Piszczenie zależy od klocków. Jak są twarde, to dłużej posłużą, ale mogą czasem piszczeć. Jak są bardziej miękkie, to szybciej się ścierają, ale nie piszczą. Coś za coś .Mayhem pisze:Jedynym mankamentem jest to że pierwsze 3-4 hamowania lekko piszczą (tylko zimą, lub gdy wilgotność powietrza jest wysoka i pada deszcz) , gdy auto stoi w garażu to nie ma tego piszczenia.
[A6 C5] Jakie tarcze oraz klocki hamulcowe ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Kogel-mogel FB
Fora to jest biwak.
Fora to jest biwak.
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Fakt, ATE chyba robi twarde klocki ?, ale nie piszczą mi cały czas więc raczej zgonił bym to na wilgoć osadzająca się na tarczach i klockach niż na ich twardość. Problem mija po hamowaniu z 3,4 razy i potem już nic nie słychać.arekjask pisze:Piszczenie zależy od klocków. Jak są twarde, to dłużej posłużą, ale mogą czasem piszczeć. Jak są bardziej miiękkie, to szybciej się ścierają, ale nie piszczą. Coś za coś .
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
Jarecki co powiedział byś na tarcze ATE i klocki TRW do Quattro ? Jak myślisz spisałyby się przy mocniejszych hamowaniach ? Czy może jednak Mikody i klocki TRW do tego ? Już nie wiem co wybrać bo czasem się mocniej wciśnie ale jazda ogólnie na odcinkach krótkich do 200 km.
Kamilvti, u Ciebie przy FWD mówisz że dobrze się trzymają a nie wiem jak w Q się spiszą kurcze już takie zakłopotanie że sam nie wiem co wybrać, u Sb na okolicach mają i polecają Kraft'y a mówię im że to badziew do takiego auta a gość mi mówi że ludzie kupują i nie narzekają.
Mayhem, co powiesz na propozycję którą przedstawiłem Jareckiemu ?
arekjask, a co poleciłbyś od Siebie ?
[ Dodano: 2010-12-30, 17:12 ]
Panowie może sprawdzić mi ktoś po VIN'ie jaki mam rozmiar tarczek z przodu ? pewnie 288 lecz chciałbym się upewnić w całkowitości.
Kamilvti, u Ciebie przy FWD mówisz że dobrze się trzymają a nie wiem jak w Q się spiszą kurcze już takie zakłopotanie że sam nie wiem co wybrać, u Sb na okolicach mają i polecają Kraft'y a mówię im że to badziew do takiego auta a gość mi mówi że ludzie kupują i nie narzekają.
Mayhem, co powiesz na propozycję którą przedstawiłem Jareckiemu ?
arekjask, a co poleciłbyś od Siebie ?
[ Dodano: 2010-12-30, 17:12 ]
Panowie może sprawdzić mi ktoś po VIN'ie jaki mam rozmiar tarczek z przodu ? pewnie 288 lecz chciałbym się upewnić w całkowitości.
- Mlodyrzeszow
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 530
- Rejestracja: 08 wrz 2010, 20:33
- Imię: Henryk
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Sylwek240, Sam sobie sprawdź, jeśli masz >> 4B-X-060 000* to 288 mm , a jeśli 4B-X-060 001 >>* to masz 321 mm . Przy twoim siniku to ja bym już poszukał sobie tych większych jarzm i założył jak nie masz 321 mm . ÂŁadniej to wygląda na feldze, ale przy moim traktorze gra nie warta świeczki
Jak ściągniesz koło to poznasz czy masz 288 czy 321 ,
Ten link ci pomoże http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/312/index.htm
Jak ściągniesz koło to poznasz czy masz 288 czy 321 ,
Ten link ci pomoże http://www.passatplus.de/umbauten/bremsen/312/index.htm
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 469
- Rejestracja: 21 sie 2009, 22:31
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Ja wstawiłem ATE i jestem zadowolony. Mam mocny silnik i mogę cię zapewnić, że hamują super. Mój mechanik mówił mi, że albo ATE albo Lukasy (są podobnej klasy), choć on raczej poleciłby ATE. Ja też mogę z czystym sumieniem polecić ATE.Sylwek240 pisze:arekjask, a co poleciłbyś od Siebie ?
288 mm do silnika 150 KM? Aż mi się nie chce wierzyć. Ja mam 321/30 (przy 180 KM).Sylwek240 pisze:Panowie może sprawdzić mi ktoś po VIN'ie jaki mam rozmiar tarczek z przodu ? pewnie 288 lecz chciałbym się upewnić w całkowitości.
Jeżeli planujesz zmianę tarcz i jarzm musisz jeszcze sprawdzić, czy felgi będą ci pasowały do nowych tarcz/jarzm. Jak szukałem dla siebie alufelg 16" to okazało się, że tylko kilka modeli da się zamontować w moim samochodzie (zgodnie ze specyfikacją producenta). Chodzi o wytrzymałość felgi na taką moc silnika oraz o odległości od felgi do tarczy i jarzma. Hamulce muszą być dobrze chłodzone, szczególnie przy większych tarczach!
Kogel-mogel FB
Fora to jest biwak.
Fora to jest biwak.
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
arekjask, felgi mam standard 16'tki
takie dokładnie felgi ori
nr VIN podałem w 1 stronie, nie chciałbym kombinować nic ze zmianami jarzm, wolę pozostać przy takich jakie są, zmiana tarcz i klocków na tyle mojej pracy. A co do klocków również ATE ? może coś miększego ?
Mayhem, z tego co widzę po tej stronie którą podałeś, wygląda na to że mam 288 tarczkę ale muszę sobie jeszcze dokładnie sprawdzić, teraz chlapa, chłodno i nie chce się.
takie dokładnie felgi ori
nr VIN podałem w 1 stronie, nie chciałbym kombinować nic ze zmianami jarzm, wolę pozostać przy takich jakie są, zmiana tarcz i klocków na tyle mojej pracy. A co do klocków również ATE ? może coś miększego ?
Mayhem, z tego co widzę po tej stronie którą podałeś, wygląda na to że mam 288 tarczkę ale muszę sobie jeszcze dokładnie sprawdzić, teraz chlapa, chłodno i nie chce się.
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
Mlodyrzeszow, tobie polecam EBC jak masz trochę więcej gotówki :mrgreen:
Zawsze mnie zastanawiał fakt dlaczego EBC TURBO GROOVE (nacinane i nawiercane) są tylko lekko nawiercane a np MIKODY czy ZIMMERMANY są przewiercane chyba na wylot, nie miałem nigdy w rękach więc ciężko mi powiedzieć ale po zdjęciach wygląda na to że mają otwory do wew tarczy. Nie jest tak ? Czy ktoś może mnie w tym temacie oświecić ? Wydaje mi się że te tanie firmy chcą zabłysnąć z tymi dziurawymi jak ser tarczami ale efekt jest odwrotny to zamierzonego, dla mnie nie można kupić nacinanej i nawiercanej tarczy jednocześnie niezawodnej w tak niskiej cenie. Dobry metal kosztuje dlatego jedyną alternatywą są chyba EBC 321 mm kosztują około 600 zł sztuka
Zawsze mnie zastanawiał fakt dlaczego EBC TURBO GROOVE (nacinane i nawiercane) są tylko lekko nawiercane a np MIKODY czy ZIMMERMANY są przewiercane chyba na wylot, nie miałem nigdy w rękach więc ciężko mi powiedzieć ale po zdjęciach wygląda na to że mają otwory do wew tarczy. Nie jest tak ? Czy ktoś może mnie w tym temacie oświecić ? Wydaje mi się że te tanie firmy chcą zabłysnąć z tymi dziurawymi jak ser tarczami ale efekt jest odwrotny to zamierzonego, dla mnie nie można kupić nacinanej i nawiercanej tarczy jednocześnie niezawodnej w tak niskiej cenie. Dobry metal kosztuje dlatego jedyną alternatywą są chyba EBC 321 mm kosztują około 600 zł sztuka
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
Sylwek240 obojętnie jaka kombinacje Ci pasuje heh :mrgreen: może być wszystko jak dla mnie, od Ciebie zależy.
Mayhem masz racje EBC są tylko delikatnie nawiercone w porównaniu z Zimmermanem czy Mikodą jedną z przyczyn może być to że nawiercone do końca, lubią pękać. A po drugie w przypadku Mikody kupujesz tarcze pełne, dopłacasz chyba 30zł i masz nawiercane i nacinane tarcze...
Jeśli chodzi o klocki EBC cud miód i orzeszki, tarcze straaaasznie twarde :mrgreen: co nie zmienia faktu ze są ok
Mayhem masz racje EBC są tylko delikatnie nawiercone w porównaniu z Zimmermanem czy Mikodą jedną z przyczyn może być to że nawiercone do końca, lubią pękać. A po drugie w przypadku Mikody kupujesz tarcze pełne, dopłacasz chyba 30zł i masz nawiercane i nacinane tarcze...
Jeśli chodzi o klocki EBC cud miód i orzeszki, tarcze straaaasznie twarde :mrgreen: co nie zmienia faktu ze są ok
- Mayhem
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 262
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 19:46
- Lokalizacja: Szczecin / Świdwin
W_o_j_T_e_K, tak jak mówisz, większa podatność na uszkodzenia, a w szczególności kontakt rozgrzanych tarczy z kałużą mogą skończyć się dla nich nie najlepiej.
CCCO AUDI A6 C5 1.9 TDI AFN 110 KM ;
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
* Climatronic, 4x Airbag, 2x heated and electric seats, Xenon lights *+ Alloys wheels 18" 225/40 *
+ tempomat
^ Szybkiego powrotu do zdrowia Robert ^ Fan F1
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga