Potrzebuję pomocy, bo zamiast zrobić lepiej, zrobiłem gorzej

Ale po kolei:
Dopiero po sugestii jednego z forumowiczów i własnej obserwacji (zbyt późnej) zorientowałem się, że wymiana tarcz przednich jest najłatwiejsza, gdy ściągnie się całe zaciski. Próbowałem je odkręcić ale niestety są tak zakręcone, że nie wiem jak do tego podejść. Jutro chcę podjechać na kanał i przed odkręceniem koła spróbować od spodu powalczyć.
Ale co zepsułem. Otóż chciałem okręcić zewnętrzną szczękę, ale aby to zrobić musiałem odkręcić zawór płynu hamulcowego (aby mieć dojście do śruby) i reszty się domyślacie

Teraz nie mam wymienionych tarcz i do tego zapowietrzony układ.
Tak więc proszę Was o pomoc w dwóch punktach:
1. Jak najlepiej zabrać się do odkręcenia kompletnych zacisków w 2.7T.
2. Czytałem o procedurze odpowietrzania tu na forum: https://a6klub.pl/a6-c5-25-aym-2002-slabe-hamulce-vt14301.htm Z tego co wynika, to kolejność u mnie: lewy p., prawy p., lewy t., prawy t. Wyczytałem jednak, że jeszcze niezbędne odpowietrzenie na VAGu. Tu nie za bardzo rozumiem. Chodzi o odpowietrzenie pompy. Czy mechanik będzie wiedział?
Z góry dziękuję za pomoc!