Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

tylni zacisk

Układ hamulcowy
ODPOWIEDZ
darkmen21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

tylni zacisk

Post autor: darkmen21 » 22 maja 2019, 14:57

Problem wykryto mi na przeglądzie, hamulec z pedła działa idealnie, natomiast ręczny łapie tylko prawe koło.
Po przejrzeniu zacisku, okazało się ,że jakby się zawiesił na spuszczonym ręcznym, po zaciąganiu dzwigni, linka nie ciągnie dźwigni, młoteczkiem rozruszałem dziwignię, zaczęło działać. zaciągał i spuszczał , na drugi dzień to samo, znów nie zaciąga.

Zazwyczaj zapieka na zaciągniętym ręcznym i nie odbija a tu odwrotnie, czy pomoże odkręcenie blachy w którą wpina się linka przeczyszczenie i przesmarowanie? ktoś miał podobnie?
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo :)

Awatar użytkownika
Xray T2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 673
Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Xray T2 » 22 maja 2019, 17:22

Albo oddajesz do regeneracji albo rozbierasz zacisk na czynniki pierwsze i czyścisz mechanizm ręcznego.
Kup sobie zestaw do naprawy zacisku(gumki, uszczelnienia itd) koszt ok 50zł
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 31 maja 2019, 10:21

Bardzo często rdzewieje powierzchnia między dźwignia a obudową z powodu zastosowanych materiałów. Trzeba rozebrać zacisk na części, wyjąć tłoczysko i dobrać się do mechanizmu ręcznego - pierścień zegera to zabezpiecza.
Wszystko wyczyścić drobnym papierem ściernym, nasmarować załozyć koniecznie nowy uszczelniacz wargowy od strony blachy mocującej linka. Zapomnieć o problemach na kilka ładnych lat.
Fuck Fuel Economy

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 01 cze 2019, 19:49

Toperz, przeważnie nie daje to efektu bo trzpień już ma wżery takie że bez napawania nie przejdzie. U mnie w okolicy cena za regenerację to 150zł. Razem z częściami mogę stwierdzić że nie opłaca mi się osobiście do tego się zabierać bo razem z regeneracją jest 12msc gwarancji.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga