[A6 C4] Skuteczność hamowanie po SWAP'ie z 288 na 312mm
ja u siebie zmieniałem 288-->312 i generalnie była różnica przy heblowaniu, ale nie powiem ci na 100% czy faktycznie spowodowała to większa średnica tarczy czy nowe tarcze i klocki
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
mam w domu c5 2004 rok i jak dla mnie nie ma różnicy... tzn. nie twierdzę że mam złe czy tam słabe hamulce u siebie ale każdy mierzy swoją miarą chyba że ja nie "lubię zapierdalać"swieca1991 pisze:Lipton jeśli przejedziesz się jakimkolwiek innym nowym autem to zrozumiesz że te hamulce mają się nijak do tych w nowych autach i nie musi to być auto dużo nowsze..
to cytat :P a nie przekleństwo
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 330
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Kliku pisze:przymierzam sie do zmiany przednich wezykow hamulcowych na te w oplocie stalowym. Ktos kupowal, moze ma jakis namiar i cene. Bo niektorzy przesadzaja z cena. Znalazlem firme, ktora robi na zamowienie przewody z metra i koncowki do a6c4, cena 200 zl za kpl. na przod.
Wydaje mi się, że to zbędny wydatek, przewody w stalowym oplocie mają sens w dużych, mocnych autach przy jeździe torowej. Przy normalnym cywilnym użytkowaniu auta nie odczujesz różnicy, jedynie w grubości portfela
Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Lewian,
nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.
nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 330
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
arwam pisze:Lewian,
nie do końca się zgodzę, nie do końca ponieważ nie powiem : "kupować tylko te w stalowym oplocie", ale jeśli już kupujemy, to kupmy nie najtańsze zamienniki często przez polskie rzemiosło klepane, niestety niezbyt starannie, ale kupmy dobrej jakości np TRW ( nie robię tu żadnej reklamy) koszt do C4 to około 45zł sztuka, fakt że na przodzie wydamy około 40zł więcej niż na polskie tanie zamienniki, ale TRW w przeciwieństwie do polskich zamienników nie puchnie tak bardzo w miarę zwiększania nacisku na pedał hamulca.
wiem bo świeżo jestem po zmianie, kupując przewody elastyczne zwróćmy uwagę czy przewody są sztywne, Twarde, czy może sięwyginają jak zwykły przewód paliwowy,
jeśli będą sztywne i twarde to będzie sięnam całkiem inaczej jeździć, a także ABS będzie lepiej i szybciej działał.
ktoś kto jeździ bardzo delikatnie o powoli niemal nie odczuje różnicy, ale tylko do momentu kiedy będzie musiał szybko i gwałtownie, zahamować.
Nie zrozumiałeś tego co napisałem
Chodziło mi o to, że nie warto kupować przewodów w stalowym oplocie do takiego auta. A tradycyjne jak kupować to oczywiście dobrej jakości a nie byle co, tego nie wymienia się co chwilę także nie ma co oszczędzać tym bardziej, że różnice w cenie nie są kolosalne. TRW czy K&K to bardzo dobre firmy i ceny również w granicach rozsądku. K&K dość mało znane w Polsce ale jakościowo wypada lepiej niż TRW a cenowo w prawie wszystkich wypadkach znacznie taniej.
Pozdrawiam
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Lewian, a w Twoim sklepie w ogóle prowadzicie przewody w stalowym oplocie?
bo szczerze mówiąc nie zachwyca mnie poziom twardości pedału hamulca, i chciałbym coś z tym zrobić....
w coupe ląduje serwo 2x10" pompa hamulcowa narazie 23,8mm w dniu jutrzejszym zostaną ostatecznie pożegnane zaciski Lucas 54 i tarcze 256mm na rzecz ATE 57 i tarcze narazie 288mm a w przyszłosci tarcze 300mm lub większe, więc chciałbym mieć jednocześnie twardy hamulec i o dużej skuteczności....
bo szczerze mówiąc nie zachwyca mnie poziom twardości pedału hamulca, i chciałbym coś z tym zrobić....
w coupe ląduje serwo 2x10" pompa hamulcowa narazie 23,8mm w dniu jutrzejszym zostaną ostatecznie pożegnane zaciski Lucas 54 i tarcze 256mm na rzecz ATE 57 i tarcze narazie 288mm a w przyszłosci tarcze 300mm lub większe, więc chciałbym mieć jednocześnie twardy hamulec i o dużej skuteczności....
Jest:Golf MK2 1.9TD 213KM/366Nm
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Audi 100 C4 AAT Avant automat.
Audi Coupe B3 2.2 KV=> swap na 2.5TDI AAT, 154KM/293Nm=> K24-7001 skrzynka FHN = 161KM/374Nm=>zmiana ECU; jeszcze nie wiadomo ile wyjdzie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga