[a6 c5] przednie tarcze 312mm przed liftem
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: [a6 c5] przednie tarcze 312mm przed liftem
Ja mam 312 mm. Ośka, 180 KM, tiptronikoli80 pisze:Witam,chciałbym załorzyć u siebie tarcze 312mm na przud co wiąrze się ze zmianą jarzm
przednich zaciskow,tylko nie wiem z jakich wersji a6 szukać.Więc moje pytanie jest takie,
kto ma u siebie tarcze 312mm w a6 przed liftem?Z jakiej wersji a6 szukać na allegro?
Części samochodowe online - Motostacja pl
musisz szukać jarzm od c5 z przed liftu, czyli na żeliwnych zwrotnicach (powiem ci, że znalezienie tego graniczy z cudem - sam szukam takich od 2 miesięcy
do swojej c4). po lifice zwrotnice były aluminiowe i szerszy rozstaw mocowania jarzma do zwrotnicy. co do wersji silnikowych to nie ma raczej reguły.
przydatny link http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/312/index.htm

przydatny link http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/312/index.htm
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
moje audi od kilku dni również śmiga już na 312'ach i czuć już zdecydowanie lepsze efekty przy hamowaniu.
![Obrazek]()
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
od napędu i silnika nie zależy. no i jak szukałem jarzma do swojej C4, to najbardziej bawiły mnie pytania sprzedawców z allegro, szrotów itp jak pytali do jakiego silnika te jarzma potrzebne (z góry mówiłem że to do C5, do 2000 rocznika - jakbym powiedział że do C4 potrzebuje to pewnie w ogóle bym się nie dogadał)Camel- pisze:Ja mam 280mm z przodu, więc to raczej nie zależy od tego jaki napęd i silnik. W ogóle mam najsłabszą konfigruację hamulców, bo każda inna wymaga stosowania felgi o średni przynajmniej 16" - dane z ETKI. A moje auto w standardzie wyszło z 6Jx15.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
piatek, no hebelki już raczej dotarte i na pewno hamowanko jest dużo lepsze, ale raczej nie jest to spowodowane samą zmianą na 312. poprzednie tarcze i klocki były już na wykończeniu, więc przyszły nowe + nowy płyn + 312 i jestem zadowolony.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
1.8T FWD posiadam, miałem 288mm, zmieniłem tylko jarzma bo nic więcej nie potrzeba, jarzma od 312mm konkretnie od 2.5 tdi 180KM, założyłem nacinane 312mm i różnica w hamowaniu jest naprawdę duża, teraz auto klei się ładnie i można z dużych prędkości kilka razy hamować o takiej samej skuteczności także polecam swapa hebli 

- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
Panowie a może ktoś ma nr. katalogowy ATE jarzma z symbolem 451
[ Dodano: 2010-12-17, 19:42 ]
269mm
jarzmo : b 4d9 615 425 b
klocki : b 4b0 698 451 b
zacisk : b 4b0 615 423
245 Dla sedana
zacisk : 8e0 615 423 a
jarzmo : 8e0 615 425
255 Dla Avanta
zacisk : 8e0 615 423 a
jarzmo : 8e0 615 425
Wychodzi na to że tylko posiadacze limuzyn mogą się cieszyc swapem na heble od AVANTA :mrgreen:
tylko nie wiem czy pusci ich osłona tarcz

[ Dodano: 2010-12-17, 19:42 ]
Co do tyłu dużo wieksze rezanieoli80 pisze:hasek, myśle teraz nad swapem tyłu na coś
większego bo te tylne heble to jakieś miniaturki są :mrgreen:

269mm
jarzmo : b 4d9 615 425 b
klocki : b 4b0 698 451 b
zacisk : b 4b0 615 423
245 Dla sedana
zacisk : 8e0 615 423 a
jarzmo : 8e0 615 425
255 Dla Avanta
zacisk : 8e0 615 423 a
jarzmo : 8e0 615 425
Wychodzi na to że tylko posiadacze limuzyn mogą się cieszyc swapem na heble od AVANTA :mrgreen:
tylko nie wiem czy pusci ich osłona tarcz

- dydusek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 09 sty 2011, 14:49
- Imię: Darek
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Cześćoli80 pisze:hasek, A pomogły ci moje wywody na temat oznaczeń jażm? myśle teraz nad swapem tyłu na coś
większego bo te tylne heble to jakieś miniaturki są :mrgreen:
Mi pomogły. Uświadomiły mi że kupiłem nie te jarzma co trzeba i muszę kupić jeszcze raz :roll: Teraz też mam te 569 do sprzedania. Czy wiesz jaki jest numer oryginału tych jarzm albo do jakiego dokładnie auta pasują bo sprzedając je chciałbym opisać do czego to dokładnie pasuje.
ps. tak z ciekawości, sprzedałeś te swoje?
Pozdr