Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Twarde hamulce [audi a6 c5 2.5 tdi ]

Układ hamulcowy
Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 18 mar 2012, 15:44

Witam. Zmagam się z tym problemem bardzo długo więc dołączę się do tematu:) u mnie tez twardo po czym byłem u mechaników i na vacuometrze pokazało -0.7 na każdym wężu. Stwierdzono ze ok a dalej twardo. Chciałbym to zmierzyć sam tylko fajnie gdybyście powiedzieli mi od którego węża w którym miejscu mam zacząć pomiar i tak po kolei aż do ostatniego, bo jak człowiek sam się nie przyłoży to nic nie będize działać:) Wężyk z serva kiedyś wyciągałem to było podciśnienie, więc też nie to już wszystko zastanawia.

[ Dodano: 2012-03-19, 23:21 ]
Hej czy ktoś pomoże? dziś wypożyczyłem vacuometr i na wężyku z serwa do vacu jest -1 czyli dobrze, na gruszce i egr pokazuje -0,6 czyli też dobrze. Gdy wyciągam wężyk z serwa słychac mocne syczenie jakby trzymało podciśnienie. Może serwo paść mimo tego że trzymie? Gdy naciskam na pedał jest twardy i słychać cały czas syczenie...
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

szczerba2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1099
Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
Imię: Marcin
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.

Post autor: szczerba2 » 20 mar 2012, 21:40

jak syczy caly czas jak wcisniete to raczej serwo padlo
Naprawa Audi A6 C6.
Forum Audi A6
Problem Audi A7.

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 20 mar 2012, 22:10

ok zamawiam serwo bo też jestem do tego przekonany. Dam znać do tygodnia o efektach
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 17 maja 2012, 18:44

i co kolego miałes dac znac a tu nic

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 17 maja 2012, 22:51

Widzisz zapomniałem. Wymieniłem serwo na używkę, niby dobrą. Jest o wiele lepiej - tzn bardziej miękko i skutecznie, ale w porównaniu z innymi samochodami jest źle. Vacu było rozebrane i stwierdzono że jest igła. Vacuometr pokazuje wszędzie -1 Płyn, hamulce i przewody elastyczne wymienione już wcześniej. Zostaję przy tym, że mam twarde klocki i tarcze bo na początku jazdy jest dobrze a jak są rozgrzane to jest gorzej. Więc nie polecam tarcz brembo z jakiejś niższej półki ( bo były dosyć tanie mimo nazwy). Gdybym wiedział zmieniłbym cały komplet na bosch bo zmieniałem tacie w vectrze i chodzi pięknie. Miękko skutecznie i mała ścieralność, a na felgach zero syfu. Widocznie, albo tak już mamy albo jakaś inna wada... Moja opinia:)
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 18 maja 2012, 00:20

o fajnie że odpisałeś a możesz mi powiedzieć lub sprawdzic jakie jest podciśnienie na biegu jałowym w rurce przy turbinie - chodzi mi oto jakie jest podciśnienie za n75

[ Dodano: 2012-05-18, 11:03 ]
zrób sobie szybki teścik - wyjmij wężyk od EGRu i go zaślep i się przejedź powinna być poprawa hamulca ja tak miałem wczoraj i wyraźnie zaczyna brać wcześniej

Awatar użytkownika
lachtom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 27 sie 2009, 22:58
Lokalizacja: Łaziska Górne / Śląsk

Post autor: lachtom » 18 maja 2012, 19:40

tam jest -0,6 i to jest podobno bardzo dobre ssanie...:) spróbuję z tym że mnie bierze hamulec od samej góry z tym że słabo skuteczny po mocnym naciśnięciu i czasem zbyt twardawy. Ja to zwalam na klocki lub tarcze bo po wymianie widze że tarcza szybciej się ściera od klocka mimo nazwy brembo:P tzn mam zaślepić wężyk który wchodzi do egr-u?
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM

Awatar użytkownika
salaj11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 08 cze 2009, 23:01
Lokalizacja: Wawa

Post autor: salaj11 » 18 maja 2012, 23:01

tak dokładnie umnie jest różnica wyżej zaczyna brać

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja