Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[100c4 2.6]podstawowe pytanie o nitro

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 24 wrz 2010, 09:58

szybki-ens, przyjedzie przyjdzie tylko dzwiami bo mu sie rozga kominem nie zmiesci....

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 24 wrz 2010, 22:05

co sadzicie o tym?prosty zestaw ale jak mowilem nie chce reowlucji...

http://www.jdl-performance.com/system-w ... gnito.html

Obrazek

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 27 wrz 2010, 10:43

Kolego z tego co wyczytałem ta instalka daje od 5-15% mocy, także maxymalnie przy dobrych wiatrach wyciśniesz tu jakieś 25 kucy. Gorzej będzie jak coś pójdzie nie po myśli i uzyskasz tylko 5% mocy :-P (wtedy lepiej wrzucić dwóch flinstonów pod maskę :mrgreen: )
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 27 wrz 2010, 11:05

mr.Pit, to nie zalezy od szczescia ale od zalozonych dysz.jak widzisz sa w zestawie 3 komplety co 5 procent.uzyskac 25 koni za ok 1500zl.nie jest to tragiczne.mowa tu o systemie suchym czyli bez dodawania paliwa do kolektora.a wiec chyba najbezpieczniejszy sposob.

Awatar użytkownika
gumisv6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 341
Rejestracja: 02 gru 2008, 19:04
Imię: Tomasz
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Chełm

Post autor: gumisv6 » 27 wrz 2010, 18:07

no właśnie oby było bezpiecznie
a na ile strzałów taka butla starcza??

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 27 wrz 2010, 21:20

witam
wtrace sie w temat bo widze nitro :P ten temat "nitro " tez mnie interesuje :P
ktos miał dosiwadczenie z takim czyms ? ja mysle o moim AEL silnik dość wytrzymaly wiec mysle ze podoła :) prosze jakies opinie
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

Awatar użytkownika
A6TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 212
Rejestracja: 17 paź 2009, 15:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: A6TDI » 27 wrz 2010, 21:46

tomkom1 pisze:co sadzicie o tym?prosty zestaw ale jak mowilem nie chce reowlucji...
Z tego co wiem, to raczej do silników o małej pojemności...

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 27 wrz 2010, 22:35

axidix, stary.....jak to cie interesuje??zadales sobie trudu zeby chociaz idee tego ogarnac?podtlenek jest do samochodow o zaplonie iskrowym....tylko benzynka kolego....po to masz diesla ze tobie wystarczy dopompowac wiecej powietrza i dac pompa wiecje ropki i juz masz efekt podtlenku.

Awatar użytkownika
Matt_04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 06 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Rybnik/Śląsk

Post autor: Matt_04 » 27 wrz 2010, 22:37

tomkom1, Moze jakis swap np na 2,8 by byl bardziej oplacalny jesli chodzi o $$?

axidix, Masz silnik z turbo i chcesz sie bawic w nitro tu masz AEL 200 hp http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=104795 nie wiem dokladnie ale na samym programie juz mozesz troche pociagnac chyba.. niech sie wypowiedza koledzy ktorzy sie bardziej orientuja

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 27 wrz 2010, 22:49

Matt_04, na2.8 nie chce.to w sumie niewielka roznica a kasa zdecydowanie wieksza i naklad pracy i modyfikacji duzy....za duzy jak na 17letnie autko.gdybym chcial byc konwencjonalny to poprostu sprzedalbym to co ma i wzial potwora4.2 ale to chyab nie o to chodzi...zrobic cos zadkiego i malo spotykanego...zastnawiam sie teraz nad zrobieniem gory silnoiak na tip top.jesli chodzi o dol silnika to mam zdrowy.a domyslam sie ze pomoglaby regeneracja glowic na stan fabryczny..

Awatar użytkownika
Matt_04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 06 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Rybnik/Śląsk

Post autor: Matt_04 » 27 wrz 2010, 23:03

tomkom1, No jak gore porobisz to tez odzyje napewno. A nitro jest napewno oryginalnym pomyslem. Masz moje blogoslawienstwo <ok> ehehehe

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 27 wrz 2010, 23:11

Andi 2.5 tdi, dzieki tobie zwracam honor koledze ktorego wysmialem pierwotnie.na swoje usprawiedliwienie powiem tylko ze dopiero czytam o tym i do tej pory z tyms ie nei spotkalem...na moj rozum jednak po co to robic w dieslu w ktorym i tak jest duzo latwiej zrobcic to na stlae chipsem?przy kosztach lepszej instlaalcji an poziomie ok 4tysiecy.wlopzenie tego w storjenie autka ew drobne modyfikacje pozwoli osiagnac podobnne afekty nie okupione wadami nitro czyli dodatkowy koszt i chwilowe dzialanie.
w kazdym razie sypie glowe popiolem przed wasza wiedza koledzy....

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 27 wrz 2010, 23:59

można można tdi'ki podtlenkować :->

np. w Inowrocławiu jest lekko pomodzona Ibiza 1,9tdi ASZ :lol:
Fabryczna Moc i Moment: 130/310

Moc po modach:
bez nitro ~ 270KM
z nitro ~ 350KM

:shock:
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

axidix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 283
Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
Imię: Robert
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie

Post autor: axidix » 28 wrz 2010, 07:06

hehe , spoko :P
nitro
no i oto chodzi najpierw wyciagnac z niego ile sie da chipem a potem dozuic nitro
:D a to nie zabije silnikika bo to tylko kiedy potrzebne :D
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...

Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie ;p www.ptwm.pl

lotdin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 60
Rejestracja: 09 lis 2010, 17:29
Lokalizacja: Białystok

Post autor: lotdin » 14 lut 2011, 17:16

jezeli chodzi i silniki benzynowe to nitro nie jest zlym rozwiazaniem. jezeli by porownac koszta zalozenia kompresora lub turba dobry strzal dal by ok 50 km

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja