Witam
Szukalem na forum informacji na temat swapa heblii, ale nie moglem znalesc wystarczajacej odpowiedzie.
Na chwile obecna sa pojedyncze tarcze, nie wentylowane a chce wsadzic wentylowane i troche wieksza .
Pytanie co moge wsadzic zeby wszytko bylo P&P i zeby auto zaczelo hamowac ?
Czy da rade wsadzic tez inna (wieksza) pompe hamulcowa jesli tak to od czego ta pompa ma byc
ewetualnie w jakich cenach chodza takie zestawy heblii
swapa hamulcy bede chcial wykonac zarowno z przodu jak i z tylu auta
pozdro bybs
[A6 C4] swap heblii A6 C4 1,9tdi 90 koni
[A6 C4] swap heblii A6 C4 1,9tdi 90 koni
Jak Sie Bawic To Sie Bawic: Spawac Dyfer Turbo Wstawic :D
mozesz wstawic tarcze 312 mm, musisz kupic, tarcze, zaciski + jarzma. Klocki sa takie same jak w wersji z tarcza wentylowana.
Tansza opcja, tarcza 288 wentylowane, klocki. Z tego co pamietam jarzma tez trzeba zmienic na te z wentylowanych tarcz.
Ostatnio wstawilem do 100 c4 2.0 tarcze 288 wentylowane (byly pelne), czuc bardzo duzo poprawe hamulcow. Zwlaszcza po kilkukrotnym hamowaniu.
Jezeli chodzi o tyl to nie zaglebialem sie w temat, ale mozesz szukac calego tylu z jakis S-ki tam byly wentylowane tarcze o srednicy 269 mm.
Tansza opcja, tarcza 288 wentylowane, klocki. Z tego co pamietam jarzma tez trzeba zmienic na te z wentylowanych tarcz.
Ostatnio wstawilem do 100 c4 2.0 tarcze 288 wentylowane (byly pelne), czuc bardzo duzo poprawe hamulcow. Zwlaszcza po kilkukrotnym hamowaniu.
Jezeli chodzi o tyl to nie zaglebialem sie w temat, ale mozesz szukac calego tylu z jakis S-ki tam byly wentylowane tarcze o srednicy 269 mm.
można także na tył zakładać tarcze z Seata Alhambry 276mm i dorobić adapter do jarzma.
wtedy zmiana tylk tarczy i klocka, jarzmo zostaje, a adapter można dorobić z lbachy o grubości conajmniej 20-22mm tył nie przenosi tak znacznych sił jak przód, w dodatku przy napędzie na przód nie ma takich momentów bezwładności jak przy quattro gdzie jużma jak najbardziej sens stosowania z tyłu tarcz wentylowanych
wtedy zmiana tylk tarczy i klocka, jarzmo zostaje, a adapter można dorobić z lbachy o grubości conajmniej 20-22mm tył nie przenosi tak znacznych sił jak przód, w dodatku przy napędzie na przód nie ma takich momentów bezwładności jak przy quattro gdzie jużma jak najbardziej sens stosowania z tyłu tarcz wentylowanych
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Polecam najpierw wymiane pompy hamulcowej i serwa
Pasuje p&p od audi b5 po lifcie,a4b6,vw passat b5fl,
Trzeba tylko trzpień przedluzyc bo w c4 jest dluzszy ale to pestka.
Jak masz kola15 to tarcze wentylowane 288 mm,jarzma wydrzesz za grosze na allegro,zaciski 57 mm tez za grosze to chidzi.tyl bym zostawil ori.za duzo kombinowania.
Pasuje p&p od audi b5 po lifcie,a4b6,vw passat b5fl,
Trzeba tylko trzpień przedluzyc bo w c4 jest dluzszy ale to pestka.
Jak masz kola15 to tarcze wentylowane 288 mm,jarzma wydrzesz za grosze na allegro,zaciski 57 mm tez za grosze to chidzi.tyl bym zostawil ori.za duzo kombinowania.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 19 lut 2012, 19:49
- Lokalizacja: podkarpacie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga