Witam panowie. Wymieniłem przód na tarcze BREMBO i klocki BOSCH.
Ogólnie prowadnice itp. wyczyszczone. Hamowanie poprawne. Przejechane ok 200 km na spokojnie, bez gwałtownych hamowań.
Ale mam problem tego typu, że podczas jazdy słychać jakby szuranie z lewego koła. Nasila się przy skręcie. Podniosłem koła na lewarku i da radę ręką kręcić. Wciśnięcie hamulca koło stoi, puszczenie znowu można obracać ręcznie, chociaż słychać szuranie klocków o tarcze.
Prawe i lewe obracać trzeba z podobną siłą, tylko tyle, że z lewego słychać głośniejsze tarcie.
I teraz jadąc spokojnie z lekkim hamowaniem wszystko jest OK. Ale jak jadę tak 100 km/h i zwalniam do 80 km/h i tak ze 3 razy to po postoju widać dym z klocków. Felgi alu nie są gorące, lekko ciepłe. Tarcze gorące. Czy to tarcie to normalny objaw przy docieraniu się klocków i tarcz ?
Mam zamiar pojeÂździć jeszcze tak ze 2 dni i potem dobrać się ponownie do mechanizmu. Macie jakieś rady, sugestie ? Dodam, że na starym zestawie nic nie szurało. Ale wymieniłem już bo świecił czujnik okładzin i tarcze miały już spory rant na krawędziach.
Objawy docierania po wymianie tarcz i klocków.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
- Imię: Zbyszek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KIELCE
Nie przesadzaj z tymi dwoma dniami, bo jak przegrzejesz - tarcze do wymiany a w najlepszym wypadku do toczenia. Myślę że trzeba jeszcze raz rozebrać zacisk dotrzeć prowadnice i przesmarować lekko smarem grafitowym.Sprawdżić jak chodzi tłoczek czy maksymalnie odbija, no i oczywiście płyn hamulcowy bo jak jest za dużo to może nie odbijać tłoczek.
Pozdro
Pozdro
