Czy ktos zna miejsce gdzie moge dostac zaciski w przystepnej cenie - mogą byc regenerowane byle nie kosztowaly 300zl za sztuke.
Pozdrawiam
[A6 C4] Zaciski tylne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 05 wrz 2011, 10:03
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1158
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
dokładnie jak przedmówca pisze, warto nie nie zapominać o wyrównaniu w jarzmach powierzchni prowadzących klocki, najlepiej pilnikiem o drobnych ząbkach, i jedziemy wzdłóż prowadnic, nie w poprzek, jeśli tu będziemy mieli korozję i nie równości, to nawet jeśli klocki będą miały luz to i tak będą trzymać.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tylnych zacisków sam porządnie nigdy nie zrobisz ,
obudowę skleisz a i tak się rozpadnie ,skąd weźmiesz nowe części do silniczka i zacisku
a jeśli jest popękana to tym bardziej
próbowałem i tylko szkoda roboty ,na różnych forach piszą bzdury że można przekładnie wymoczyć w odrdzewiaczach i dalej będzie śmigać
owszem ja tak zrobiłem również tyle że z jednej strony miałem już wycieki płynu hamulcowego do silniczka i jak wszystko już padło całkiem to w firmie która mi to zrobiła jak fabryka musieli wymienić elektronikę, przekładnie i wielofrezy bo wszystko nadawało się na złom ,
musieli te elementy dać nowe .
Obudowy mi zespawali że nie ma śladu pęknięć i wszystko śmiga tak cicho że ręcznego nie słychać
na dole macie link do ich strony ,mój szwagier ma a8 i miął podobny problem zaczęło mu wywalać błędy czujnika Halla w zaciskach i również mu to naprawili ,dodatkowo zamontowali nowe czujniki w zaciskach .
https://web.facebook.com/VW-B6-B7-CC-Ti ... 2446/?_rdr
obudowę skleisz a i tak się rozpadnie ,skąd weźmiesz nowe części do silniczka i zacisku
a jeśli jest popękana to tym bardziej
próbowałem i tylko szkoda roboty ,na różnych forach piszą bzdury że można przekładnie wymoczyć w odrdzewiaczach i dalej będzie śmigać
owszem ja tak zrobiłem również tyle że z jednej strony miałem już wycieki płynu hamulcowego do silniczka i jak wszystko już padło całkiem to w firmie która mi to zrobiła jak fabryka musieli wymienić elektronikę, przekładnie i wielofrezy bo wszystko nadawało się na złom ,
musieli te elementy dać nowe .
Obudowy mi zespawali że nie ma śladu pęknięć i wszystko śmiga tak cicho że ręcznego nie słychać
na dole macie link do ich strony ,mój szwagier ma a8 i miął podobny problem zaczęło mu wywalać błędy czujnika Halla w zaciskach i również mu to naprawili ,dodatkowo zamontowali nowe czujniki w zaciskach .
https://web.facebook.com/VW-B6-B7-CC-Ti ... 2446/?_rdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1158
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
camelllcamelll pisze:Przecież nikt tu nie pisze o tylnych zaciskach elektrycznych, koledze chodziło o zaciski do auta z profilu / C5 - i tyleas131 pisze:Tylnych zacisków sam porządnie nigdy nie zrobisz ,
obudowę skleisz a i tak się rozpadnie ,skąd weźmiesz nowe części do silniczka i zacisku
Masz rację kolego ,przepraszam tematy mi przeskoczyły przy odpowiedzi , elektryczne zaciski są w nowszej wersji A6 .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga