Dziś założone nowe tarcze na przód i 4 komplety klocków oraz wymiana zacisku z tyłu.
Po dotarciu hamowanie znacznie lepsze i wręcz brzytwa przy hamowaniu na obrotach pow 2 tys.
Hamowanie na luzie, kiedy obroty są poniżej 1 tys jest mało skuteczne. Auto po prostu zwalnia, zamiast hamować.
Z tego co wyczytałem na forum - spowodowane jest to zużyciem vacum pompy
Doradźcie proszę - regenerować vacum pompę zaworkami z żuka jak opisał Hincó c4-naprawa-pompy-podcisnienia-25-tdi-r5 ... htm#289466 czy kupić coś takiego za 220 zł
PAKOWANA ORAZ REKOMENDOWANA PRZEZ MAXGEAR
Z NADRUKOWANYM NR OE 074 145 100A i USZCZELKÂĄ
ZAMIENNIK DLA NR OE:
074 145 100A ; 074 145 100
http://allegro.pl/vacum-pompa-podcisnie ... 22528.html
Pozdrawiam
[A6 C4 2,5 TDI AEL] vacum pompa - naprawa czy wymiana
Andi 2.5 tdi dzięki za odp.
Masz rację, wiadomo - wolę wydać mniej
Jak czytam to faktycznie nie wyraziłem się precyzyjnie. Czy takie rozwiązanie z ÂŻuka jest skuteczne na dłuższy czas? I czy tam się mogło coś jeszcze zużyć? Bo jeżeli wymienię te 3 zaworki za 27 zeta i to wszystko cacy działa to wiadomo - tym bardziej, że lubię pogrzebać przy aucie.
Ale jeżeli masz/macie doświadczenia, że lepiej się nie bawić bo to rozwiązanie na krótką metę tylko kupić nową - tak uczynię.
vakuometrem ? ÂŁo masz - jakieś fajne ustrojstwo to musi być - zaraz poczytam co to i skąd to zdobyć
PS. co do nowej VP to czytałem też tutaj, że w ASO 2 tys, więc ta z allegro to jakaś podróba, ale z drugiej strony czasem podróby są równie dobre.
[ Dodano: 2010-10-17, 10:40 ]
Masz rację, wiadomo - wolę wydać mniej

Jak czytam to faktycznie nie wyraziłem się precyzyjnie. Czy takie rozwiązanie z ÂŻuka jest skuteczne na dłuższy czas? I czy tam się mogło coś jeszcze zużyć? Bo jeżeli wymienię te 3 zaworki za 27 zeta i to wszystko cacy działa to wiadomo - tym bardziej, że lubię pogrzebać przy aucie.
Ale jeżeli masz/macie doświadczenia, że lepiej się nie bawić bo to rozwiązanie na krótką metę tylko kupić nową - tak uczynię.
vakuometrem ? ÂŁo masz - jakieś fajne ustrojstwo to musi być - zaraz poczytam co to i skąd to zdobyć

PS. co do nowej VP to czytałem też tutaj, że w ASO 2 tys, więc ta z allegro to jakaś podróba, ale z drugiej strony czasem podróby są równie dobre.
[ Dodano: 2010-10-17, 10:40 ]
krzysztofput pisze:Dokładnie też tak myślę - dlatego pytam o Wasze zdanie w tej sprawie.Glac pisze:wiesz co 220zł nie jest to jakas astronomiczna cena za która stał by dylemat czesci od zuka czy wymiana pompy ale decyzja nalezy do ciebie
Ponieważ nie wiem czy może ta pompa to jakaś nędzna podróba i lepiej z tymi zaworkami zadziałać czy właśnie kupić tą pompę i w drogę.
[ Dodano: 2010-10-19, 13:59 ]
Wybrałem opcję tańszą - 24 zł
opis zamieściłem w dziale z którego zaczerpnąłem pomysł od Hincó
c4-naprawa-pompy-podcisnienia-25-tdi-r5 ... htm#291119
Hamulce w skali od 0 do 10 - kiedy przed wymianą zaworków było 3 - teraz jest 8. Dlatego piszę 8 ponieważ nadal dość mocno trzeba wciskać hamulec w porównaniu do np audi S3. Nie mam doświadczeń z inna A6 - może tutaj tak po prostu ma być.
Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 51
- Rejestracja: 28 lut 2012, 19:42
- Lokalizacja: Warszawa