[100c4 2.6]podstawowe pytanie o nitro
co sadzicie o tym?prosty zestaw ale jak mowilem nie chce reowlucji...
http://www.jdl-performance.com/system-w ... gnito.html
![Obrazek]()
http://www.jdl-performance.com/system-w ... gnito.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
- Imię: Marcel
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 210KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rumia
Kolego z tego co wyczytałem ta instalka daje od 5-15% mocy, także maxymalnie przy dobrych wiatrach wyciśniesz tu jakieś 25 kucy. Gorzej będzie jak coś pójdzie nie po myśli i uzyskasz tylko 5% mocy :-P (wtedy lepiej wrzucić dwóch flinstonów pod maskę :mrgreen: )
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
witam
wtrace sie w temat bo widze nitro :P ten temat "nitro " tez mnie interesuje :P
ktos miał dosiwadczenie z takim czyms ? ja mysle o moim AEL silnik dość wytrzymaly wiec mysle ze podoła
prosze jakies opinie
wtrace sie w temat bo widze nitro :P ten temat "nitro " tez mnie interesuje :P
ktos miał dosiwadczenie z takim czyms ? ja mysle o moim AEL silnik dość wytrzymaly wiec mysle ze podoła

nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie

tomkom1, Moze jakis swap np na 2,8 by byl bardziej oplacalny jesli chodzi o $$?
axidix, Masz silnik z turbo i chcesz sie bawic w nitro tu masz AEL 200 hp http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=104795 nie wiem dokladnie ale na samym programie juz mozesz troche pociagnac chyba.. niech sie wypowiedza koledzy ktorzy sie bardziej orientuja
axidix, Masz silnik z turbo i chcesz sie bawic w nitro tu masz AEL 200 hp http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=104795 nie wiem dokladnie ale na samym programie juz mozesz troche pociagnac chyba.. niech sie wypowiedza koledzy ktorzy sie bardziej orientuja
Matt_04, na2.8 nie chce.to w sumie niewielka roznica a kasa zdecydowanie wieksza i naklad pracy i modyfikacji duzy....za duzy jak na 17letnie autko.gdybym chcial byc konwencjonalny to poprostu sprzedalbym to co ma i wzial potwora4.2 ale to chyab nie o to chodzi...zrobic cos zadkiego i malo spotykanego...zastnawiam sie teraz nad zrobieniem gory silnoiak na tip top.jesli chodzi o dol silnika to mam zdrowy.a domyslam sie ze pomoglaby regeneracja glowic na stan fabryczny..
Andi 2.5 tdi, dzieki tobie zwracam honor koledze ktorego wysmialem pierwotnie.na swoje usprawiedliwienie powiem tylko ze dopiero czytam o tym i do tej pory z tyms ie nei spotkalem...na moj rozum jednak po co to robic w dieslu w ktorym i tak jest duzo latwiej zrobcic to na stlae chipsem?przy kosztach lepszej instlaalcji an poziomie ok 4tysiecy.wlopzenie tego w storjenie autka ew drobne modyfikacje pozwoli osiagnac podobnne afekty nie okupione wadami nitro czyli dodatkowy koszt i chwilowe dzialanie.
w kazdym razie sypie glowe popiolem przed wasza wiedza koledzy....
w kazdym razie sypie glowe popiolem przed wasza wiedza koledzy....
można można tdi'ki podtlenkować
np. w Inowrocławiu jest lekko pomodzona Ibiza 1,9tdi ASZ :lol:
Fabryczna Moc i Moment: 130/310
Moc po modach:
bez nitro ~ 270KM
z nitro ~ 350KM
:shock:

np. w Inowrocławiu jest lekko pomodzona Ibiza 1,9tdi ASZ :lol:
Fabryczna Moc i Moment: 130/310
Moc po modach:
bez nitro ~ 270KM
z nitro ~ 350KM
:shock:
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 283
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
hehe , spoko :P
nitro
no i oto chodzi najpierw wyciagnac z niego ile sie da chipem a potem dozuic nitro
:D a to nie zabije silnikika bo to tylko kiedy potrzebne :D
nitro
no i oto chodzi najpierw wyciagnac z niego ile sie da chipem a potem dozuic nitro
:D a to nie zabije silnikika bo to tylko kiedy potrzebne :D
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie
