Audi A6 to mo mój nowy nabytek. 2,5tdi to już szkoda gadać, ale skoro weszło się do rzeki to trzeba się popluskać
 OK. do rzeczy , silniki diesla audi posiadają duże zapasy - tzn potencjały. widziałem diesle które miały po 370-420 KM z 2,5tdi - i to latało o dziwo naprawdę dobrze z przyzwoitą żywotnością. moja wiedza w tym temacie jet mała robiłem cuda w oplach - benzyny ale diesel nigdy mnie nie kręcił , a tu A6.
  OK. do rzeczy , silniki diesla audi posiadają duże zapasy - tzn potencjały. widziałem diesle które miały po 370-420 KM z 2,5tdi - i to latało o dziwo naprawdę dobrze z przyzwoitą żywotnością. moja wiedza w tym temacie jet mała robiłem cuda w oplach - benzyny ale diesel nigdy mnie nie kręcił , a tu A6.jeżeli w oparciu o własne doświadczenie możecie pomóc w BEZPIECZNYM podkręceniu tdi to będę zobowiązany i tu pytania;
- ile wytrzyma tiptronik HP ile NM
- czy zawsze trzeba stroić pompę ( wiem że sterownik pompy wytrzyma tylko trzy kodowania)
- na ile elektronika może zaadoptować się do zmian mechanicznych typu;
- nowe turbo
- zmiany w wydechu ( KAT - wywalamy )
- inny dolot ( może stożek - ale jaki )
- większe wtryski ( ale jakie i od czego podejdą )
TEMAT RZEKA
 
							






![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif) 420 KM z 2,5
  420 KM z 2,5  





 
 
