Witam. Czy ktoś z znajacych temat chiptuningu mógł by się wypowiedzić na temat tego wykresu. Z góry dziękuje.
[A6 C6] Wykres po chipie
Witam.
Powiem tak, silnik ma przelatane 247tyś ale zdecydowałem sie na chipa bo robi wrażenie że jest w dobrej kondycji. No ale byłem zaskoczony po hamowni ze tak wyszło
ale nie ma co dramatyzować . Temat wrzuciłem bo niepokoją mnie dwie rzeczy ..... własnie moment z którym troszkę przesadzono, bo jak pisałes utrzymanie go w ryzach 540-550 Nm było by lepsze dla osprzętu i własnie takich potwierdzeń szukam. Druga rzecz to minimalnie dymek poleci przy bucie a takiej sytuacji na fabrycznym programie nie było.No niby słaba kondycja a Panowie z firmy byli zaskoczeni jak zareagował na chipa:).Teraz ogolnie faza testów i zastanawiam się czy nie udać sie na poprawkę
.Musze przyznać że wrażenia z jazdy no no
pozytywne.
[ Dodano: 2016-05-05, 10:29 ]
Co do diagnostyki ,wszystko oki
Powiem tak, silnik ma przelatane 247tyś ale zdecydowałem sie na chipa bo robi wrażenie że jest w dobrej kondycji. No ale byłem zaskoczony po hamowni ze tak wyszło



[ Dodano: 2016-05-05, 10:29 ]
Co do diagnostyki ,wszystko oki

Wygląda na to, że życzyłeś sobie około 540 Nm płasko i tak miało być, ale wdarł się panom od tuningu overboost i moment jak i moc co widać po wykresie skacze przy około 2500 obr. by wrócić na miejsce po odbiciu się od limitera
Myślę, że mapy turbo źle poprowadzone i stąd ten chwilowy peak. Dymek przy bucie na takich parametrach nie do przyjęcia. Nawet na turbinie borgwarner w tym aucie 600Nm może być bezdymne.
