Zaciski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 21 lip 2014, 21:59
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Leczna
Zaciski
Witam, ze wstępu sorry za zdjęcie ale nie mogłem tego lepiej uchwycić. Sprawa ma sie tak: Chciałem wymienić klocki, zdejmuje kapselek, próbuje torxami itd i nic, zaglądam tam i mym oczom ukazuje się śruba, w środku okrągła, a w niej dojrzałem jakieś 2 dziurki czy coś jak by po uderzeniu czy coś w ten deseń. Jakieś pomysłu jak to rozkręcić?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
odkręć całe jarzmo ( w tle na zdjęciu widać normalny sześciokątny łeb ) i potem ściągniesz ze ślizgów zacisk , albo będzie to tak naprawdę niepotrzebne
[ Dodano: 2017-08-08, 22:10 ]
czekaj ty masz w 99 zacisk HP2 dwutłokowy jak w S6 - zobacz tu opis http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... build.html
[ Dodano: 2017-08-08, 22:10 ]
czekaj ty masz w 99 zacisk HP2 dwutłokowy jak w S6 - zobacz tu opis http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... build.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Odgrzewam kotleta. Czy istnieje jakiś konkretny zestaw naprawczy do zacisków do Audi S6 Dokładnie takie zaciski, jak w linku do forum a4mods.com. Mam takie zaciski, i w nich prowadniczki to chyba są inne niż ogólnodostępne na rynku, bo nie mają otworu w kształcie sześciokąta pod klucz imbusowy, a jedynie gładki otwór (chyba że gdzieś głęboko, tak że nie widać z zewnątrz) i nie mają nagwintowanych końców, tylko chyba otwory gwintowane, bo z drugiej strony są przykręcone do jarzma śrubami z łbem gniazdowym Torx. Poza tym plastikowe tulejki osłaniające są nawet chyba inne niż w standardowych zestawach naprawczych np Autofren. Ktoś już regenerował te zaciski i może coś powiedzieć, skąd wziąc przede wszystkim komplet gumek osłaniających prowadniczki zarówno te długie cienkie, jak i tą dużą centralną po przeciwnej stronie cylinderków/tłoczków
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 29 mar 2015, 21:24
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom/okolice
Na wszystkich przykładach niestety chyba osłonka pod centralną prowadnicę jest zdecydowanie zbyt mała bo średnicą jest zbliżona do tych dwóch długich. W rzeczywistości w HP2 ta centralna prowadnica jest dużo większej średnicy od tych dwóch długich i ma sporo większą osłonkę gumową.
To będzie raczej coś takiego :
Jest to zestaw Frenkit o onzaczeniu 243063
Tylko nie wiem do końca czy osłonki te wąskie długie pod prowadniczki będą pasować. A płacić za cały zestaw i dopasować jedynie jedną osłonkę a resztę wyrzucić, nie było by zbyt fajnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga