Problem wykryto mi na przeglądzie, hamulec z pedła działa idealnie, natomiast ręczny łapie tylko prawe koło.
Po przejrzeniu zacisku, okazało się ,że jakby się zawiesił na spuszczonym ręcznym, po zaciąganiu dzwigni, linka nie ciągnie dźwigni, młoteczkiem rozruszałem dziwignię, zaczęło działać. zaciągał i spuszczał , na drugi dzień to samo, znów nie zaciąga.
Zazwyczaj zapieka na zaciągniętym ręcznym i nie odbija a tu odwrotnie, czy pomoże odkręcenie blachy w którą wpina się linka przeczyszczenie i przesmarowanie? ktoś miał podobnie?
tylni zacisk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
tylni zacisk
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo
A6C5 2003 limo
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Albo oddajesz do regeneracji albo rozbierasz zacisk na czynniki pierwsze i czyścisz mechanizm ręcznego.
Kup sobie zestaw do naprawy zacisku(gumki, uszczelnienia itd) koszt ok 50zł
Kup sobie zestaw do naprawy zacisku(gumki, uszczelnienia itd) koszt ok 50zł
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Toperz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 501
- Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Piaseczno
Bardzo często rdzewieje powierzchnia między dźwignia a obudową z powodu zastosowanych materiałów. Trzeba rozebrać zacisk na części, wyjąć tłoczysko i dobrać się do mechanizmu ręcznego - pierścień zegera to zabezpiecza.
Wszystko wyczyścić drobnym papierem ściernym, nasmarować załozyć koniecznie nowy uszczelniacz wargowy od strony blachy mocującej linka. Zapomnieć o problemach na kilka ładnych lat.
Wszystko wyczyścić drobnym papierem ściernym, nasmarować załozyć koniecznie nowy uszczelniacz wargowy od strony blachy mocującej linka. Zapomnieć o problemach na kilka ładnych lat.
Fuck Fuel Economy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga