Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8Q] Wklad filtra K&N. Opinie panowie?

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

[A6 C5 2.8Q] Wklad filtra K&N. Opinie panowie?

Post autor: misiak78 » 10 cze 2009, 19:28

Czy ktos mial okazje jezdzic z zalozona zamiast ORI wkladka filtra K&N?
Czy jest jakas zauwazalna roznica w dzwieku, przyspieszeniu, predkosci max, spalaniu?
Pozdrawiam
Audina miłość https://a6klub.pl a Suzi kochanka. :) ;)

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 12 cze 2009, 09:31

Najlepiej jakby przeprowadzić jakieś testy na jednym i na drugim bo często jest tak że coś dołożysz, wiesz ile Cię to kosztowało i zdaje Ci się że jest super :)

A tak z ciekawości na ile myć/km ten filtr wystarcza? Bo jak patrzyłem to koszt jednego około 200 zł.

PS: Przeczytałem że producent daje gwarancję na 2mln kilometrów.
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 13 cze 2009, 10:07

A wie ktoś z czego te filtry są zrobione że tyle wytrzymują ? Też są takie z węglanem bo on po myciu by już chyba nie chulał. ?
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Irek wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek wawa » 15 cze 2009, 12:48

A to jest wkładka czy stosuje się zamiast filtra? :?:

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 15 cze 2009, 12:59

Zamiast
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
dawidek174
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 15 cze 2009, 12:41
Lokalizacja: Turek

Post autor: dawidek174 » 23 cze 2009, 17:52

drogi jest taki filtr??
A6 C6 3.0TDI--->BęDZIE:D
A6 C5 2.8Q--->BYŁO
VW PASSAT B5FL 1.9TDI--->BYŁ
A6 C4 2.5TDI--->BYŁO
VW PASSAT B4 1.9TDI---BYŁ
AUDI B4 2.0---BYŁO
VW PASSAT B2 1.6---BYŁ

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 23 cze 2009, 19:13

200-300 zł
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 23 cze 2009, 21:45

1 ile kosztuje orginalny zestaw do wymycia tego filtra :?:
2 co ile trzeba go umyc/wyczyscic wg producenta :?: :mrgreen:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 23 cze 2009, 21:57

Słyszałem ze ludzie to czyszczą pod wodą ale czy to coś daje to nie wiem.

Tu jest jakiś zestaw: http://www.sklepmoto.pl/kn_zestaw.php
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 23 cze 2009, 22:09

OGr pisze:Słyszałem ze ludzie to czyszczą pod wodą ale czy to coś daje to nie wiem.

Tu jest jakiś zestaw: http://www.sklepmoto.pl/kn_zestaw.php
hmm pod wodą to mozna banki puszczac ;-)

a teraz policzmy :

zestaw kosztuje 67 zL wystarcza na 6-8 razy plus cena filtra okolo 225 zl

ktos wyliczy czy sie oplaca :?:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 23 cze 2009, 22:20

Im dłużej go będziesz używam tym bardziej się opłaci :)

Ja mogę tylko powiedzieć że fajnie wygląda :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Re: [A6 C5 2.8Q] Wklad filtra K&N. Opinie panowie?

Post autor: Colin » 23 cze 2009, 22:53

OGr
misiak78 pisze:Czy ktos mial okazje jezdzic z zalozona zamiast ORI wkladka filtra K&N?
Czy jest jakas zauwazalna roznica w dzwieku, przyspieszeniu, predkosci max, spalaniu?
Pozdrawiam
tutaj chodzi chyba o wkladke wiec jej nie widac pod maską chyba ze jezdzisz bez obudowy filtra :->
chociaz domyslam sie ze po prostu masz stozek a to troche inna historia :mrgreen:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

OGr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 05 sty 2008, 19:20
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: OGr » 23 cze 2009, 23:16

Stożek do Diesla ?

Mówiłem akurat o wkładzie - fajnie wygląda a to że jest schowany i wogóle go nie widać to inna sprawa :)
od 03.10.2008 Audi A4 B5 AVANT 1.9TDi++ AJM / RH Turbo 19" / Gwint KW
06.2006 -> 07.2008 Audi 80 B4 AVANT 2.0 ABK 115KM@166Nm

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 23 cze 2009, 23:24

no tosmy sie zrozumieli :mrgreen:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 22 lip 2009, 01:17

dolacze do rozmowy z ciekawosci zamontowalem filtr stozkowy w mojej 2.7 t wygladalo to super i nawet dzialalo przez chwile to znaczy :-/ ale po przejachaniu kilku km. w korku okazalo sie ze tamperatura w komorze silnika byla b. wysoka i olej prawie sie zagotowal silnk stracil wigor generalnie lipa jak nic . Jednak seria to seria :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja