Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Grzanie się lewej tylnej opony PILNE.

Układ hamulcowy
janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Grzanie się lewej tylnej opony PILNE.

Post autor: janucha500 » 10 wrz 2016, 11:32

Witam mam niezwykle ciekawy przypadek i nie potrafię sobie z nim poradzić. Samochód był już u 4 mechaników w tym w ASO. Problem jak w temacie, grzeje mi się lewa tylna opona po przejechaniu 60-70 km nie da się już prawie dotknąć, gdy podnoszę samochód na lewarek koło wyraźnie ciężko się kręci. W samochodzie były wymieniane już klocki ( 2 razy ), zaciski, wężyki hamulcowe, tarcze, agregat abs (diagnoza ASO), lecz felga ciągle gorąca i koło nie odpuszcza. Włożyłem już w to wszystko sporo pieniędzy i nie wiem co dalej z tym robić. Samochód ma elektryczny ręczny. Proszę bardzo o pomoc w rozwiązaniu tego tematu. Pozdrawiam.

żybis
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 01 sty 2011, 14:05
Imię: Przemo
Rocznik: 2016
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krak

Post autor: żybis » 10 wrz 2016, 14:41

łożysko???

janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: janucha500 » 10 wrz 2016, 17:05

każdy mechanik u którego byłem wykluczył łożysko, gdy jadę nie ma żadnych stuków puków. Czy może być to pompa hamulcowa ?

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 10 wrz 2016, 19:34

może właśnie problem w tym ręcznym że lekko zaciągnięty ale na fisie brak kominikatu i grzeje sie fela tym bardziej że ci,eżko koło chodzi, może odłącz wtyczki ręcznego i zobacz czy cos sie zmieni

janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: janucha500 » 11 wrz 2016, 10:11

powiem tak, gdy mam samochód na podnośniku i kręcę tym kołem ciężko się kręci, śrubokrętem odchylam klocki i chodzi normalnie, nacisnę 2 razy pedał hamulca koło znowu się ciężko kręci. Więc to nie będzie raczej ręczny ale mogę oczywiście spróbować, powiedz tylko gdzie ta wtyczka się znajduję i to przetestuję.

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 wrz 2016, 10:30

Masz w takim razie problem z zaciskiem. Trzeba rozebrać przesmarować toczki, prowadnice itd.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 11 wrz 2016, 11:42

No w c6 to cyba jest wtyczka przy zacisku skoro elektryczny reczny zdejmij kolo i powinien isc kabel a najlepiej wydoogluj sobie zdjecie takiego zacisku to bedziesz wiedzial i co chodzi

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 wrz 2016, 12:38

Gdyby było coś z wtyczką to by zaraz komputer krzyczał błędem

janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: janucha500 » 11 wrz 2016, 15:06

Zaciski były wymienione na regenerowane TRW. Muszę jeszcze napomniec, że samochód miał robiony błotnik przy tej oponie gdy kupowałem samochód. Czy jest możliwość, że samochód ma zle konty i krzywo stoi na tej oponie?

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 11 wrz 2016, 15:35

chyba cos zle czytasz kamil666, gdzie napisałem ze jest problem z wtyczka?? proponuje odpiecie i sprawdzenie czy przyczyna nie jest lekko "zaciagniety" elektyczny reczny, katy moga byc problemem ale wtedt by zjadalo opone no moze i nagrzewalo ale nie blokowalo kola jak podniesiesz na lewarku

janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: janucha500 » 11 wrz 2016, 17:30

niedługo mam do przejechania 1200 km gdyż jadę do NL a z naprawą borykam się już 2 miesiące. Postaram się odpiąć wtyczkę od ręcznego i zobaczymy czy bez niego koło będzie dalej ciężko chodzić, jeśli to nie pomoże, to czy ktoś polecił by dobrego mechanika, który potrafi naprawić samochód poprzez sprawdzenie i zlikwidowanie przyczyny a nie strzelanie na oślep i wymienianie co popadnie, najlepiej z okolic Łodzi bo w tym momencie przebywam tutaj.
W ASO po diagnozie zasugerowali wymianę ABSu o ile zacisk jest dobry, zacisk wymieniłem z miesiąc temu i niestety nie pomogło. Czy ASO nie potrafi sprawdzić czy zacisk działa prawidłowo ?
Prawa tylna opona też jest lekko ciepława, o wiele mniej niż lewa ale cieplejsza niż przednie. A zaciski były wymieniane oba tylnie, wraz z klockami i wężykami.

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 11 wrz 2016, 19:20

Jak w Lodzi to z czystym sumieniem Pan Slawek Bosch service Maratonska konkretny mechanik 2 miechy jezdzilem i nie moglem znalesc nikogo co ogarnie bryke po 2 dniach byla do odbioru naprawiona i nie skasowali jak za zboze

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 11 wrz 2016, 19:41

Nawet gdyby lekko nie dociągał czy lekko nie odpuszczał to by wył błędem. Kiedyś to przerabiałem właśnie przy problemie z wtyczką, ale to wiąże się z błędem komputera. Hamulec ma funkcje testu w VCDS i kiedy auto jest na podnośniku można wykonać jeden taki cykl i zobaczyć co się po nim dzieje z kołem. Następnie znowu można rozruszać klocek jak autor pisał wyżej i powtórzyć test hamulca ponownie.

janucha500
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 09 wrz 2016, 21:31
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: janucha500 » 13 wrz 2016, 11:51

Niestety test z hamulcem ręcznym nie przyniósł skutku, może być to pompa hamulcowa ?

marcin85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 309
Rejestracja: 11 sty 2010, 18:57
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź

Post autor: marcin85 » 14 wrz 2016, 21:16

Może być, mogła paść jedna sekcja, ale ponoć łatwo to sprawdzić jednak nie wiem jak, tu kłania się wizyta w jakimś zakładzie od tego

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl