacyjki pojawia się migotanie zaciągu hamulca ręcznego a na komputerze pojawia się zółte p w niepełnym kółku
co to oznacza proszę o porady

[ Dodano: 2011-03-23, 12:40 ]
jest ktos wstanie mi pomóc
apaz

solo36
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 07 sty 2011, 16:18
Lokalizacja: nowy sącz

Post autor: solo36 » 23 mar 2011, 20:38

ok jutro pojadę podpiąć , dam znać
apaz

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 23 mar 2011, 20:42

może kabelek czujnika klocków niejest prawidłowo podpiety lub wypadł z wtyczki
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 23 mar 2011, 20:53

a jaki masz stan płynu układy hamulcowe sygnalizują ubytek płynu miganiem ręcznego lub po prostu styki włącznika przy ręcznym brudne

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 23 mar 2011, 21:16

sidewind76 pisze:a jaki masz stan płynu układy hamulcowe sygnalizują ubytek płynu miganiem ręcznego lub po prostu styki włącznika przy ręcznym brudne
kolego brak płynu oznaczony jest kolorem czerwonym :)
A kolega pisze że żółty mu sie wyświetla , więc podejzewam że wina kabelka od klocków

Awatar użytkownika
gerd1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 lut 2011, 14:56
Lokalizacja: Dublin

Post autor: gerd1 » 08 gru 2011, 22:22

mam ten sam problem , po wymianie kabelka i wtyczki z lewej strony było ok , i to samo miałem z prawej naderwany kabelek i wymieniłem go z wtyczką ale lampka dalej świeci hamulca ręcznego a po podłączeniu kompa mam taki wynik

Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.lbl
Part No SW: 4F0 910 801 HW: 4F0 907 801
Component: EPB C43HC002 H03 0020
Revision: C43HC002
Coding: 0002011
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: DDBA1B2A3B6B18F4

1 Fault Found
16347 - Control Module - EEPROM Error
014 - Defective - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11111110
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 69
Time Indication: 0

Freeze Frame:
Voltage: 9.11 V
Count: 187

wcześniej też taki był komunikat ale po wymianie zniknął
myśle ze to może przełącznik ręcznego choć nie jestem pewny , ( kupiłem nówkę tanio na ebay-u za 30e czeka na wymianę )

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 09 gru 2011, 15:23

a skasowales blad?

Awatar użytkownika
gerd1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 lut 2011, 14:56
Lokalizacja: Dublin

Post autor: gerd1 » 10 gru 2011, 00:39

nie da rady wykasować

KMS
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 357
Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
Imię: Hubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: KMS » 10 gru 2011, 18:17

Uszkodzony moduł 4F0-910-801.
Przerabiałem to, wszystkie funkcje działają a wyświetla ostrzeżenie.
Po wymianie modułu nie trzeba podłączać kompa a jedynie zaciągnąć i zwolnić ręczny.

Awatar użytkownika
gerd1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 lut 2011, 14:56
Lokalizacja: Dublin

Post autor: gerd1 » 11 gru 2011, 23:04

Całkiem możliwe że tak może być , nie domyślałem się . Mam taki moduł - kupiłem na allegro i podłączałem i wyskakiwały inne błędy ale nie ten 16347 . sprawdzę i napiszę co i jak dzięki za podpowiedź

Awatar użytkownika
gerd1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 08 lut 2011, 14:56
Lokalizacja: Dublin

Post autor: gerd1 » 29 gru 2011, 13:34

KMS pisze:Uszkodzony moduł 4F0-910-801.
Przerabiałem to, wszystkie funkcje działają a wyświetla ostrzeżenie.
Po wymianie modułu nie trzeba podłączać kompa a jedynie zaciągnąć i zwolnić ręczny.

Kurde miałeś rację po wymianie modułu problem znikł . <brawo>

Ale wymieniłem także przełącznik ręcznego bo nie zawsze odbijał mi automatycznie przy starcie- ręczny , teraz jest ok.


Jeszcze tylko muszę wymienić zacisk bo szczela przy zaciąganiu , jak myślicie czy będzie pasował od modelu 2.0 tfsi lub 2.0 tdi u mnie rozmiar tarczy jak mierzyłem to około 300 mm x 12 mm rozstaw śrub montażowych około 140 mm ?

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 27 lut 2013, 13:08

Witam mam ten sam problem i sprawdzalem kable przy recznym sa ok wiec stawiam na modul ale co zime mi sie to dzieje kiedy zrobi sie juz cieplo nagle blad znika sam i jak tu zrozumiec blad o co chodzi?
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 27 lut 2013, 18:02

koffie, a sprawdzałeś przewody przy samych silniczkach. Często one ulegają uszkodzeniu ale też i pomaga wyjęcie, oczyszczenie i ponowne wpięcie przewodów w silniczki hamulca. Miałem to w ubiegłym roku i szybko z tym sobie poradziłem.

Awatar użytkownika
koffie
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 25 wrz 2010, 10:25
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: koffie » 27 lut 2013, 18:56

no od tego zaczolem i a co najlepsze on normalnie dziala to po co to swiec??
Koffie
Byl,Fiat Uno 94 1.0,Vw Polo 95 1.3,Skoda octavia '01 1.9TDi Laurin&Klemen,Volvo S80 04 2,5T benzyna Aut,Mecedes C-klasa wagon '04 3,2 4 matic Aut,Saab 93 '04 2.0T Automat,Allroad '05 2,7 BiTurbo Automat,Jest A6 3,2 qattro '05 Tiptronic
Bedzie R8 Spyder 5.2

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 27 lut 2013, 19:19

Sprawdzałeś jakie błędy pokazuje VAG lub VCDS ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga