karoca obecnie jest tylko po sofcie ale planuje hybrydy etc do dalszej zabawy. Naczytałem się, że najłatwiej wrzucić zacisk + jarzmo z S6 C5 + tarczę z A8 D2.
Efektem miało być 255 niewentylowane -> 269 wentylowane
miało być plug&play a wyszła jak zwykle kupa.
Po zamontowaniu tarcza jest za małej średnicy (klocek wystaje ponad tarczę) i do tego tarcza nie leży po środku jarzma.
Czy ktoś przerabiał temat i może mi pomóc w czym leży problem ? Zestaw zacisk + jarzmo kupiłem na aukcji i nie mam pewności czy to faktycznie od s6 c5 - możecie ocenić ?
Wiem że admin Repek też kupił taki zestaw i nie dowiózł projektu...lipa bo nikt jasno nie wypowie się w tym temacie a widać, że jest kilka aut zrobionych na zaciskach z S6C5
za skuteczną pomoc stawiam dobrego czteropaka/flaszkę - może to pomoże w motywacji
foty jak to wygląda poniżej
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
dodam jeszcze, że przymierzałem jarzmo TRW BDA 510 ale efekt ten sam

Pozdrawiam
ps.
fura na kanale stąd prośba o pilne info albo namiary na osobę która ogarnia temat
[ Dodano: 2019-06-12, 21:13 ]
chyba znalazłem rozwiązanie, szczegóły niebawem
stay tuned
[ Dodano: 2019-06-14, 21:49 ]
dobra, u mnie w końcu siadło na tylnej osi 269 wentylowane.
skład to:
- zaciski od s6 c5
- jarzmo od passata b5 2.5 tdi 4 motion
https://allegro.pl/oferta/passat-b5-2-5 ... 7617227013
- klocki hamulcowe od A6 C5
- tarcza hamulcowa od A8 D2
u mnie na tyle zawias jest żeliwny, na przodzie już aluminiowy
jedyna rzeźba jaka została zastosowana to niewielkiej grubości podkładki miedzy zwrotnicą a piastą
PS. Piotr, wielkie podziękowania bo już wątpiłem, że się uda i już byłem o krok od zamawiania ori zestawu 255
PS2. Repek teraz Ty musisz !
