Po wymianie tarcz, klocków,przewodów i regeneracji zacisków przednie hamulce zaczeły pulsować i bić kierownicą.Gdy dojeżdżam do skrzyżowania powoli to czuje pulsacyjne hamowanie jakby w jednym miejscu łapały lepiej a w drugim gorzej a z koleji gdy jadę szybko to rzuca mocno sterem.dodam ze geometria,koła i opony,łożyska oki. Tarczew schimmerman. kolocki trw, przewody ate.Czy przytakiej wymianie trzeba odpowietrzać pompę abs i co ewentualnie może jeszcze byc przyczyną bo kończąmi sie pomysły
Dziwne zachowania hampli
-
Lord_nikon28
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 18
- Rejestracja: 29 mar 2014, 19:56
- Lokalizacja: głowno
Dziwne zachowania hampli
Witam kolegów
Po wymianie tarcz, klocków,przewodów i regeneracji zacisków przednie hamulce zaczeły pulsować i bić kierownicą.Gdy dojeżdżam do skrzyżowania powoli to czuje pulsacyjne hamowanie jakby w jednym miejscu łapały lepiej a w drugim gorzej a z koleji gdy jadę szybko to rzuca mocno sterem.dodam ze geometria,koła i opony,łożyska oki. Tarczew schimmerman. kolocki trw, przewody ate.Czy przytakiej wymianie trzeba odpowietrzać pompę abs i co ewentualnie może jeszcze byc przyczyną bo kończąmi sie pomysły

Po wymianie tarcz, klocków,przewodów i regeneracji zacisków przednie hamulce zaczeły pulsować i bić kierownicą.Gdy dojeżdżam do skrzyżowania powoli to czuje pulsacyjne hamowanie jakby w jednym miejscu łapały lepiej a w drugim gorzej a z koleji gdy jadę szybko to rzuca mocno sterem.dodam ze geometria,koła i opony,łożyska oki. Tarczew schimmerman. kolocki trw, przewody ate.Czy przytakiej wymianie trzeba odpowietrzać pompę abs i co ewentualnie może jeszcze byc przyczyną bo kończąmi sie pomysły
Only god can judge me 
-
Audi A6 Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
Lord_nikon28
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 18
- Rejestracja: 29 mar 2014, 19:56
- Lokalizacja: głowno
Może jakieś inne pomysły bo ta opcja już została wyeliminowana.hele zostały rozebrane i poskładane ponownie nic niema między tarczą a piastą
[ Dodano: 2016-02-26, 19:11 ]
w przyszłym tygodniu jeżeli czasu starczy rozbieram ponownie sprawdzę tarcze i piasty
tarcze pójdą na tokarkę do pomiaru a piasty sprawdzę czujnikiem zegarowym na aucie i zobaczymy
[ Dodano: 2016-02-26, 19:11 ]
w przyszłym tygodniu jeżeli czasu starczy rozbieram ponownie sprawdzę tarcze i piasty
tarcze pójdą na tokarkę do pomiaru a piasty sprawdzę czujnikiem zegarowym na aucie i zobaczymy
Only god can judge me 
-
Audi A6 Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
Gość.
-
Audi A6 Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Założył nowy komplet więc zarznąć ich raczej nie mógł skoro problem jest od początku wymiany. Ciężko jest zdiagnozować temat na odległość. Wątpie tez aby regeneracja zacisków mogła źle wpłynąć na stan obecny. W jego przypadku dobrze by było wrócić do stanu "sprzed" - wtedy wyeliminowałbym zaciski. Roboty nie ma za wiele ale od czegoś trzeba zacząć.Apophis pisze:Kupiłem zimmermany od lewiana ponad 2 lata temu do ósemy i nic sie złego z nimi nie dzieje. Trza umieć hamować i wiedzieć gdzie kupować
Co się zas tyczy samych tarcz hamulcowych - każdy jeździ na czym chce i za ile chce.
U nas w dalszym ciągu priorytetem jest cena.
Kupiłeś Zimeramany - OK. Jak jesteś zadowolony to dobrze. Jednak jak przegladniesz sieć kompletnie nie ma nic na temat tej firmy. Żadnej tradycji, doświadczenia etc. Po prostu kolejna firma z niemiecka nazwą - siedziba w Niemczech a cały proces technologiczny i materiały z Chin.
Osobiście bym tego nie zamontował do tak ciężkiego auta jakim jest Audi - to samo dotyczy opon niewiadomego producenta. Resztę można jeszcze przeboleć bo nie wpływa już tak aktywnie na bezpośrednie bezpieczeństwo.
Podobna sprawę masz z filtrami paliwa do diesli - da się kupić za 30 zł i sa za 120 np Knechta - róznice już czuć w samym ciężarze i widać wykonaniu.
-
Lord_nikon28
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 18
- Rejestracja: 29 mar 2014, 19:56
- Lokalizacja: głowno
-
Audi A6 Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
Lord_nikon28
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 18
- Rejestracja: 29 mar 2014, 19:56
- Lokalizacja: głowno
-
Audi A6 Polska
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 184
- Rejestracja: 14 paź 2015, 12:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa








