[Audi A6 C5 ] Stan tarcz oceńcie fotki
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 50
- Rejestracja: 10 maja 2010, 15:55
- Lokalizacja: Prabuty/Kwidzyn
[Audi A6 C5 ] Stan tarcz oceńcie fotki
Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem audi 2.7 biturbo i przy zakupie powiedziano mi ze sa do wymiany tarcze przy hamowaniu z około 230 juz zaczyna sie bicie oto fotki tych tarcz <poniżej>. jak mieżyłem to maja 25 mm grubosci a orginalnie miały chyba 28 ??
a ich wysokosć to chyba 312 nie wiem dokładnie no mieżyłem z tym bolcem wystajacym, bo tak wyszło mi ze maja 315 mm minus ten wystajacy bolec to 312 bedzie mam felgi 16.
I wielkie zapytanie jak je zdemontowac jak nie mam zadnych srub pomóżcie
Jakie proponujecie tarcze chciał bym kupić nacinane i niekoniecznie nawiercane ATE tak w przyjemnej cenie tylko słyszałem ze nawiercane sa głośne
Za liczne błedy przepraszam-Dyslekcja
[ Dodano: 2010-05-14, 19:16 ]
[ Dodano: 2010-05-14, 19:17 ]
a ich wysokosć to chyba 312 nie wiem dokładnie no mieżyłem z tym bolcem wystajacym, bo tak wyszło mi ze maja 315 mm minus ten wystajacy bolec to 312 bedzie mam felgi 16.
I wielkie zapytanie jak je zdemontowac jak nie mam zadnych srub pomóżcie
Jakie proponujecie tarcze chciał bym kupić nacinane i niekoniecznie nawiercane ATE tak w przyjemnej cenie tylko słyszałem ze nawiercane sa głośne
Za liczne błedy przepraszam-Dyslekcja
[ Dodano: 2010-05-14, 19:16 ]
[ Dodano: 2010-05-14, 19:17 ]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 936
- Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
- Imię: Wojtek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
- Kontakt:
Kolego żeby zdemontować to trzeba odkręcić zacisk a co do samych tarcz to w jednym miejscu na krawędzi tarczy masz takie wyżłobienie w rodzaju ogranicznika maksymalnego zużycia tarcz (na fotkach akurat nie widać).Musisz się temu przyglądnąć i już będziesz wiedział
Ja mam ATE zwykłe i jestem zadowolony
Ja mam ATE zwykłe i jestem zadowolony
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Raz zamontowałem ATE PD, czyli nacinane. Są tylko trochę droższe od gładkich i ładnie wyglądają :mrgreen:Demon1948 pisze:Jakie proponujecie tarcze chciał bym kupić nacinane i niekoniecznie nawiercane ATE tak w przyjemnej cenie tylko słyszałem ze nawiercane sa głośne
Do skuteczności hamowania nic nie mam, jest Ok. Natomiast przy hamowaniu z wyższych prędkości są dość hałaśliwe, tak jakby byl oslychać siekanie klocków przez rowki tarczy (było to w Octavii 1,8 T tarcze 288 mm).
Każde nastepne zakąłdałem gładkie, jest cicho a hamowanie nie ucierpiało (przynajmniej wg odczuć subiektywnych)
Części samochodowe online - Motostacja pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 712
- Rejestracja: 19 sie 2009, 13:40
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Olsztyn/Warmia
Celem rowków w tarczach nacinanych jest zapobieżenie "szkleniu się" powierzchni klocków oraz odprowadzenie niepożądanych substancji i gazów. I to działa, choć zużycie klocków jest większe, hałas niezbyt przyjemny i bardzo brudzi się felga. I właśnie sam się zastanawiam, czy by następnym razem nie przejść na gładkie, bo wad jest więcej niż zalet, zwłaszcza, że nie jeżdżę bardzo agresywnie :roll:
Pozdrawiam,
Krisker
Krisker
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
http://www.protechnic.pl/index.php?stronaID=6&jezykID=1
"Toczenie, wiercenie, wyważanie i kontrola jakości odbywają się w procesie ciągłym na zintegrowanych, automatycznych liniach produkcyjnych."
więc cos tam niby wywazaja
"Toczenie, wiercenie, wyważanie i kontrola jakości odbywają się w procesie ciągłym na zintegrowanych, automatycznych liniach produkcyjnych."
więc cos tam niby wywazaja
Byłem niedawno światkiem wizyty Lancera EVO IX u znajomego w warsztacie. Zgłoszony problem, to coś wali w zawieszeniu w czasie jazdy i zajebiście jest to odczuwalne na kierownicy, tym bardziej przy hamowaniu. Przypadłość ta wystąpiła tego samego dnia podczas mocnego hamowania z 200km/h.
Po uniesieniu auta padały różne przypuszczenia: przegrzane tarcze, półoś... Znajomy stwierdził że nie ma co gdybać tylko ściąga koła... i tu niespodzianka, odkręcił śruby palcami ! Właściciel auta zbladł.
Po uniesieniu auta padały różne przypuszczenia: przegrzane tarcze, półoś... Znajomy stwierdził że nie ma co gdybać tylko ściąga koła... i tu niespodzianka, odkręcił śruby palcami ! Właściciel auta zbladł.
Pozdrawiam, Quick.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga