Chce zaczac kompletowac czesci zeby na wiosne wypluc ~200KM. Wiem ze mozna wsadzic turbo BRD, ktore jest praktycznie P&P ale wole wlozyc CAHA ze wzgledu na jej charakterystyke jak i cene (1k roznicy na allegro). Pytanie do Was jest takie, co nalezy przerobic zeby operacja sie udala. Z tego co sie dowiedzialem to na pewno kolektor wydechowy. Podobno tez krzywo wisi i moze powodowac naprezenia w przewodach. Kolega escobar pisal ze po wymianie na CAHA w AZ Serwis pekaly rurki chlodnicy EGR. Kolejne pytanie jest o numer czesci, na allegro istnieje ich wiele 03L145702J, 03L145701E, a ja nie wiem czym sie roznia i ktora wybrac.
Jezeli ktos juz robil taka przerobke, to prosze o informacje i opinie

Wielkie dzieki!
[ Dodano: 2013-10-05, 18:04 ]
Na prawdę nikt nic nie wie? Całe forum A4 aż huczy od BLB śmigających na CAHA i wypluwających po 210 KM.
Zastawiam się czy skoro do A4 BLB podeszło bez większych zmian, to czy i do A6 podejdzie. Silniki są inaczej ułożone, poprzecznie vs wzdłużnie, ktoś ma pomysł?
Oczywiście nowy Icek podejdzie, pewnie FMIC.pl oraz EGR poleci na śmietnik
