Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Wykres po chipie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
daro969
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 maja 2016, 19:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

[A6 C6] Wykres po chipie

Post autor: daro969 » 04 maja 2016, 19:43

Obrazek

Witam. Czy ktoś z znajacych temat chiptuningu mógł by się wypowiedzić na temat tego wykresu. Z góry dziękuje.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 532
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Rocznik: 2017
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: LUB

Post autor: 130TDI » 04 maja 2016, 20:10

Dla bezpieczeństwa tiptronika lepszy by był płaski przebieg momentu tak 540-550 NM, u Ciebie jest krótki strzał i potem zaraz szybko spada.

Odczucia jak po programie?
Jakąś słabą serię miałeś bo tylko 215 KM. Robiona była jakaś diagnostyka przed programem?

daro969
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 maja 2016, 19:23
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: daro969 » 05 maja 2016, 10:29

Witam.
Powiem tak, silnik ma przelatane 247tyś ale zdecydowałem sie na chipa bo robi wrażenie że jest w dobrej kondycji. No ale byłem zaskoczony po hamowni ze tak wyszło :( ale nie ma co dramatyzować . Temat wrzuciłem bo niepokoją mnie dwie rzeczy ..... własnie moment z którym troszkę przesadzono, bo jak pisałes utrzymanie go w ryzach 540-550 Nm było by lepsze dla osprzętu i własnie takich potwierdzeń szukam. Druga rzecz to minimalnie dymek poleci przy bucie a takiej sytuacji na fabrycznym programie nie było.No niby słaba kondycja a Panowie z firmy byli zaskoczeni jak zareagował na chipa:).Teraz ogolnie faza testów i zastanawiam się czy nie udać sie na poprawkę :| .Musze przyznać że wrażenia z jazdy no no :) pozytywne.

[ Dodano: 2016-05-05, 10:29 ]
Co do diagnostyki ,wszystko oki :)

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 13 maja 2016, 19:31

Wygląda na to, że życzyłeś sobie około 540 Nm płasko i tak miało być, ale wdarł się panom od tuningu overboost i moment jak i moc co widać po wykresie skacze przy około 2500 obr. by wrócić na miejsce po odbiciu się od limitera :) Myślę, że mapy turbo źle poprowadzone i stąd ten chwilowy peak. Dymek przy bucie na takich parametrach nie do przyjęcia. Nawet na turbinie borgwarner w tym aucie 600Nm może być bezdymne.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja