Witam, dawno nie było mnie tu,ale potrzebuje waszej pomocy.
Chodzi o to ze zapala mi sie ABS i trakcja.
Występuje błąd na ABS. Rowniez jakis czas temu występował na skrzyni.
18265 - Load Signal
P1857 - 35-00 - Error Message from ECU
A w gratisie na silniku dostaje ten błąd:
01117 - Generator Terminal DF Load Signal
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
Rozrząd był wymieniany w Sobotę, Kąt wtrysku mam ustawiony na -1,4 - -1,6 tak skacze.
Chodzi o to że skrzynia strasznie głupieje, ale obecnie nie ma żadnego błędu (w dniu dzisiejszym sprawdzane). Jeszcze jest jeden problem taki, gdy odpalę auto na postoju dam gazu i jak schodzi z obrotów to zawiesza się na około 1100-1300 i nie ma chęci wrócić na prawidłowe obroty, tak jak by się zawiesił i po 10s wraca na prawidłowe. Jak złapie te obroty wrzucę filmik. Najbardziej irytuje mnie ta skrzynia nie idzie jeździć. Jutro będę miał chwile czasu sprawdzę stan oleju.[/code]
[ AKE 2.5 180 KM] Zapala sie ABS i Trakcja ?
zacząłbym od sprawdzenia głupiego czujnika pedału hamulca stop z racji tego że nawet w manualu jak przytrzymasz samochód na wyższych obrotach np 2tys i wdepniesz hamulec to obroty spadną i będą delikatnie wyżej 1tys obrotów, a jak puścisz wszystko to będą bardzooooooooo powoooooliiii i ospale spadać na dół, to jest w manualu, w automacie może być troszkę inaczej i są to tylko moje domysły nigdy nie sprawdzone. (sprawdzisz czujnik bez problemu programem vag)
czy przed wymianą rozrządu skrzynia nie głupiała ? nie ruszał nikt samej skrzyni ? np wymiana poduszek, poluzowanie śrub od nie i przesuwanie jej w którąś stronę ? albo dźwigni wybieraka ? jak wrzucisz D lub R albo N to normalnie na skrzyni podświetla się wybrana pozycja ? nie ma takiej sytuacji że wybierasz np D a nie świeci nic ? albo jak poruszasz dźwigną bez naciskania przycisku blokady nie przygasa lub całkowicie nie gaśnie podświetlenie wybranej pozycji ?
dwa wcześniejsze błędy od ABS i od alternatora hmm..... powiem tak uporaj się w pierwszej kolejności z alternatorem bo to on może być winowajcą, a może i winowajcą wszystkiego, w naszych audi elektronika jest dość kapryśna na nagłe skoki czy tam spadki jak to woli napięcia co powoduje zablokowaniem się któregoś z modułów, ja takie jaja miałem w zimie, zdechł alternator tzn ładował ale nie tyle co powinien i strasznie skakało napięcie i załatwił sterownik AIRBAG u ciebie pewnie to samo tylko wywaliło ABS, więc zaglądnij do alternatora, jak go zrobisz to prawdopodobnie czeka cie kodowanie na nowo ABS pub nawet i wgrywanie eepromu czego sam nie zrobisz już tylko elektronik da radę, albo używany o identycznych numerach.
czy przed wymianą rozrządu skrzynia nie głupiała ? nie ruszał nikt samej skrzyni ? np wymiana poduszek, poluzowanie śrub od nie i przesuwanie jej w którąś stronę ? albo dźwigni wybieraka ? jak wrzucisz D lub R albo N to normalnie na skrzyni podświetla się wybrana pozycja ? nie ma takiej sytuacji że wybierasz np D a nie świeci nic ? albo jak poruszasz dźwigną bez naciskania przycisku blokady nie przygasa lub całkowicie nie gaśnie podświetlenie wybranej pozycji ?
dwa wcześniejsze błędy od ABS i od alternatora hmm..... powiem tak uporaj się w pierwszej kolejności z alternatorem bo to on może być winowajcą, a może i winowajcą wszystkiego, w naszych audi elektronika jest dość kapryśna na nagłe skoki czy tam spadki jak to woli napięcia co powoduje zablokowaniem się któregoś z modułów, ja takie jaja miałem w zimie, zdechł alternator tzn ładował ale nie tyle co powinien i strasznie skakało napięcie i załatwił sterownik AIRBAG u ciebie pewnie to samo tylko wywaliło ABS, więc zaglądnij do alternatora, jak go zrobisz to prawdopodobnie czeka cie kodowanie na nowo ABS pub nawet i wgrywanie eepromu czego sam nie zrobisz już tylko elektronik da radę, albo używany o identycznych numerach.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
VCD12 i VAG 409repek92 pisze:czym sprawdzałeś błędy?
[guote="mixsio"]zacząłbym od sprawdzenia głupiego czujnika pedału hamulca stop z racji tego że nawet w manualu jak przytrzymasz samochód na wyższych obrotach np 2tys i wdepniesz hamulec to obroty spadną i będą delikatnie wyżej 1tys obrotów, a jak puścisz wszystko to będą bardzooooooooo powoooooliiii i ospale spadać na dół, to jest w manualu, w automacie może być troszkę inaczej i są to tylko moje domysły nigdy nie sprawdzone. (sprawdzisz czujnik bez problemu programem vag)
[/quote]
Jakis czas temu błąd właśnie czujnika wyskoczył.
1 Fault Found:
17087 - Brake Switch (F)
P0703 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
[guote="mixsio"]czy przed wymianą rozrządu skrzynia nie głupiała ? nie ruszał nikt samej skrzyni ? np wymiana poduszek, poluzowanie śrub od nie i przesuwanie jej w którąś stronę ? albo dźwigni wybieraka ? jak wrzucisz D lub R albo N to normalnie na skrzyni podświetla się wybrana pozycja ? nie ma takiej sytuacji że wybierasz np D a nie świeci nic ? albo jak poruszasz dźwigną bez naciskania przycisku blokady nie przygasa lub całkowicie nie gaśnie podświetlenie wybranej pozycji ? [/quote]
Nic nikt nie ruszał. Miała takie coś że jeździłem około 100km/h i potrafiła wskoczyć powyżej 2tys obrotów i tak jak by się ślizgała do 3tys. zbiłeś bieg mniej i odwiesila się, za jakąś chwile znowu to samo. Przy tym miałem podświetlone kontrolki ABS i Trakcji. Podświetla się wszystko ładnie. Z dzisiaj przypadłość jadę 80km/h jest około 1.9tys obrotów nagle jak by się zredukował na 4 bieg obroty powyżej 3tys daje na tipa a tam podświetla się ze jest 5. Jestem bezradny.
bledy na skrzyni i ABS ten sam:
1 Fault Found:
18265 - Load Signal
P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent
[guote="mixsio"]
dwa wcześniejsze błędy od ABS i od alternatora hmm..... powiem tak uporaj się w pierwszej kolejności z alternatorem bo to on może być winowajcą, a może i winowajcą wszystkiego, w naszych audi elektronika jest dość kapryśna na nagłe skoki czy tam spadki jak to woli napięcia co powoduje zablokowaniem się któregoś z modułów, ja takie jaja miałem w zimie, zdechł alternator tzn ładował ale nie tyle co powinien i strasznie skakało napięcie i załatwił sterownik AIRBAG u ciebie pewnie to samo tylko wywaliło ABS, więc zaglądnij do alternatora, jak go zrobisz to prawdopodobnie czeka cie kodowanie na nowo ABS pub nawet i wgrywanie eepromu czego sam nie zrobisz już tylko elektronik da radę, albo używany o identycznych numerach.[/quote]
przy rozrządzie zajrzałem w niego, szczotka była prawie zużyta wymieniłem i około dnia ok było. Później po dwóch dniach na zapłonie się zapaliły ABS i trakcja i były te błędy wyżej.
Wywala i błąd AIRBAG jutro go zobacze bo nie mam tutaj.
wiesz sama wymiana szczotki nic ci nie da jak np pierścień jest już zużyty czytaj bieżnia czy też powierzchnia pierścienia która współpracuje bezpośrednio z szczotką jeśli będzie wytarta to wymiana szczotki pomoże tylko na krótko, ok więc ja myślę że od tego trzeba zacząć czyli odratować alternator, bo skoki napięcia pochodzące z walniętego alternatora mogły uszkodzić sterownik skrzyni, abs i air bagu tak jak pisałem w c5 elektronika jest wrażliwa na skoki napięć/przepięcia i szybko zdycha potem zajrzyj do tego czujnika pedału hamulca, ale coś czuję że czeka cie gruba zabawa z elektronicznymi modułami, no chyba że cała wiązka jest gdzieś "upitolona" albo wilgoć dostała się do sterownika skrzyni pod siedzenie pasażera np z klimy jak odpływ zatkany, ale to będziemy myśleć potem, najpierw alternator i to obowiązkowo i czujnik, alternator to bym ci zalecał komuś dać kto specjalizuje się w regeneracji bo sam przebicia czy też zwarcia bez odpowiedniego sprzętu nie znajdziesz.
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
mixsio pisze:wiesz sama wymiana szczotki nic ci nie da jak np pierścień jest już zużyty czytaj bieżnia czy też powierzchnia pierścienia która współpracuje bezpośrednio z szczotką jeśli będzie wytarta to wymiana szczotki pomoże tylko na krótko, ok więc ja myślę że od tego trzeba zacząć czyli odratować alternator, bo skoki napięcia pochodzące z walniętego alternatora mogły uszkodzić sterownik skrzyni, abs i air bagu tak jak pisałem w c5 elektronika jest wrażliwa na skoki napięć/przepięcia i szybko zdycha potem zajrzyj do tego czujnika pedału hamulca, ale coś czuję że czeka cie gruba zabawa z elektronicznymi modułami, no chyba że cała wiązka jest gdzieś "upitolona" albo wilgoć dostała się do sterownika skrzyni pod siedzenie pasażera np z klimy jak odpływ zatkany, ale to będziemy myśleć potem, najpierw alternator i to obowiązkowo i czujnik, alternator to bym ci zalecał komuś dać kto specjalizuje się w regeneracji bo sam przebicia czy też zwarcia bez odpowiedniego sprzętu nie znajdziesz.
Dobra ogarnę to w najbliższym czasie i się odezwę.
[ Dodano: 2018-09-23, 07:52 ]
Dobra problem zniknął tylko pojawił się drugi.
Od czego to się dzieje, dopiero jak R wrzucę spadają. Nie zawsze tak jest, ale potrafi się podczas jazdy tak dusić. Noga z gazu a on skacze jak na filmiku. Jak coś jakie logi porobić?
[ Dodano: 2018-09-23, 07:53 ]
Błędów tez brak na silniku.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga