[A6 C4] Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
[A6 C4] Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm
Witam.
Czytałem na forum temat w który napisano że możliwa jest zamiana z tarcz 288 mm na tarcze 312 mm i wymaga ona tylko wymiany jarzm ponieważ reszta ponoć pasuje. Czy jest ktoś kto zrobił sobie coś takiego i może powiedzieć czy nastąpiła jakaś zmiana jeśli chodzi o siłę hamowania?
Myślę o czymś takim dlatego też pytam. Aktualnie jeżdżę Audi 100 c4 2.8 i jeśli coś jeszcze przeoczyłem to dajcie znać
Czytałem na forum temat w który napisano że możliwa jest zamiana z tarcz 288 mm na tarcze 312 mm i wymaga ona tylko wymiany jarzm ponieważ reszta ponoć pasuje. Czy jest ktoś kto zrobił sobie coś takiego i może powiedzieć czy nastąpiła jakaś zmiana jeśli chodzi o siłę hamowania?
Myślę o czymś takim dlatego też pytam. Aktualnie jeżdżę Audi 100 c4 2.8 i jeśli coś jeszcze przeoczyłem to dajcie znać
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
Re: Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm
moze to cos pomozeswieca1991 pisze:Witam.
Czytałem na forum temat w który napisano że możliwa jest zamiana z tarcz 288 mm na tarcze 312 mm i wymaga ona tylko wymiany jarzm ponieważ reszta ponoć pasuje. Czy jest ktoś kto zrobił sobie coś takiego i może powiedzieć czy nastąpiła jakaś zmiana jeśli chodzi o siłę hamowania?
Myślę o czymś takim dlatego też pytam. Aktualnie jeżdżę Audi 100 c4 2.8 i jeśli coś jeszcze przeoczyłem to dajcie znać
wymiana 288 -> 312
i tutaj
wymiana II
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
kolego niewiem czym jeżdziles wczesniej że tak mówisz ori halce c4 za nowości były to srednie hample a po latach są srednio kiepskie w porównaniu do innych autLipton pisze:swieca1991, po co chcesz zmieniać ? te tarcze ? moim zdaniem fabryczne są w sam raz wystarczające
- ori halce sa za słabe do tak dużej masy
pozatym swieca1991, jakie masz przednie tarcze bo w wielu 100 c4 wychoidziły nie wentylowane a w a6 c4 wszystkie miały wentylowane przednie
Łan tu sri TDI :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 6
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 11:56
- Lokalizacja: bydgoszcz
witam,
Wymieniaj i się nie zastanawiaj, było juz trochę o tym, tu masz link:
a6-c5-przednie-tarcze-312mm-przed-liftem-vt23765.htm
Problem może być z jarzmami, łatwiej dostać cały zacisk .
Pamiętaj ,ze felga pod 312 min. 16 cali
Sam chciałem wymienić u siebie z 288 na 312, kiedy przy wymianie okazalo sie ,ze mam312mm , pewnie w germanii juz wymienili ,
pozdrawiam i powodzenia w modach
Wymieniaj i się nie zastanawiaj, było juz trochę o tym, tu masz link:
a6-c5-przednie-tarcze-312mm-przed-liftem-vt23765.htm
Problem może być z jarzmami, łatwiej dostać cały zacisk .
Pamiętaj ,ze felga pod 312 min. 16 cali
Sam chciałem wymienić u siebie z 288 na 312, kiedy przy wymianie okazalo sie ,ze mam312mm , pewnie w germanii juz wymienili ,
pozdrawiam i powodzenia w modach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 254
- Rejestracja: 02 gru 2009, 19:20
- Lokalizacja: Puławy/Zbędowice
[ Dodano: 2011-02-28, 20:34 ]
to fakt tata teraz ma b6 z 3.0 pod macha czyli habel 312pewnie tam hamulce hamuja w c4 to tylko spowalniacze jednak
Lipton jeśli przejedziesz się jakimkolwiek innym nowym autem to zrozumiesz że te hamulce mają się nijak do tych w nowych autach i nie musi to być auto dużo nowsze..
to fakt tata teraz ma b6 z 3.0 pod macha czyli habel 312pewnie tam hamulce hamuja w c4 to tylko spowalniacze jednak
- Dodek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 18 paź 2009, 11:49
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Mielec
- Kontakt:
jedzilem swego czasu sporo starymi bmkami e46 - rocznik 98 i 99 jedna 316 druga 320d i obie miały hamulce brzytwa bez porównania
, najgorsze jest to że w audi hamulce traca siłe na suchym asfalcie, przy szczególnie ostrym hamowaniu sa takie jakby to rzec gumowate , pozatym denerwuje mnie to ciagłe nurkowanie
, najgorsze jest to że w audi hamulce traca siłe na suchym asfalcie, przy szczególnie ostrym hamowaniu sa takie jakby to rzec gumowate , pozatym denerwuje mnie to ciagłe nurkowanie
z tym bym polemizował dla mnie audi ma i tak lepsze hample niz np astra II czy fabia/polo o punto/dacii nie wspominająć - np hamując z wyższych predkości np ze140 audi i tak lepiej zahamuje niz nowe puntoswieca1991 pisze:Lipton jeśli przejedziesz się jakimkolwiek innym nowym autem to zrozumiesz że te hamulce mają się nijak do tych w nowych autach i nie musi to być auto dużo nowsze..
Łan tu sri TDI :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 26 lis 2010, 08:21
- Lokalizacja: Gliwice
Tu sie zgadzam jednak nie ma co porównywać Audi A6 do Astry II ponieważ wydaje mi się że są to zupełnie inne klasy samochodów. Proponuje porównanie z Mercedesen w210 E i tam można powiedzieć że halulce hamują, a nie tylko istnieją ale wracając do Audi czy ktoś wie może czy ktoś nie zrobił jeszcze czegoś ciekawego aby poprawić skuteczność hamowania? Jak narazie zmieniliśmy tarcze na wieksze, ale czy można zrobić coś jeszcze?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga